Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6663 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה לפרק את המייבש של המערכת מיזוג אצלי באוטו, מדובר על פיג'ו 106 עם מערכת מיזוג מקורית

 

לפי השרטוטים בתוכנת חלקים אני רואה שהמייבש תפוס לתושבת שכזאת בצד הקדמי של האוטו פלוס עוד איזה בורג בצד השמאלי של המייבש.

 

האם הדבר הזה מחייב אותי במייבש חדש מקורי (כדי שהוא יתפס בחיבורים המקוריים) או שאני יכול לקנות סתם מייבש רגיל?

 

ההליך פרוק הוא קודם של הצינורות מהמייבש או קודם מפרקים את המייבש מהאוטו?

 

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

אם יש גז במע' המזגן, אז בפתיחת הצנורות הגז ישתחרר לאויר ואז לאחר החלפת המייבש תאלץ למלא גז מחדש במע' וזה עולה עוד כסף. לכן כדאי לך לבצע הכל אצל מזגניסט הרכב השואב ע"י מכונת מיחזור את הגז שבמכוניתך ובסוף הטיפול/תיקון מבצע ואקום עמוק להוצאת לחות ורטיבות המהע' ומחזיר בחזרה את הגז שהוצא ממכוניתך ואם היה קצת חסר גז אז תחוייב בעלות גז רק של כמות קטנה שמוסיפים עד למשקל הנדרש.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

1. עוד לא נתקלתי במזגניסט לרכב ששואב גז ומחייב רק על הגז שהוא הוסיף.

2. אין גז במערכת כי המדחס דולף ככה שאין גז לרוקן

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
1. עוד לא נתקלתי במזגניסט לרכב ששואב גז ומחייב רק על הגז שהוא הוסיף.

תתפלא אך יש צדיקים (תרתי משמע) כאלו.

2. אין גז במערכת כי המדחס דולף ככה שאין גז לרוקן

זה כבר סיפור אחר. בכל מקרה תצטרך ואקום ומילוי גז כך שממילא תצטרך מזגניסט. תוספת המחיר עבור החלפת המייבש תהיה זניחה כיוון שאין שם הרבה עבודה.

 

אביב.

פורסם

לאחר פירוק הצנרת יש לסגור את הקצוות הפתוחים .אחרת תצטרך לבצע שטיפה,

 

וזאת כדי למנוע כניסת לכלוך ואבק, דבר אשר עלול לגרום למדחס שיורכב להיתפס עם הזמן.

 

דגש נוסף ,בדוק את השסתום (אם הוא לא סתום).

 

לגבי מייבש ,גם אם אתה מחליף למיבש לא מקורי ומתאם אותו לרכב בדוק שהייונית מתאים בדיוק ומוברג עד הסוף.

 

שי

פורסם

על המייבש יש את השסתום התפשטות עם העינית בדיקה

 

ויש שם משהו עם קונקטור של חשמל נדמה לי 4 פינים

 

אגב שטיפה, אני חושב שאחרי 4 שנים שהמערכת לא פועלת (חוץ מלפני שנתיים שהיה ניסוי איתור לדליפה) יהיה צורך בשטיפה גם ככה, לא?

 

מה ההבדל בין שטיפה לבין ואקום עמוק?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

כן, התכוונתי לשסתום ההתפשטות שעל המיבש.

 

הואקום תפקידו להוציא לחות וגזים אחרים שאינם הגז הרצוי,כמו אוויר.

 

שטיפה תפקידה לנקות את המערכת מחלקיקים לכלוך אבק ומתכות אשר עלולת לתפוס את הבוכנות של המדחס.

 

שי.

פורסם

אתה חושב שלאור המצב (4 שנים של מערכת עם דליפה וללא כל פעולה) יש צורך בשטיפה?

 

הרי בזמן פרוק המייבש (לצורך החלפה) נכנסים חלקיקים גם ככה, לא?

 

אם צריך שטיפה במילא, זה יעזור לי מאוד כי ככה אני יכול לפרק את המייבש וללכת לקנות אחד עם דוגמה ביד

 

אם אין חובת שטיפה למרות המצב של המערכת, האם פרוק המייבש וסגירה של הצינורות עם שקית וגומיה יהיה מספיק אטום למנוע צורך בשטיפה?

 

אני פשוט רוצה להמנע משטיפה (בטח עוד כמה מאות שקלים) אבל כן לנסוע בלי המייבש כדי שתהיה לי דוגמה ביד לקנות אחד חדש

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

זה תלוי במצב המדחס הקודם ומה התקלקל בו .

 

ובכלל אם המערכת לא פעלה 4 שנים, לא הייתי לוקח סיכונים בהריסתו של מדחס חדש וכן מבצע שטיפה.

 

במידה ואתה חושב שאין צורך לבצע שטיפה אז אתה יכול לאטום היטב את קצוות הצינורות או אפילו להשיג פקק.

 

אין בעיה לפרק ולסגור אחריי זמן קצר .

 

שי.

פורסם

כן היה קירור טוב, אבל זה נכון ללפני שנתיים.

 

מה זה אומר דליפה מהציר?

 

זה אומר לפתוח שם את העסק ולהחליף איזה אטם?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

שים לב שיש בפיג'ו 106 שני סוגי קצוות צינור שמתחבר למייבש. האחד עגול והשני עם בליטה.

וכך גם בכניסה למייבש. אם תקנה מייבש לא מתאים תהיה דליפת גז.

ראה ציור.

דוד.

כניסה למייבש.JPG

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

×
×
  • תוכן חדש...