Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6721 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תקציב שלי 10K עד 15K ואני מתלבט בין פיאט פונטו לפולו מה אתם ממלצים או שיש אזה אוטו שאתם יותר ממליצים

 

נועם.

[SIZE=3][B][/B][/SIZE]

פורסם

תחשוב לבד!!!

מה נראה לך טוב יותר?

פולו או פיאט?

פולו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

ובמיוחד אם זאת פולו קלאסיק!!!!!!!!!!

ברור שבפולו

זה מה פיאט בכלל?

אוטו אנמי

קיצר תלך על פולו קלאסיק

אוטו ליגה

לעבודה פיג'ו 2008, לחיים אלפא 159 ולסופ"ש מרצדס W123

פורסם
תחשוב לבד!!!

מה נראה לך טוב יותר?

פולו או פיאט?

פולו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

ובמיוחד אם זאת פולו קלאסיק!!!!!!!!!!

ברור שבפולו

זה מה פיאט בכלל?

אוטו אנמי

קיצר תלך על פולו קלאסיק

אוטו ליגה

 

מה אתה מבלבל את המוח. במחיר של פולו הוא יכול לקנות פונטו בשנתון חדש יותר ועם פחות ק"מ. לי ברור מה עדיף.

פורסם
מה אתה מבלבל את המוח. במחיר של פולו הוא יכול לקנות פונטו בשנתון חדש יותר ועם פחות ק"מ. לי ברור מה עדיף.

כן זה בדיוק מה שאני חושב מה יותר עדיף פולו שזה אוטו יותר אמין ולא עושה הרבה בעיות.

אבל או פונטו שאוטו לא אמין כל כך (לפי מה שאנשים אומרים) ושנתון יותר חדש וק"מ יותר פחות.

נ.ב אזה דגם של פונטו אתם ממלצים ראיתי שיש הרבה דגמים של פונטו.

[SIZE=3][B][/B][/SIZE]

פורסם
תחשוב לבד!!!

מה נראה לך טוב יותר?

פולו או פיאט?

פולו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

ובמיוחד אם זאת פולו קלאסיק!!!!!!!!!!

ברור שבפולו

זה מה פיאט בכלל?

אוטו אנמי

קיצר תלך על פולו קלאסיק

אוטו ליגה

 

 

אני מציע קצת להירגע מהתלהבות היתר שלך..

לי ברור מה עדיף- הפונטו.

הפונטו יותר זולה ולכן ניתן יהיה לרכוש אחת עם שנתון יותר מתקדם, אחת שטופלה כמו שצריך לא תעשה בעיות.

×
×
  • תוכן חדש...