Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

"האם אני בהמת כביש ישראלית" ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8249 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוחן עצמי (נתלה על לוח המודעות אצלי בחברה על ידי אלמוני, פרטים מזהים צונזרו).

 

לפניך שאלה קצרה אשר בסופה מפתח שיעזור להגדרת אישיותך.

השאלה-"לאחר ירידה במחלף X מכביש מספר Y (מ A ל B או מ B ל A) מתגלה טור לא קצר של רכבים בנתיב הימני הפונה לאזור התעשיה. הטור מתנהל באיטיות"

מה מתאר את פעולתך באופן המדויק ביותר ?

1. "אני נוהג/ת לעקוף את הטור משמאל (כמו רבים אחרים) ולחתוך פנימה קרוב לצומת"

2. "אני מצטרף לטור ומחכה בסבלנות עד גיעי לצומת"

3. "אני משתדל להצטרף לטור אבל נוטה להיגרר לעקיפתו ע"י שאר העוקפים"

 

עתה לאחר סיכום ערך התשובה השווה/י את הניקוד הנצבר למפתח התשובות:

מפתח התשובות:

1. כן, אתה או את בהמות. התנהגותכם אלימה, ושווה במהותה לכל התנהגות דרקעסית אחרת במדינה (כל מיני הידחפויות ועוד).

2. כל הכבוד על העמידה בעקרונות שלכם. אל תשברו, יום אחד זה ישתלם. חוץ מזה לא צריך להיות מגעיל כי "כולם כאלה". לא כולם (אתם ואני למשל) ויש ערך מוסף אישיותי בלא להיות בעדר (כל עדר).

3. אתם חלשי אופי. יש בכם מן התום והטוב אבל אין לכם עקרונות. לא לזכותכם !

 

מוגש כשירות חינם ממני, הסבלני.

פורסם

אתמול נתקלתי ב"עדר של בהמות" במצב ממש קפקאי.

הנוסעים על כביש גהה מכוון מסובים צפונה, הרוצים להכנס לתא דרך האלוף שדה

צריכים לרדת מכביש גהה ולעבור שני רמזורים.

ברמזור הרחוק(השני?) שתי אפשרויות שמאלה לגהה דרום וישר לאלוף שדה.

ברמזור הקרוב צורת T. מימין תנועה שבאה מכוון בית החולים שיבא וממשיכה

לרמזור השני או קשיש ירוק אתה פונה שמאלה לכוון הרמזור השני.

בכביש שנכנסים אליו 3 מסלולים השמאלי לאיילון דרום ושניים אחרים ישר לאלוף שדה.

 

ועכשיו לסיפור.

יש עומס מכוון בית החולים ברמזור הראשון (צד שמאל של הT). פניה ברמזור השני

לגהה קצרה ולכן מתחיל להאסף תור מכוניות ! התור נמשך כ50 מטר וסופו

מגיע עד הרמזור שלנו. כשיש לנו ירוק ברמזור הראשון אנחנו מתכוונים לפנות שמאלה

שני הנתיבים בכביש פנויים אבל....העדר שבא משמאל בנתיב האחד נכנס

לצומת ונתקע שם בירוק שלו! כשנעשה אצלו אדום אין לו לאן לזוז.

כשיש לנו ירוק הצומת חסומה...

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם

אם הייתה עומד ברמזור 45 דקות .וכל פעם שיש לך אדום הצומת הייתה מתמלאת מחדש

במכוניות שנכנסות וחונות בצומת. וכשיש לך ירוק אף מכונית לא זזה כי הצומת פקוקה...

וכשיש לך שוב אדום הצומת מתפנה מהרכב התקוע ורכב חדש נכנס נתקע וסותם אותה...

ואז שוב יש לך ירוק אבל אף רכב לא זז כי הצומת חסומה..... :oops:

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם

טוב אז כנראה יש לנו תפיסה שונה לגבי המונח "קפקאי", אני דווק אנותן לייחס את המונח 'קפקאי' (מלשון פרנץ קפקא) למצבים בהם גוף כלשהו גורם לך להרגיש סגור, וקטן. לדוגמא האיש הקטן מול המערכת הגדולה, מצב שאין לך מוצא ממנו. אולי אפשר לתאר את המצב הנ"ל כקפקאי, פשוט לי זה לא מסתדר בראש. אבל פילוסופיה גם ככה לא נועדה בשביל שתסתדר בראש.

פורסם

אני הייתי מגדיר מצב קפקאי אחרת. אבל אפילו בהגדרה שלך-יחיד מול ממסד או"בהם גוף כלשהו גורם לך להרגיש סגור, וקטן."

תראה מה קורה הממסד שם כ5 רמזורים על שטח די מצומצם. כולם עובדים!

אורות מתחלפים אבל במשך שעה ארוכה הכל סתום וחסום רק בגלל שנתיב אחד מני רבים

מתנהג באופן בלתי סביר...

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם
פעם במצב דומה בפ"ת, ירדתי מהאוטו וכוונתי ידנית את התנועה. כולם נרגעו כי ראו שיש צדיק שעושה סדר. הצדיקות נגמרה ברגע שאשתי עברה עם האוטו את הצומת :)

נמרוד

תשמע נמרוד, אתה כזה ארבינקא!

 

(מקווה שעוד מישהו חוץ ממני הבין את הבדיחה...)

פורסם
פעם במצב דומה בפ"ת, ירדתי מהאוטו וכוונתי ידנית את התנועה. כולם נרגעו כי ראו שיש צדיק שעושה סדר. הצדיקות נגמרה ברגע שאשתי עברה עם האוטו את הצומת :)

נמרוד

תשמע נמרוד, אתה כזה ארבינקא!

 

(מקווה שעוד מישהו חוץ ממני הבין את הבדיחה...)

 

יותר טוב ארבינקא מבלאומילך...

 

נמרוד

×
×
  • תוכן חדש...