Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6723 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר הרכיב בקטנוע שלו נורות H4 של רכב, בעוצמת 55W כאשר הנורה המקורית היא 21W

מן הסתם המערכת חשמל לא עמדה בזה.

השאלה היא מה צריכים לעשות כדי שהיא כן תעמוד בזה ?

 

תודה :)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

1. החלפת החיווט החשמלי לשטח חתך מתאים לזרם העובר בחוטים

2. החלפת פיוזים/ממסרים

3. החלפת בית המנורה+פנס וכול הפלסטיקה שתוכל לעמוד בחום הגבוה שמפיקה מנורה בעלת הספק של 55W

 

אסור לעשות זאת מבחינת החוק !

איזה כייף לי :)

פורסם

החוקים לא מאפשרים עוד הרבה דברים אבל הנורה המקורית חלשה מידי.

איך אני אדע איזה חוטים ופיוזים צריך ?

מבחינת הפנס בנתיים אני לא יודע שיש בעיה עם הפלסטיק והחום.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

עתיד אפשר הסבר ?

מה לבקש בחנות ?

ומזאת אומרת לסלול מתח ישיר ?

+ מהמצבר ישר לפנס עם הממסר בדרך ?

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

ממסר 12 וולט זאת יחידה קטנה שעולה כמה שקלים

היא מקבל מינוס (בורג לשלדה\או לחבר לקוטב מינוס במצבר) ומקבל + מפיקוד כלשהו (במקרה שלך, מפיקוד הפלוס שמדליק את המנורה המקורית) ברגע שהיא מקבל מינוס ופלוס היא סוגרת מעגל בין 2 קטבים נוספים, לקטבים האלו אתה מחבר בצד אחד מתח קבוע מהמצבר עם חוט חשמל לרכב 2.5 מ"מ יעשה את העבודה לדעתי, אבל אפשר גם יותר מזה אם ממש בא לך, ובצד שני את קוטב הפלוס של המנורה

 

על החוט הזה לפני הריליי והכי הכי קרוב למצב אתה שם בית פיוז + פיוז כדי שבמידה ויהיה קצר לא תהיה שריפה ויהיה פיוז שישרף,

וזהו יהיה לך תאורת חזקה יציבה ואמינה

פורסם

היי, אני יכול לחבר בצד אחד פלוס מצבר בצד שני פשוט את החוט מהמנורה ?

כלומר שהנורות יהיו דולקות קבוע כאשר הקטנוע נוסע ?

בינכו וכו קטנוע מחוייב לנסוע עם אורות בכל דרך בכל ימות השנה.

 

תודה.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

×
×
  • תוכן חדש...