Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6786 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
עכשיו כשרנו ייצרו מכוניות חשמליות לפחות יהיה להם הסבר למה הן נתקעות.

 

לכל מי שמזלזל בתעשייה הישראלית אז מספר נתונים:

 

1. החברה הכי גדולה בעולם להשקיה בטפטוף היא ישראלית שמייצרת בארץ ושולטת על יותר מ 50% מהשוק העולמי.

בוא נראה...יש רתכים בשכר מינימום?-לא.

 

2. החברה השלישית בגודלה בתחום היא גם ישראלית שמייצרת בארץ.

יש רתכים בשכר מינימום?-לא.

 

3. התעשייה הישראלית היא ספק מכלולים מורכבים לתעשיית הרכב ויש לא מעט מפעלים רווחיים ומצליחים שזו עבודתם היחידה.

יש רתכים?-כן. בשכר מינימום?-לא.

 

4. ישראל מתחרה בתעשייה המערב אירופאית והאמריקאית בהצלחה רבה בזכות איכות.

ואני עוד לא מדבר על שאר הפועלים קשי היום בשכר מינימום שעושים טובה שהם עובדים בכלל, והאיכות נראית בהתאם.

להבדיל אלפי הבדלות ממפעלי היי-טק, ששם העובדים מקצועיים ומתוגמלים בהתאם, ושם הסחורה אכן טובה יותר.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שי.

לא נשכח גם את ישכר, חברת סכיני השיבוב המובילה בעולם ובעלת נתח השוק הגדול בעולם.

כתר פלסטיקה - חברת הפלסטיקה השלישית בגודלה בעולם.

ועוד רבות וטובות.

 

ברוז,

מה שאתה לא מבין הוא שמה שמניע את גלגלי הכלכלה העולמית (ובתוך זה כמובן הישראלית) זאת התעשיה ולא הבדיחה העלובה שנקראת היי-טק.

מה בדיוק היי-טק מייצרים? מה הם עושים?

אתה יכול להשוות את המחזורים שלהם לתעשיית הרכב? לשאיבת נפט? לעיבוד שביב? לציוד מכני הנדסי? רהיטים? ציוד לבן לבית? כל אספקת בחיים שלך נשלט ע"י התעשיה ה"ישנה" בעוד שהיי-טק, 85% ממחזור חברות ההי-טק בישראל מיוצר ע"י זמן האויר של 3 החברות הסלולריות בארץ.

זה שוק ההי-טק! :shock:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

לידיעת הברווזים, את הרוב המכריע של עבודות הריתוך מבצעים רובוטים בשכר מינימום, אני מניח שזה לטעמך פותר את מרבית הבעיות..

 

יש מקום למפעל רכב מתקדם בארץ לצורכי יצוא, מספיק עם קטני האמונה, יש מספיק הוכחות לכך שניתן לקיים פה תעשיה ברמה גבוהה ביותר.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

נתתי רק כמה דוגמאות מענף רשאותי אני חי ושבו ישרטאל נחשבת למעצמה עולמית (וד"א, ישקר היא השניה בעולם אחרי קנמטל).

 

בהיי טק הכסף הגדול שכולם נתלים בו מתרכז בהמצאות ומכירתן ולא במנוע שמייצר הכנסות לאורך זמן. אם נשווה את מיראביליס למשל לישקר אז ישקר ייצרה הכנסות גדולות למשק, לבעלים ולעובדים משנות החמישים ולא כמו מיראביליס שיצרה עלונות כל זמן קיומה עד שנמכרה והכניסה סכום חד פעמי בגין מכירת הנכס (שאת זה גם ישקר עשתה מבלי להפסיק להכניס כסף למדינה).

 

ההי טק נתן קפיצה כשהיאנטרנט נכנס לעולם כי נוצר ואקום. כיום הואקום התמלא ולכן גם דעיכת ההי טק.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

לדעתי אם אין מניעה לייצר מטוסים אזי אין שום סיבה לא ליצר רכבים.

 

ולגבי האיכות הרכבה.

 

תציץ, תקרא ותבין

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Gulfstream_G200

 

התכנון וההרכבה היא ישראלית, הגימור הסופי הוא בארה"ב.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

הזלזול בהייטק אינו במקומו. מיראביליס ויתר הסטראטפים שנמכרו זה לא מנוע אמיתי של תעשיית הייטק אלא מכות חד פעמיות.

ב 2006 נטפים מכרה בקצת פחות מ 400 מיליון דולר, לפי נתוניהם. קומברס מכרה רק ברבעון הראשון של 2007 ביותר מזה.

אמדוקס מכרה ב2006 2.4 מיליארד דולר... נכון שבשתיהן לא הכל כחול לבן, אבל אפילו ריטליקס הקטנה יחסית והישראלית לגמרי מוכרת ביותר מ 200 מיליון ברבעון, אז כנראה שיש שם משהו.

 

תשתיות הטלקום בעולם היו שנות אור אחורה בלי החברות הישראליות.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
הזלזול בהייטק אינו במקומו. מיראביליס ויתר הסטראטפים שנמכרו זה לא מנוע אמיתי של תעשיית הייטק אלא מכות חד פעמיות.

ב 2006 נטפים מכרה בקצת פחות מ 400 מיליון דולר, לפי נתוניהם. קומברס מכרה רק ברבעון הראשון של 2007 ביותר מזה.

אמדוקס מכרה ב2006 2.4 מיליארד דולר... נכון שבשתיהן לא הכל כחול לבן, אבל אפילו ריטליקס הקטנה יחסית והישראלית לגמרי מוכרת ביותר מ 200 מיליון ברבעון, אז כנראה שיש שם משהו.

 

תשתיות הטלקום בעולם היו שנות אור אחורה בלי החברות הישראליות.

 

עם כל הכבוד לענקי ההי טק כמה כאלה יש וכמה יצוא יש מהתעשייה המסורתית? רק תעשית טכנולוגיות המים בארץ עברה את המיליארד דולר יצוא וזו תעשיה של פחות מ 15 חברות.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
לדעתי אם אין מניעה לייצר מטוסים אזי אין שום סיבה לא ליצר רכבים.

 

ולגבי האיכות הרכבה.

 

תציץ, תקרא ותבין

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Gulfstream_G200

 

התכנון וההרכבה היא ישראלית, הגימור הסופי הוא בארה"ב.

 

נכון.ושם הסטודנט למנהל עסקים חותם על התג-שמיש.

סבבה.

אם במטוסים מחפפים ועושים קומבינות, מה יקרה במכוניות?!

מה לעזאזל אתם חושבים?!

אתם אופטימיים מדיי. אני ריאליסט.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

ברווז - מי מחפף? על מה אתה מדבר? זה נחשב לאחד ממטוסי המנהלים האיכותיים בעולם!

 

שי ז. - למרות שיש מספר חברות הי-טק שמייצרות מוצרים נחשקים שמיוצאים באופן סדיר (מעטות כאלה, יש לציין) הן עדיין לא מתקרבות להיקף הייצוא של התעשיה.

אפילו לא קרוב. אני מוכן לחפש נתונים ולפרסם כאן.

 

דרך אגב, תעשיית ליטוש היהלומים (שירדה מאוד מגדולתה) מייצאת מהארץ כל רבעון בסכום דימיוני של: 1,872,765,584 דולר!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

זה בדיוק מה שאמרתי ונתתי כדוגמא את הענף שלי שהוא סופר תעשייה מסורתית. תוסיף לו חברות כמו ישקר, חניתה, אומן חצור ועוד כמה ותעבור בהרבה את אינטל וחבריה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

הזוי ביותר כל סיפור הרכב החשמלי הזה.

טכנולוגיית המצברים עדיין לא הגיעה למצב בו זה יהיה שמיש.

טווח של 200 ק"מ זה פשוט לא מספיק, כאשר אין יכולת הטענה מהירה.

הפתרון המוצע של הקמת תשתיות להחלפת המצברים "על המקום" במצברים טעונים בתחנת שירות - דורש הקמת תשתית ארצית נרחבת לאורך כמה וכמה שנים, זה לא משהו שקורה בן לילה.

 

לאור ההצלחה האדירה של בניית תשתיות בארץ (נניח תשתית הרכבת הקלה בי-ם או בת"א...) זה לא ממש עומד לקרות.

 

חוץ מזה שלא כ"כ בטוח שלמדינה יש אינטרס שיהיו פה רכבים חשמליים, הרי מיסוי דלקים הוא אחת הפרות החולבות הכי גדולות במשק, ואי אפשר יהיה למסות את החשמל לטעינה בנפרד מיתר החשמל הביתי, ואי אפשר להטיל מיסוי אדיר על החשמל הביתי.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
ברווז - מי מחפף? על מה אתה מדבר? זה נחשב לאחד ממטוסי המנהלים האיכותיים בעולם!

!

אני מבין שלא קראת את התחקיר של 7 ימים ביום שישי האחרון.

תקרא,

תבין.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
נכון.ושם הסטודנט למנהל עסקים חותם על התג-שמיש.

סבבה.

אם במטוסים מחפפים ועושים קומבינות, מה יקרה במכוניות?!

מה לעזאזל אתם חושבים?!

אתם אופטימיים מדיי. אני ריאליסט.

 

קודם כל - אם אתה מביא דוגמא אז תדייק. סטודנט למשאבי אנוש.

 

ממש טוב שחיכית לפירסום הפרשה כדי להגיב כאן.:roll:

 

לגבי הנפקת תג-שמיש - אני מסכים שהיה כאן מחדל. ואני בטוח שהוא יטופל.

 

אבל לא ניתן להמציא דוגמא אחת בודדת כאשר היקף ההצלחה משמעותית יותר גדול.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 


×
×
  • תוכן חדש...