Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ראלי תדהר - 10/5/08


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6615 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
ומי שרוצה לראות איך נראה ה-NOTES שלי.

תגיד דובי אתה לא עושה לעצמך חיים קשים להקריא ככה?

זה קצת הפוך על הפוך לא?

אשמח להתדיין בנושא

אהוד.

פורסם

שוב לצערי נמנע ממני מלהגיע...

נשמע כאילו היתה קפיצת מדרגה.

מקווה שבקרוב אשוב לזירת המרוצים עם הסובארו הישנה חדשה שקמה לאט מדי לתחיה.

תמשיכו לחמם לי את המושב עוד לא נטשתי.

אהוד פוביצר

פורסם

כול התמונות צולמו על ידי הבן שלי, אביתר .[/quote

 

אביתר,

דור העתיד, מגלה ענין ,מגלה הבנה וגם צלם מצוין.

סחתין דובי ההשקעה משתלמת.

כיף לראות את הילדים מגלים ענין בתחביב .

הבן של יובל (אדר מלמד) לוקח זמנים בצורה מעוררת השתאות,

וניתוח הזמנים אף יותר.

דן יוחאי (בני) מצלם וידאו וגם יערוך סרטון קצר בימים הקרובים

(אני מקווה:roll:).

מאוד הופתעתי מהראיונות שהוא ניהל עם כמה מהמשתתפים

והרצינות שבה הם ענו לו. בעיני מעיד על מקצוענות של המתראינים

ושל המראין.

ואלה יש דור מגניב.

פורסם

אנחנו חייבים לטפח את הדור הצעיר, לפחות הם, אני מקווה, יקבלו חינוך מוטורי טוב ונכון ואולי יזכו , יותר מאיתנו לספורט מוטורי "בשל".

 

שכחנו לציין עובדה חשובה או לקח מהראלי הקודם.

בראלי הקודם הועלתה כנגדנו ביקורת, בצדק, על אי שימוש בחליפות מירוץ (אצלי אישית זו היתה עצלנות ) .

לאחר הראלי ערכנו חלופת מיילים רצינית והחלטנו אנחנו, לא המארגנים, המשתתפים, כי בראלי הזה "מתלבשים". שמחתי לראות כי אנשים נענו לקריאה .

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

שלום לכולם

בסוף היום, גרי רוזמרין שבא להיות מרשל, נתן לי סיבוב על הבאגי/אופנוע המדהימה שלו ונסעתי את ההקפה של המסלול.

זאת היתה ההכרות הראשונה שלי עם המסלול כי לא יכולתי להגיע להקמה ביום שישי.

לאורך כל המסלול ראיתי שהנהגים "חתכו" את הסיבובים ברמה כזו שהייתי בשוק! :shock:

ממש חריש עמוק לשדות ללא בקשת החקלאים (נדיבות שכזו)...

עזבו את דעתי על העניין הזה שגובל ממש בבזיון תרבותי, עלו לי כמה שאלות שאני אשמח לקבל עליהן תשובות אמיתיות.

מה הטעם בחיתוכים האלו? (ואני לא מדבר על ישור קו קטן, אלא על עשרות מטרים!)

מה אתם מנסים להשיג בזה? פחות עשירית?

איפה הספורטיביות? מה הטעם בלנצח מירוץ אם זה לא אמיתי? איך המצפון שלכם לא מנענע אותכם ואומר לכם שאתם מרמים את עצמכם?

אתם מרמים את עצמכם!!! עם כאלו חיתוכים אין שום אמת ואמון בזמנים, בתוצאות ובמיקומים.

אם אתם לא מסוגלים לנהוג בקטעים טכנים כאלה מהר, סעו לאט יותר או אל תסעו...ממש לא ברור לי העניין הזה...אשמח להסברים והבהרות.

 

לסלי

"There's one arena of motor sport where everyone's a hero. One where the skill is not in the deftness of steering, nor the late application of brakes. Nor that intuitive feel for a car's limits. This a sport where the real display of talent is just turning up on race day." TOP-GEAR on drag racing.

פורסם
שלום לכולם

בסוף היום, גרי רוזמרין שבא להיות מרשל, נתן לי סיבוב על הבאגי/אופנוע המדהימה שלו ונסעתי את ההקפה של המסלול.

זאת היתה ההכרות הראשונה שלי עם המסלול כי לא יכולתי להגיע להקמה ביום שישי.

לאורך כל המסלול ראיתי שהנהגים "חתכו" את הסיבובים ברמה כזו שהייתי בשוק! :shock:

ממש חריש עמוק לשדות ללא בקשת החקלאים (נדיבות שכזו)...

עזבו את דעתי על העניין הזה שגובל ממש בבזיון תרבותי, עלו לי כמה שאלות שאני אשמח לקבל עליהן תשובות אמיתיות.

מה הטעם בחיתוכים האלו? (ואני לא מדבר על ישור קו קטן, אלא על עשרות מטרים!)

מה אתם מנסים להשיג בזה? פחות עשירית?

איפה הספורטיביות? מה הטעם בלנצח מירוץ אם זה לא אמיתי? איך המצפון שלכם לא מנענע אותכם ואומר לכם שאתם מרמים את עצמכם?

אתם מרמים את עצמכם!!! עם כאלו חיתוכים אין שום אמת ואמון בזמנים, בתוצאות ובמיקומים.

אם אתם לא מסוגלים לנהוג בקטעים טכנים כאלה מהר, סעו לאט יותר או אל תסעו...ממש לא ברור לי העניין הזה...אשמח להסברים והבהרות.

 

לסלי

 

אתה באמת מצפה שיענו לך, אסף?

אתה נאיבי. חבל שלא היה מרשל שראה על חם והיה קונס את כולם. יותר טוב - פוסל!

דרך אגב - זה נכון גם לאירועים של IRDA אם זה יקרה!

אלון

פורסם

הערה זו חברים מיועדת למי שביצע עברות ו"לא תפסנו אותו על חם" אני מתנצל מראש ואין כוונתי לפגוע באף אדם, פתחו רת התמונה המצ"ב וראו איפה שהמשאית זו הדרך, איפה שהשדה מתחיל זו הרחבת הדרך על ידי המשתתפים באימון האחרון, האם לדעתכם זה ספורטיבי? חברי? הלזה יקרה תחרות? התשובה היא אחת לא! ולמעט פרוט

 

על המסלול נצבו 25 איש לפיקוח בנקודות חיתוך אבל בחלום הכי גרוע שלי לא חשבתי שהמצב הוא עד כדי כך!

מתוך לוח התוצאות ברור מי חתך, איך? במקצה השלישי לחלק מהאנשים פשוט ירד הזמן פלאים למרות שהפכנו צד

א. עייפות החומר האנושי הייתה צריכה לתת את אותותיה במקצה זה כלומר זמן ארוך יותר.

ב. במעבר אחד ללקיחת הערות לדרך לא ניתן בשום אופן להוריד עד כדי כך זמנים.

ג. אנחנו מכירים את היכול כמעט של כול נהג.

מי ממדבר על גביעים, פרסים, אישורים של קק"ל שמורות הטבע וכד' שיצפה גם שיתחילו לצר את צעדנו בעיקבות גריסת שטח מכוערת כזאת, לאחרונה פנו אלינו בעקבות פעילות תחרותית שנעשתה באזור הנגב ושאלו מי אחראי לאירוע, הודענו לכם בשיחת נהגים "סעו על הדרך".

קל למצוא אותנו הפעילויות שלנו חשופות למספר רב של גורמים האחראים לשטח בו אנו מתפקדים, אבל לאורך זמן אנחנו אתם הנהגים תדפקו את הנושא וחובה עליכם לשמור על נתיב הנסיעה, זה לא הוגן, לא ספוטיבי, לא חברי ואנחנו גם לא באליפות המזרח התיכון אבל מתנהגים כמו בעולם שלישי ללא התחשבות בבעלי הקרקע וביבולים שמשמידים להם.

 

נהגו בחוכמה

ברוך שליט

Picture 052.jpg

העמותה לספורט מוטורי

מועדון מרוצי ישראל

[email protected]

03-5048686

פורסם
הערה זו חברים מיועדת למי שביצע עברות ו"לא תפסנו אותו על חם" אני מתנצל מראש ואין כוונתי לפגוע באף אדם, פתחו רת התמונה המצ"ב וראו איפה שהמשאית זו הדרך, איפה שהשדה מתחיל זו הרחבת הדרך על ידי המשתתפים באימון האחרון, האם לדעתכם זה ספורטיבי? חברי? הלזה יקרה תחרות? התשובה היא אחת לא! ולמעט פרוט

 

על המסלול נצבו 25 איש לפיקוח בנקודות חיתוך אבל בחלום הכי גרוע שלי לא חשבתי שהמצב הוא עד כדי כך!

מתוך לוח התוצאות ברור מי חתך, איך? במקצה השלישי לחלק מהאנשים פשוט ירד הזמן פלאים למרות שהפכנו צד

א. עייפות החומר האנושי הייתה צריכה לתת את אותותיה במקצה זה כלומר זמן ארוך יותר.

ב. במעבר אחד ללקיחת הערות לדרך לא ניתן בשום אופן להוריד עד כדי כך זמנים.

ג. אנחנו מכירים את היכול כמעט של כול נהג.

מי ממדבר על גביעים, פרסים, אישורים של קק"ל שמורות הטבע וכד' שיצפה גם שיתחילו לצר את צעדנו בעיקבות גריסת שטח מכוערת כזאת, לאחרונה פנו אלינו בעקבות פעילות תחרותית שנעשתה באזור הנגב ושאלו מי אחראי לאירוע, הודענו לכם בשיחת נהגים "סעו על הדרך".

קל למצוא אותנו הפעילויות שלנו חשופות למספר רב של גורמים האחראים לשטח בו אנו מתפקדים, אבל לאורך זמן אנחנו אתם הנהגים תדפקו את הנושא וחובה עליכם לשמור על נתיב הנסיעה, זה לא הוגן, לא ספוטיבי, לא חברי ואנחנו גם לא באליפות המזרח התיכון אבל מתנהגים כמו בעולם שלישי ללא התחשבות בבעלי הקרקע וביבולים שמשמידים להם.

 

נהגו בחוכמה

ברוך שליט

 

הבהרה...

הוזנקתי אחד לפני הסוף וכבר במקצה הראשון היו חיתוכים,ענבל אדרי שנווטה לי ראתה זאת.

אז אני לא חושב שזה פייר להגיד לפי סעיפים א,ב,ג מפני שאנחנו שיפרנו משמעותית את הזמן שלנו ולרגע לא חתכנו.

מקווה שלהבא זה לא יקרה...

קבוצת ראלי גמליאל GRT


×
×
  • תוכן חדש...