Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8219 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתלבט אם לקנות רדיו דיסק רגיל או כזה שתומך ב MP3, למרות שאת כל השירים שלי אני לוקח מהמחשב ככה ש MP3 יהיה יותר נח, עדיין נראה לי שאולי פשוט עדיף להשתמש בדיסקים רגילים, כולה שקל אחד כל דיסק, במקום לשלם איזה 800 שקל יותר על תמיכה ב MP3, לא ככה?

 

מה אתם חושבים?

 

אז אולי הפיתרון האולטימטיבי זה להשתמש בדיסק CD RW עם טרקים?

אז האם מערכות רגילות לרכב מסוגלות לקרוא CD-RW עם טרקים?

(האם אפשר בכלל להשתמש באופציה של ה REWRITE כשמדובר בטרקים?)

כי אני יודע שמערכות סטריאו ביתיות, רובן לא מסוגלות לקרוא CD RW, אז האם מערכות לרכב מסוגלות? איזה יכולות ואיזה לא?

פורסם
אם הרדיו דיסק קורא צרובים CD-W

אז הוא קורא גם CD-RW בלי בעיות

:lol:

 

אתה בטח מתכוון ל-CD-R.

אבל תתפלא יש לי רדיו דיסק של JVC שאמור לקרוא CD-RW (כן היה רשום על הקופסה שלו...) והוא לא השמיע דיסק רב פעמי שמערכת פשוטה השמיעה.

פורסם

זה לא משנה עם זה טרקים או לא זה מה שאני עושה- יש לי 2 דיסקים רב פעמיים וכל שבוע ככה אני מחליף שירים...

לפי דעתי MP3 זה סתם סיבוך-לך תעביר לשיר 150....

מקווה שעזרתי :)

פורסם

לי יש רדיו דיסק של kenwood שתומך ב-cd-rw והאמת שלא ניסיתי כי כמו שאמרת דיסק עולה בערך 1-1.5 ש"ח אז בשביל מה להסתבך ולצרוב כל שני וחמישי?!

אבל כמו שאומרים...טוב שהאופציה קיימת....

חשוב לומר שרדיו דיסק שקורא cd-r לא בהכרח קורא cd-rw.

דייהטסו שרייד 1300 מודל 93 , ידני

פורסם

לי יש רדיו MP3. ואני משתמש רק ב- CD-RW, וזה נוח.

ולקפוץ לשיר 150 זאת לא בעיה כי ממש אפשר לדפדף בין ספריות וקבצים כמו במחשב. וכמו כן הרדיו מראה את שם השיר והספריה מה שאין ברדיו דיסק רגיל.

לפי דעתי שווה יותר לקנות רדיו דיסק שתומך ב-MP3 אם כבר קונים חדש.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
זה לא משנה עם זה טרקים או לא זה מה שאני עושה- יש לי 2 דיסקים רב פעמיים וכל שבוע ככה אני מחליף שירים...

לפי דעתי MP3 זה סתם סיבוך-לך תעביר לשיר 150....

מקווה שעזרתי :)

 

כן אחי אז זה בדיוק מה שאני חושב לעשות, התקציב שלי הוא משהו כמו 1700 שקל

 

אז אתה אומר לוודא שהמערכת שאני קונה יכולה לקרוא דיסקים רב פעמיים ואז באמת אפשר ככה כל שבוע להחליף שירים על שני דיסקים קבועים... במקום לצרוב כל פעם דיסק מחדש בשביל להוסיף איזה שני שירים שאוהבים ובמקום לקנות מערכת עם MP3 שזה יותר יקר....

 

דרך אגב קראתי שעכשיו אתה דווקא מוכר את המערכת ועובר ל MP3, למה?

פורסם

בזמנו חיפשתי כזה וצריך דיסק מיוחד לצריבה כזו

שנועד לאודיו ודי קשה להשיג אותו והוא גם די יקר

פורסם

בתקציב כזה אתה יוכל ליקנות פיוניר עם הדולפניים או דגם עם צגLCD (לא יודע)

במחיר טוב ..

 

חפש עם תימצא לא תיתצטער 0X

פורסם
בתקציב כזה אתה יוכל ליקנות פיוניר עם הדולפניים או דגם עם צגLCD (לא יודע)

במחיר טוב ..

 

חפש עם תימצא לא תיתצטער 0X

 

1700 גם למערכת וגם לזןוג רמקולים אני מתכוון...

 

עדיין הולך?

פורסם
בזמנו חיפשתי כזה וצריך דיסק מיוחד לצריבה כזו

שנועד לאודיו ודי קשה להשיג אותו והוא גם די יקר

 

 

מישהו יכול לתת לי פרטים מדוייקים על הדיסק הזה?

 

של איזה חברה, כמה עולה, איפה קונים, איזה מכשירים יכולים ולא יכולים לקרוא אותו... משתלם או לא?

פורסם

תירא יש הרבה חברות לך לאופיס דיפוט וקנה ניראה לי 13 שקל או משהו כזה..

 

אבל לדעתי אתה יכול ליקנות רק רדיו דיסק טוב ולרמקולים זה לא יספיק...

 

איזה רמקולים אתה רוצה??

פורסם

MP זה עניין של נוחות. אין בעיה לעבור בין שירים כי אתה גם יכול לחלק את הדיסק לספריות על פי אמנים/אלבומים.

דיסקים מיוחדים לאודיו זה יותר דרך להרוויח עוד כסף על משהו שלא נותן תמורה - דיסקים רגילים מספיק טובים.

×
×
  • תוכן חדש...