Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6663 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
על המייבש יש את השסתום התפשטות עם העינית בדיקה

 

 

אין שום שסתום התפשטות על המייבש, נא לא לבלבל את הגולשים התמימים.

 

החלפת מייבש כדאי לבצע בסמוך מאוד לביצוע הוואקום+גז אחרת המייבש החדש יגיע לרוויה מהאויר הסביביתי מהר מאוד ויפגע, ולכן כדאי לבצע עבודה זו אצל מזגניסט.

פורסם
דויד ידוע לך איפה ברחובות או נס ציונה מוכרים מייבש מתאים?

ברחובות אין, בנס ציונה יש אצל "ישראל שיפוץ חלקים". אבל הם אריסטוקרטים ולא מוכרים לכל אחד.

המקום נמצא מעט לפני ברגר חלקים(חדשים). אבל יש אחד חדש שהזמינו לי שלשום ולא התאים, אצל "אמנואור" מול "בלמי רחובות". בקש את תומר ואמור לו שביקשתי שימכור לך את זה. שים לב לתגובה הקודמת שלי, ובדוק התאמה.

נ.ב. המייבש החדש אצל "אמנואור" הוא מהסוג של כניסה עגולה ללא הבליטה. לא התאים לי ל-106 מודל 95 נפח 1.4.

רפי לין, אני מסופק אם מזגניסט ימכור לו מייבש.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

זהו היום נקנה מייבש חדש (דרך תומר מאמנואור) עם זוג O רינגים.

 

כששאלתי את תומר לגבי שטיפה הוא אמר שאין צורך לפי סוג הדליפה שיש במדחס (דליפה מהציר).

 

זה הדבר היחידי שאני מתלבט אם לעשות או לא כי תומר לא עושה שטיפה ובמקום אחר רצו ממני על השטיפה בלבד 200 ש"ח.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

שטיפה נדרשת בהתאם למצב השמן מדחסים, אם הוא יוצא נקי וצלול אין צורך בשטיפה ואם הוא יוצא שחור, כהה או אפרפר שטיפת מערכת כללית נדרשת.

פורסם
זהו היום נקנה מייבש חדש (דרך תומר מאמנואור) עם זוג O רינגים.

 

כששאלתי את תומר לגבי שטיפה הוא אמר שאין צורך לפי סוג הדליפה שיש במדחס (דליפה מהציר).

 

זה הדבר היחידי שאני מתלבט אם לעשות או לא כי תומר לא עושה שטיפה ובמקום אחר רצו ממני על השטיפה בלבד 200 ש"ח.

האם זה המייבש שלא התאים לי ?. האם תומר עשה לך מחיר טוב ?.

אגב, "אמנואור" כן עושה שטיפות מערכת במזגנים. אלא שיש שם מעט בעיות, המכונאי הראשי ניסן יצא לחופש מאולץ.

אם בכל זאת תחליט על שטיפה, בחצי המחיר ממה שכתבת, אני יכול לדבר עם תומר.

אמנון חברי מילדות קיבל גם את המוסך בקיבוץ נען. ויש לו חוסר בידיים עובדות.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

המייבש שונה משלך, אגב יתכן והמייבש שאתה צריך הוא של "אלכס"?

 

המחיר שאני שילמתי הוא 184 ש"ח

some people need a high five

in the face

with a chair

×
×
  • תוכן חדש...