Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6744 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המידע שיש בידי נכון לעתה:

שם הנהג הפוגע

תעודת הזהות של הנהג הפוגע.

שם היישוב שלו והמיקוד.

סוג המשאית וצבעה.

מספר הטלפון של סוכן הביטוח שלו (מסרב למסור פרטים נוספים).

שם העד.

מספר טלפון של העד.

 

רקע הנהג הפוגע:

ממוצא בדואי, גר כנראה בנגב, אין טלפון רשום על שמו.

סוכן הביטוח שלו לא מוסר שום פרט נוסף.

 

איך מאתרים את הבן בליעל הזה?

שווה לערב חברת חקירות כפי שאוסקר המליץ?

ההפסד הוא בגין העדר תביעות ל3 שנים + השתתפות עצמית.

 

כל מי שיכול לעזור לי שיפנה אליי במייל [email protected]. או שיציג הודעה בשרשור זה.

 

התאונה קרתה ברחוב רבי עקיבא בבני ברק.

לפני שהמשאית התנגשה בי, היא התנגשה בוולבו חדשה. במקרה הזה, בעל הרכב נעצר והוחלפו פרטים. לאחר כמה עשרות מטרים, הוא התנגש ברכב שלנו ונמלט. עד ראייה מסר לנו את מספר הרישוי - בעזרתו השגנו את שאר הפרטים במשטרה.

לא הצלחנו להשיג פרטים לגבי בעל הרכב השני שנפגע (ב2 המקרים אין נפגעים).

פורסם

גש למשטרה ותגיש תלונה על תאונת פגע וברח.זה מספיק.

בנוסף אם אתה רוצה לעשות את זה קל יותר - לך למיון להבדק אבל זה חייב להיות תוך 24 שעות מהתאונה.

אחרי חדר מיון זה הופך לתאונת פגע וברח עם נפגעים וזה כבר סיפור פלילי.

×
×
  • תוכן חדש...