Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6681 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב חברים ,

הרכב של אישתי , מסוג יונדאי לנטרה 1.6 שנת 97 ידנית .

בעייה שצצה דיי במהירות .

אז ככה ,

 

הרכב לא מניע עם סוויץ ,אם כי מניע בדחיפה ואפילו די בקלות בהילוך שני .

כאשר מסובבים את הסוויץ הרכב נותן סטרטר אך לא מראה סימני הנעה , זאת אומרת שהסטרטר ממש מזיז את המנוע המכני .

 

מצבר תקין כפי שאתם מבינים , בנוסף חיברתי חוטים לרכב אחר במקביל למצבר וגם לא הניע .

 

,

אציין כי בימים האחרונים היה קשה יותר ויותר להניע את הרכב ופתאום הפסיק בכלל להניע .

 

תודה לעונים .

אושר

הרגשתי צרפתיה

והייתי עם איטלקיה זמן מה

ניסיתי גם יפנית, ואפילו קוריאנית .

אבל לבסוף התאהבתי בגרמניה!

פורסם

יתכן ויש בעיה בסוויץ' החשמלי , או בפקודה לאחר הממסרים, או כל פיקוד אחר, ואשר אם הבעיה בסוויץ' החשמלי למשל, יתכן מצב שכאשר אתה מנסה להניע, מופסק עקב כשל פנימי , המתח להצתה ו/או ליח' הבקרה.

 

הבדיקה מאוד פשוטה לחשמלאי.

 

יש לוודא כי הסטרטר מסתובב מהר, לעיתים מצבר מעט חלש, עלול לגרום לתופעות מוזרות,גם כאלה, זאת על אף שניסית להניע עם כבלי עזר, פשוט, אם כבלי העזר היו לא מקצועיים מאוד, זה לא מדד לנסיון הנעה עם כבלים.

 

בקיצור, לדעתי, גש לחשמלאי, הסיפור נראה לי כשולי יחסית, לא משהו מפחיד. אני מקווה בכל אופן.

 

בברכה ובהצלחה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

תודה רבה על התשובה דני ,

אבדוק את העניין והעדכן את הפורום לידע כללי בעתיד .

הרגשתי צרפתיה

והייתי עם איטלקיה זמן מה

ניסיתי גם יפנית, ואפילו קוריאנית .

אבל לבסוף התאהבתי בגרמניה!

×
×
  • תוכן חדש...