Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6576 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אומנם זה סאב קטן, אבל טיפ קטן להבא (או אולי אפילו לתיבה הזו):

 

עשית חור דיי גדול בשביל טרמינל, דבר שבסופו של דבר פוגע באיטום של התיבה.

אומנם הפלסטיק של הטרמינל ייצור קצת איטום, אבל זה כבר לא יהיה כמו העץ בעובי 20ממ.

 

בזמנו עשיתי הגבהה כזאת גם עם עיטור יפה. אבל הרעיון הכללי הוא הגבהה, שבתוכה אתה עושה עיגול לטרמינל ובתיבה עצמה עושה רק שני חורים לכבלים (ואוטם גם אותם אחרי הכנסת הכבלים).

 

צירפתי לך קישור לעבודה שלי:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1003360&postcount=11

 

במקרה שלך, אתה יכול לעשות אטימה מאחור.

כלומר לקחת ריבוע עץ בגודל החור של הטרמינל, לעשות בו שני חורים לכבלים ולהבריג אותו בחלק הפנימי של התיבה ככה שיאטום את החור של הטרמינל.

בברכה!

יונתן.

פורסם

אהבתי את הרעיון ואפילו חשבתי על לוותר לגמרי על טרמינל ולשים רק שני קונקטורים רציניים כמו של תקע תלת פאזי אבל בסוף ויתרתי והחלטתי שככה יהיה הכי טוב עם טרמינל פשוט וזהו גם מבחינת החיבור למתח.

אבל מבחינת האטימה אין מה לדאוג- הטרמינל יושב עכשיו בדיוק בחור ועם הריפוד זה בכלל יישב בלחץ ואני אאטום מבפנים גם לפני שאני אשים את הסאב.

יש לך אולי קישור לגרילים יפים?

VW GOLF V5 2001

HU: Alpine 9873E COMP: Morel Hybrid Ovation 6.5

AMP: Crunch PZI 175.4 SUB: IDQ 10In

פורסם

תתחדש. עבודה יפה נראה את הריפוד הסופי.

 

לגבי גריל. תחפש למורל יש גרילים 10". או לחפש גרילים מוטות אלומיניום.

או גרילים פשוטים. או ליייצר לבד. מפרספקט. / אלומיניום / רשת וכו.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

טוב התיבה עברה ריפוד בסוף אצל יוסי (ALPINE) והתוצאה ממש מושלמת, נראה ממש חלק.

לגבי הדרייבר פשוט פגז.

אין לי תיבה אחרת להשוואה של יותר טוב או פחות טוב אבל שומעים מעולה ואני חושב שהתיבה עושה את שלה בצורה הטובה ביותר.

אני אעלה תמונה של הריפוד מחר

VW GOLF V5 2001

HU: Alpine 9873E COMP: Morel Hybrid Ovation 6.5

AMP: Crunch PZI 175.4 SUB: IDQ 10In

פורסם

אני ביקרתי את יוסי גם אתמול.

ובאמת עבודה יפה הוא עשה על התיבה, ממש כאילו שהיא קנויה,

אין ספק שצריך הרבה מאוד נסיון, כדי להגיע לרמה כזו של ריפוד.

באמת יפה.

 

נ.ב שקד תתחדש על כול מה שעשית ברכב.

נראה טוב ואני בטוח שגם נשמע כך.

פורסם

עבודת נגרות טובה נראה בנייה חזקה מאוד למרות שגם אני האתי מעדיף להשתמש בעץ mdf כמו שכבר אמרו

כאן אבל בכל זאות תתחדש עבודה מעולה.

mazda 3 2008

Jin Ba Ii Tai

מכונית היא אחלה כלי להחזרה בתשובה,

תמיד כשאני נוהג כולם מתפללים כל הדרך.

פורסם

תודה ואולי עוד אנשים יעלו פה דברים רציניים שיהיה אפשר גם ללמוד בניגוד לכל מיני דברים שאני רואה פה ושם,

למשל איזה ילד שלקח כמה פלטות מאיזה ארון שמישהו זרק החוצה, חתך אותם עם איזה סכין, עשה טובה ששם 2 ברגים בכל התיבה וקנה בשביל התיבה הזו סאב בכמעט 1500 ש"ח.

ולא לצחוק עליי בבקשה שאני שמתי 200 ברגים . . .

VW GOLF V5 2001

HU: Alpine 9873E COMP: Morel Hybrid Ovation 6.5

AMP: Crunch PZI 175.4 SUB: IDQ 10In

פורסם
חבל שפיספסתי אותך, הייתי שם מהבוקר עד אחה"צ, רציתי לראות ולשמוע.

פעם אחרת.

 

אגב, איזה קורות. וואו.

 

תודה, אני מקווה יום שישי להרכיב אותם.

אני מחכה לזה כבר בקוצר רוח.:-D

×
×
  • תוכן חדש...