Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיות עם מצבר\חשמל ... עזרה בבקשה...


Mazda323F
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7860 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

יש לי בשבוע האחרון בעיות קצת עם המצבר שלי.

לפני כשבוע ההשמעתי גינגל בחירות במסגרת הבחירות כאן באילת ושחכתי מידי פעם להדליק את המנוע, והמצבר נגמר.

אז בא חבר עם כבלים, התניע לי, טענתי את המצבר והכל היה בסדר. אבל בימים האחרונים, כל בוקר יש לי קצת בעיה להניע, המצבר עושה טובה שהוא מניע בסוף. זאת אומרת אני מסובב את המפתח ושומעים הרבה זיופים עד שנדלק. (מה שלא היה לפני זה. פעם בשניה היה נדלק.)

 

והיום, היום שלוש פעמים הייתי צריך להזמין חברים שיעזרו לי להניע. גם אחרי ההנעה הראשונה, נתתי לאוטו לעבוד, נסעתי והכל, בלי מערכת בלי כלום.. שיטען. ועדיין איך שאני מכבה, אי אפשר להדליק שוב. בקיצור הרכב לא מניע ללא כבלים.

 

אני מבקש ממשהו, שיכול אולי לאפיין לי את הבעיה, על פי התאור. לתת לי הערכת מצב, מה הבעיה, איך מתקנים את זה, איזה נזק זה עושה ובמידה ויש עלות כמה היא בערך.

 

תודה רבה מראש.

לתמונות של המזדה 323F שלי תלחצו כאן >> http://www.cardomain.com/id/marco_michieli

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם המצבר כבר ותיק, בן כמה שנים, אז ריקון טוטאלי בהחלט ממקרב את סופו.

כשאתה אומר שאתה טוען את המצבר - לאיזה נסיעה אתה מתכוון? כי נסיעה של 10 דקות בעיר לא טוענת הרבה.

האפשרות הפשוטה ביותר היא לקנות מצבר. המחירים הם החל מ- 300 ש"ח בערך ועד לכפול מזה. ובהזדמנות שיבדקו לך טעינה.

אפשרות זולה יותר אך פשוטה פחות היא ללכת לחבר עם מטען, או לחשמלאי רכב ולבקש להשאיר לו את המצבר ללילה מחובר למטען. אני מתאר לעצמי שחשמלאי יסכים לכזה דבר תמורת כמה שקלים, ואולי זה יעזור לך להחזיק מעמד עם המצבר הזה עוד קצת זמן, וזאת בתנאי שהמצבר חדש יחסית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמע.

נסיעה של חצי שעה אמורה להטעין את המצבר...

 

בכל מיקרה... משהו אמר לי שואלי אין לי מים במצבר. יכול להיות שאלו הם הסימפטומים של חוסר מים?

 

ואיך אני בודק את שנת המצב שלי (איפה בדיוקזה מצויין)

ומה בערך תקופת חיים של מצבר? כמה זמן זה כבר ישן, ומה זה טוב... אני יודע שהוא רק של וולקן (אני חושב... יש דבר כזה?) בכל מיקרה. אני יבדוק עכשיו של איזו חברה, ואם תרשום איפה, אני אחפש את התאריך הזה...

 

כי במידה ואני יכול למנוע קנייה של מצבר (הוספת מים.. הטענה, ניקוי וכו) אני מעדייף לעשות את זה.

 

תודה.

לתמונות של המזדה 323F שלי תלחצו כאן >> http://www.cardomain.com/id/marco_michieli

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמע מה שאתה אומר זה תופעה של מצבר גמור.

 

אתה מתניע עם כבלים ואז מתחיל לסוע ותוך כדי הנסיעה המצבר טוען את עצמו, אבל הוא לא מצליח לשמור את הטעינה בפנים כך שברגע שהאוטו עמד כמה זמן כל החשמל כבר "ברח" ואתה צריך להניע שוב עם כבלים כדי להתחיל מחדש נסיעה.

 

פיתרון קנה מצבר חדש זה לא סיפור יקר

X כ"ס יפניים = X כ"ס צרפתי כפול 1.5

 

1.כועס ומנצח, כועס ומנצח - כמו חתול

2.כרגע למדתם שיעור מהיר איך הופכים לימון ללימונדה

(ממיטב אמירותיו השנונות של מודי בר-און בעת שידור חצי גמר אליפות "ניין בול" בספורט +5)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבל שתזרוק סתם כסף ללא אבחון מדויק. גש לחשמלאי רכב שיבדוק גם את המצבר, מתח בעומס ומצב רכוז החומצה ואת תאריך לידתו וגם את תפוקת האלטרנטור (גנרטור) הטוען המצבר ולפי הבדיקות ידע מה הבעיה.

בברכה - רפי לין :idea:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מזל טוב, הלך לך המצבר.

 

לי היו בדיוק סימפטומים דומים ואפילו יותר מעצבנים, אחרי הפסקה קצרה הרכב היה נדלק אבל אחרי לילה שלם לא.

 

עברתי אצל 3 חשמלאים.

 

אחד אמר שהאלטרנטור שלי גמור.

 

שני אמר שיש צרכן שזולל מתח לאט לאט מהמערכת.

 

שלישי אמר שהמצבר מת.

 

החלפתי מצבר, נגמרו הבעיות. האוטו גם אחרי שבוע שלא נסעו בו מניע כמו שפיץ (יותר טוב ממקודם זה בטוח).

 

רק תדאג שהמצבר החדש שלך לא יהיה מתוצרת וולטה. אזהרה ידידותית.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רובכם צדקתם... הלך לי המצבר!

 

היה לי מצבר של וולטה, והוא הלך... לצערי..

אז ניגשתי לחשמלאי רכב באילת, והוא אמר לי שהאלטרנטור שלי מצויין, הוא מבצע טעינה, אבל המצבר הלך.

 

ניגשתי לכמה חנויות, ולבסוף קניתי מצבר של שנפ, 60 אמפר + אחריות ל24 חודש סה"כ: 517 שקל כולל התקנה. (מיותר לציין, חדש!)

 

יקר?

כי זה לא המחיר הכי זול, אבל זה הכי אמין. גם החברה וגם המתקין.

ומאז הכל טוב.

 

תודה רבה לכם על העזרה.

לתמונות של המזדה 323F שלי תלחצו כאן >> http://www.cardomain.com/id/marco_michieli

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגיוני שאם שהאוטו מתניע ואחרי כמה שניות משום מה נכבה זאת גם בעיה הקשורה למצבר? (נשאל בשביל חבר)

אם האוטו מתניע - המצבר עובד.

למעשה זה התפקיד העיקרי של המצבר - לספק כח להתנעה.

מרגע ההתנעה והלאה, את החשמל מספק האלטרנטור.

 

זה שהרכב של חבר שלך כבה זה יכול להיות כתוצאה מבעיות חשמל/דלק/ארנונה ומה לא.

איך הוא נכבה ומתי? זה קורה כל הזמן? ניתן להתניע אותו אח"כ?

תן עוד קצת פרטים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגיוני שאם שהאוטו מתניע ואחרי כמה שניות משום מה נכבה זאת גם בעיה הקשורה למצבר? (נשאל בשביל חבר)

אם האוטו מתניע - המצבר עובד.

למעשה זה התפקיד העיקרי של המצבר - לספק כח להתנעה.

מרגע ההתנעה והלאה, את החשמל מספק האלטרנטור.

 

זה שהרכב של חבר שלך כבה זה יכול להיות כתוצאה מבעיות חשמל/דלק/ארנונה ומה לא.

איך הוא נכבה ומתי? זה קורה כל הזמן? ניתן להתניע אותו אח"כ?

תן עוד קצת פרטים.

הרכב מתניע בקלות, אך לפעמים הוא נכבה מיד אחרי ההתנעה, גם אם המנוע "חם" (למשל אחרי נסיעה של שעה).

לרוב אחרי שהוא נכבה הוא מתניע מחדש ללא בעיה, רק לעיתים רחוקות לוקח לאוטו איזה כמה נסיונות טובים כדי להתניע שוב.

זה דיי מעצבן בגלל שכל פעם שהוא בא לנסוע, לוקח לו 5 פעמים של משחקי "התנעה-מנוע נכבה-התנעה מחדש" כדי להתחיל לנסוע נורמאלי.

אני שונא צרפתים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגיוני שאם שהאוטו מתניע ואחרי כמה שניות משום מה נכבה זאת גם בעיה הקשורה למצבר? (נשאל בשביל חבר)

אם האוטו מתניע - המצבר עובד.

למעשה זה התפקיד העיקרי של המצבר - לספק כח להתנעה.

מרגע ההתנעה והלאה, את החשמל מספק האלטרנטור.

 

זה שהרכב של חבר שלך כבה זה יכול להיות כתוצאה מבעיות חשמל/דלק/ארנונה ומה לא.

איך הוא נכבה ומתי? זה קורה כל הזמן? ניתן להתניע אותו אח"כ?

תן עוד קצת פרטים.

הרכב מתניע בקלות, אך לפעמים הוא נכבה מיד אחרי ההתנעה, גם אם המנוע "חם" (למשל אחרי נסיעה של שעה).

לרוב אחרי שהוא נכבה הוא מתניע מחדש ללא בעיה, רק לעיתים רחוקות לוקח לאוטו איזה כמה נסיונות טובים כדי להתניע שוב.

זה דיי מעצבן בגלל שכל פעם שהוא בא לנסוע, לוקח לו 5 פעמים של משחקי "התנעה-מנוע נכבה-התנעה מחדש" כדי להתחיל לנסוע נורמאלי.

 

זה לא בהכרח קשור למצבר, תבדוק את הפילטר אויר שלך אם הוא כבר גמור יכול להיות שהאוטו פשוט "נחנק" ובגלל זה הוא נכבה (זה בעיה שהייתה לי, החלפתי פילטר והכל עבד חלק).

X כ"ס יפניים = X כ"ס צרפתי כפול 1.5

 

1.כועס ומנצח, כועס ומנצח - כמו חתול

2.כרגע למדתם שיעור מהיר איך הופכים לימון ללימונדה

(ממיטב אמירותיו השנונות של מודי בר-און בעת שידור חצי גמר אליפות "ניין בול" בספורט +5)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...