Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6694 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רציתי לדעת מס' פרטים בנוגע לפורדפיאסטה שנת 96

קודם כל האוטו יש לו

145 אלף ק"מ

ידנית

יד 3

נראת די מצב טוב יש קצת מכות בפח אבל הוא אמר שהוא יתחייב בבדיקה

עכשיו מה שרציתי לדעת מבחינת הטיפולים לרכב רציתי לדעת אם הם יקרים?

כמו כן רציתי לדעת את הצריכה שלו יש לו מנוע 1300.?

הוא טוען שהוא מטפל בזמן והחליף קלאץ' השבוע

רציתי לדעת אם כדאי לקחת לבדיקה או שדוד שלי שהוא מורה נהיגה ויש לי עוד מישהו שמבין יוכלו לעשות את זה ?

 

דרך אגב הוא רוצה עליה 10,300

 

תודה רבה לעוזרים פשוט זאת אופציה רצינית ואני צריך את עזרתכם

פורסם

?

מישהו? אני חייב לדעת ממכם בקשר למחירי טיפולים שלה ואם אפשר להסתמך על בדיקה של מישהו מהמשפחה

פורסם

לי יש כזה

הרכב בסיסי ביותר, ואמין ביותר, מחירי טיפולים אמורים להיות זולים מאוד(טיפולים שוטפים), אני מטפל ברכב לבד, עם חלפים איכותיים שאני קונה בחנות לחלפי רכב.

שים לב לקילומטרג' - מד הקילומטרים שם מראה 5 ספרות כלומר שלאחר 99,000 הוא מתחיל מחדש, לכן תשאל שאלות או שתראה קבלות.

אצלי הרכב עם 210,000 ללא בעיות כבר שלוש שנים .

בעיות ברכב: מזגן גרוע (לטעמי), ספרטני מאוד, והכי מעצבן, אי אפשר לפתוח את הדלת החמישית מבפנים (מעצבן בכניסה לחניונים)

אפ יש לך עוד שאלות תשאל

פורסם

השאלה היא כמה מבין הקרוב משפחה הנוסף. אם הוא מכונאי רכב מנוסה, אולי באמת מספיק להתיעץ איתו לפני הקנייה.

 

לגבי מורה נהיגה - עם כל הכבוד, הוא לא מכונאי.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
לי יש כזה

הרכב בסיסי ביותר, ואמין ביותר, מחירי טיפולים אמורים להיות זולים מאוד(טיפולים שוטפים), אני מטפל ברכב לבד, עם חלפים איכותיים שאני קונה בחנות לחלפי רכב.

שים לב לקילומטרג' - מד הקילומטרים שם מראה 5 ספרות כלומר שלאחר 99,000 הוא מתחיל מחדש, לכן תשאל שאלות או שתראה קבלות.

אצלי הרכב עם 210,000 ללא בעיות כבר שלוש שנים .

בעיות ברכב: מזגן גרוע (לטעמי), ספרטני מאוד, והכי מעצבן, אי אפשר לפתוח את הדלת החמישית מבפנים (מעצבן בכניסה לחניונים)

אפ יש לך עוד שאלות תשאל

הוא אומר מזגן חזק זה בכל המכוניות ככה או רק אצלך

פורסם

לגבי המזגן, ככל שידוע לי הוא לא חזק בכל המכוניות עד השנתון הזה, זה מזגן שהותקן בארץ, אם תבדוק אותו עכשיו הוא יקפיא אותך, אבל בשיא הקיץ לוקח לו הרבה זמן לקרר את הרכב.

לגבי בדיקה, זה רכב פשוט אם יש מכונאי אומוסך שאתה סומך עליהם, הייתי מכניס אותו לשם לכמה דקות שיעיפו מבט למטה ויקשיבו למנוע, לטעמי לא שווה לבזבז כסף על מכון.

לגבי המחיר, לדעתי אפשר להוריד אותו בהרבה,10,300 זה לא מעט לרכב כזה.

×
×
  • תוכן חדש...