Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6607 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, אני מחפש לרכוש רכב במחיר של עד 28K [תקציב עליון ביותר ולא ניתן לחרוג]

אני לא מעוניין ברכב שנת 97 ומטה

רצוי מאוד ידני ומנוע 1600 [לפחות]

הרכב יצטרך לסחוב עליות של הגולן מדי פעם אבל בעיקר נסיעה באזור המרכז [הרבה עירוני]

אני רוצה רכב שיהיה מהנה לנהיגה אבל הכי חשוב אמין וחסכוני

 

מה שיצא לי לראות ולחשוב עליו בינתיים זה פולקסווגן פולו מנוע 1600 ידנית שנים 99-00

 

מיצובישי לנסר 1600 אוטומט שנת 2000

וזהו כרגע, אשמח לקבל המלצות למכוניות טובות בתקציב

פורסם

בתקציב כזה ועם העדפה לגיר ידני הייתי מחפש רנו מגאן 1600 או סיטרואן קסרה.

שני הרכבים האלה יהיו משנתון יותר גבוהה מרכבים משפחתיים אחרים.

מגאן, בנוסף, אחד הרכבים היותר בטיחותיים לתקופתו, מאוד נוח, מנוע 1600 מוצלח מאוד.

מגאן 1600 ידנית די מבוקשת ולכן לא פשוט למצוא אחת שמורה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

מצתרף להמלצה על מגאן. אבל ממליץ רק על מגאן ידנית. בתקציב כזה, רכב שנת 2000.

 

בנוסף למה שאמר קודמי, ראוי לציין שהרכב מאובזר יפה מאוד ויש לו 4 כריות אויר (בדגם RXT).

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

קסארה נישמעת טוב, כמו כן אם אתה מעדיף רכב קטן הפולו 16V ניכנסת בתקציב רק קח בחשבון שמאוד קשה למצוא אחת במצב טוב.

פורסם

אתם ממליצים אז על הקסארה והמגאן?

הלאנסר לא כדאי? הכריזמה?

מה לגבי הפולו או סיאט איביזה? אולי פז'ו 306 חשבתי גם לחפש.

ואם אני הולך על הצרפתיות [למרות שהבנתי שלא ממש כדאי] איך הן מבחינת אמינות ותחזוקה?

ומה הכי חשוב לבדוק בהן לפני קניה?

פורסם

גם 306 ידנית אפשרות לא רעה.

מאיפה הבנתה שלא כדאי ללכת לרכב צרפתי?

גיר אוטומתי נחשב ללא אמין. אבל מבחינתך אין בעיה כזאת (העדפה לידני).

רכבים צרפתיים יותר נוחים יותר מפנקים , יותר בטוחים.

מיצובישי מכונית לא רעה אבל בדרך כלל ביטוח מקיף יחסית יקר, צריכת דלק יותר גבוהה (לא בהרבה, אבל עדיין), פחות נוחה,יותר יקרה לקניה מצרפתיות.

האמת, שבתקציב שנתת תחפש משהו שמור, כמה שיותר שמור, רצוי מאוד ידני .

גם קורדובה, איביזה או פולו בסדר אבל, לדעתי ,(כמי שהיה ברשותו פולו במשך 5 שנים) המושבים מאוד לא נוחים והתחזוקה לא יותר זולה מצרפתיות.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

מכמה אנשים שדיברתי איתם אמרו לי ללכת על יפניות או גרמניות

ולא על צרפתיות [יצא להם שם די רע]

אתה אומר שהבעיה בצרפתיות זה הגיר האוטומט? אז אם אני לוקח ידני אין שום בעיה פשוט למצוא רכב שמור?

אין בעיה עם חיפוש 306 או מגאן?

ושוב, אם זה מה שאני מחפש מה להסתכל בבדיקות?

פורסם

תבדוק מאיזה שנתון אתה יכול לקנות טויוטה קורולה, מזדה לנטיס , ניסן אלמרה או סובארו אימפרזה וגולף ב 28K.

אולי אחרי זה תבין מדוע כאן קיבלת המלצות על מגאן או קסרה.

קח את הרכב שתמצא במצב טוב (כולל תיעוד של הטיפולים ) לבדיקה.

מה לבדוק עוד לפני הבדיקה ?

חלונות חשמל שעובדים, מזגן וכל מה שקשור לחשמל.

מצב המצמד (קלאץ'),

את מגאן אני ממליץ לרכוש אחרי החלפת הטיימינג (טיפול יקר).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
מכמה אנשים שדיברתי איתם אמרו לי ללכת על יפניות או גרמניות

ולא על צרפתיות [יצא להם שם די רע]

אתה אומר שהבעיה בצרפתיות זה הגיר האוטומט? אז אם אני לוקח ידני אין שום בעיה פשוט למצוא רכב שמור?

אין בעיה עם חיפוש 306 או מגאן?

ושוב, אם זה מה שאני מחפש מה להסתכל בבדיקות?

 

צרפתית ידנית לא תעשה לך כל בעיות, מלבד זה שהיא תראה יותר טוב,תהיה יותר מאובזרת,יותר בטיחותית,יותר חדשה ויותר מהנה מכל יפנית באותו סכום, לדעתי. כמובן שהאחזקה תהיה יקרה במעט יותר אבל זה משתלם.

בבדיקות תסתכל כמו בכל אוטו ק"מ נמוך, יד נמוכה, אם התכוונת לבדיקת רכב כמובן שלדה נקיה, מנוע (מצב כללי), גיר ובנוסף אם אתה הולך בכיוון של מגאן שים עין על מערכות חשמל תקינות.

פורסם

אם ההתלבטות שלי היא בין פג'ו 206 מנוע 1400 שנת 99

פיג'ו 306 מנוע 1600 שנת 2000

פולקסווגן פולו שנת 2000 מנוע 1600

או רנו מגאן שנת 2000 מנוע 1600

הכל ידני.

מבחינת העיצוב הסדר הולך קודם 206 ואז 306 ואז פולו ואז המגאן

ולכן אני מאוד מתלבט כי חשוב לי נוחות, חיסכון בדלק, מראה, הנאה מנהיגה

אבל הכי חשוב תחזוקה ואמינות.

אז על מה מבין האופציות האלה הייתם ממליצים לי ללכת?

פורסם
אם ההתלבטות שלי היא בין פג'ו 206 מנוע 1400 שנת 99

פיג'ו 306 מנוע 1600 שנת 2000

פולקסווגן פולו שנת 2000 מנוע 1600

או רנו מגאן שנת 2000 מנוע 1600

הכל ידני.

מבחינת העיצוב הסדר הולך קודם 206 ואז 306 ואז פולו ואז המגאן

ולכן אני מאוד מתלבט כי חשוב לי נוחות, חיסכון בדלק, מראה, הנאה מנהיגה

אבל הכי חשוב תחזוקה ואמינות.

אז על מה מבין האופציות האלה הייתם ממליצים לי ללכת?

 

למרות השוק הרחב של המכוניות הללו..הייתי מציע לך לפרוס את החיפוש על ארבעת הדגמים, ולקנות את הכי טוב שתמצא, כמו שאתה ידוע חיפוש מכונית הוא לא קל ואם תינעל על אחד הדגמים יכול לקחת לך גם כמה חדושים למצוא רכב טוב, ככה תגדיל את האופציות.

×
×
  • תוכן חדש...