Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6828 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אני לא מתכוון להשתפך פה ולכתוב עד כמה אני אוהב את התקופה הזו של הראלי, כמו גם כמה הזלנו ריר על הפיג'ו 205 T-16 כאשר ברונו סאבי בא לאשקלון והדגים איך אפשר לעשות את המסלול האשקלוני כמעט כולו על הצד או בהחלקות כוח מדהימות.

אני גם לא מתכוון לכתוב פה על הרגעים היותר קשים של התקופה הזו והקהל שנהרג בפורטוגל או התאונה המחרידה של טויבונן קרסטו בקורסיקה 86' , או לפני כן התאונה של ואטנן בארגנטינה .

 

כל מה שיש פה זהו אוסף תמונות מהאתר של CAR MAGAZINE שמצאתי בזמן שחיפשתי תמונות של הפיאט 500 החדשה.

 

תהנו

דובי

PeugeotRallyWallp_1024px.jpg

PeugeotRearWallp_1024px.jpg

AudiQuat_RallyWallp_1024px.jpg

FordRS200OpenWallp_1024px.jpg

RallyFleetWallp_1024px.jpg

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

התרומה שלי לשרשור!

כדאי לשים לב למה שאומר הבלונדיני בתחילת הסרט!

 

עוד קצת פיתוח (אולי אפילו זה לא) והיה לנו פורמולה 1 על עפר!!!

 

http://www.youtube.com/watch?v=7jnsZZatqz0

תראו מזה קהל אמיץ (אולי טיפש)

 

עם המתלים והטכנולוגיה של היום המכוניות האלו היו יכולות להיות כל כך מהירות שזה יותר מפחיד ממפחיד!

 

נדב

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

פורסם

הבעיה של מכוניות קבוצה-B היתה הבטיחות ולא המהירות.

עשו לא מזמן בדיקה והתברר כי מכונית ה-WRC המודרניות מהירות יותר בסטייג'ים מאשר מכוניות שנות ה-80 דוגמת הפיג'ו והלנצ'יה וזאת למרות שהן היו קלות יותר וחזקות יותר.

מכוניות קבוצה-B לקו בצורה קשה בבטיחות שלהן ולמשל נדלקו במהירות, סתם דוגמא.

בבניית מכוניות ה-WRC נעשתה מחשבה בטיחותית מלכתחילה ולכן גם התאונות פחות "רציניות".

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

מכוניות WRC מהירות יותר בדיוק בגלל טכנולוגיה!

המכוניות של היום הרבה יותר קלות לנהיגה

הגירים יותר טובים

המתלים ה-ר-ב-ה יותר טובים

 

אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם היו פותחים את הגרופ B היום!

 

מכוניות 2L במשקל 600 קג' עם 700 כ"ס

4X4.

גיר סינקונסיאלי.

צמיגים שיחזיקו את כל זה על עפר.

 

פחד אלוהים

 

נדב

 

נ.ב. תנסו להשוות את הגובה של המכוניות של אז למכוניות של היום! תראו את ההבדל וההתקדמות. אחד הנהגים אמר לא מזמן שהיום בראלי הקשים כמו יוון וקפריסין נוסעים בגובה שבשנות ה90 היו נוסעים בראלי אספלט.

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

פורסם
עשו לא מזמן בדיקה והתברר כי מכונית ה-WRC המודרניות מהירות יותר בסטייג'ים מאשר מכוניות שנות ה-80 דוגמת הפיג'ו והלנצ'יה וזאת למרות שהן היו קלות יותר וחזקות יותר.

 

דובי

 

לא קונה את זה!

הכל אפשר להציג בכל דרך, המשתנים רבים מדי!

 

זה כמו לומר שקיט קאר יותר איטי מהרכבים של הWRC, אתה הוא זה שאמר לי שאחרי תבוסה מבישה של רכבי WRC לרכבים הנעה קדמית הוטלו הגבלות קשות על רכבי הקיט קאר כדי לסרס אותן ולהשאיר את הWRC בטופ בלי שיצתרכו להתבייש :oops: .

 

כל גורם שהוא בין אם יצרן רכב או FIA רוצה להציג את הדברים בצורה שהC4 והפורד פוקוס הם הדברים הכי מהירים בעולם הראלי והמרוצים (חוץ מפורמולה 1 כמובן).

כל מה שצריך לעשות זה לשים אותם על מסלול פורמולה 1 ולבדוק את ההבדל!

 

פעם שמעתי סיפור (אתה דובי בטח תדע לאמת או לפסול את הסיפור) מפי אחד הנהגים של אז:

ביום מוקדמות ("קווליפיינג") של פורמולה אחת הריצו רכב גרופ B (אני חושב ש205) והוא הגיע שישי(!)...

 

באיזה מקום תעמוד הC4 של לואב מול פרארי מקלארן וכל השאר?

 

בברכה

נדב

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

פורסם

רעיון משוגע שעלה לי בראש...

 

לבנות שלדה של 205 T16

להזמין מנוע מפיזו (או לבנות אחד כזה)

להכניס בפנים סט של אוהלינס (קפיצים+בולמים)

בלמים מודרנים.

כנפיים הכי גדולות שניתן להשיג.

צמיגים מודרנים.

גיר סינקונסיאלי.

 

להכניס בכל זה את המתאבד הכי אובדני שאפשר למצוא

ואז נראה מי יותר מהיר.

 

נדב

 

נ.ב. רגע, עכשיו צריך רק למצוא תקציב לרעיון שלי.

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

פורסם

סרטים מדהימים!!!

אני לא יודע מי יותר משוגעים הנהגים או הצופים...אגב לדעתי קטגוריה B הרבה יותר מהירות מ-WRC אבל החלקות הכוח(מעודף כוח) המטורפות של קטגוריה B פוגעות בזמנים במדידה בסטייג!!!

פורסם

GROUP-B לדעתי היתה התקופה הכי יפה של הספורט המוטורי בידיוק כמו שנות ה 60 והרוק-אנד-רול,

היום הראלי זו תעשיה פחות מספורט, ב GROUP-B זה היה קיצוני לכיוון הספורט

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

פעם שאלו את מנהל קבוצת אודי באנגליה בסרט תעודי שנערך לכבוד "התקופה" של ספורט מרוצי הראלי ,

מה ההבדל בין מכוניות הראלי של היום למפלצות יורקות האש של אז,תשובתו היתה ,

מכוניות הגרופ B היו מהירות מאוד בין הפניות,לעומת היום שהרכבים מהירים מאוד בתוך הפניות,

תפיסת הראלי היתה שונה כך שבחירת הבולמים היתה לאורך היום כולו ,ואילו היום הבולמים וכל חלקי המתלה מוחלפים בהתאם לתנאי הסטייג'

אז ,היה "שואו" עם זמנים איטיים ,ואילו היום עליך לשבת שעות כדי לראות איזו החלקה ,למעשה ללא כל דרמה הזמנים היום הרבה יותר מהירים

למרות כל זאת לא מחליף את התקופה היפה של הראלי ,כולל התחרות השנתית בפייקס פיק ,היתה מוטלת על הנהג מלאכת ההישרדות

יגאל

פורסם

http://www.youtube.com/watch?v=K3Mag3kA2J8 דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

http://www.youtube.com/watch?v=qefKc-SPR-I דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

http://www.youtube.com/watch?v=vtoXaLNi3zk דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

 

להפעיל רמקולים, להכין פופקורן וממחטות...

Drive carefully! most people are caused by accident.

פורסם

נדב



מבחינה מקצועית אתה טועה ובגדול

תיבות ההילוכים של אז היו ונקראו תיבות לנצח ביחוד בצרפתיות

ל2 הויזות שלי ושל מישל היו מורכבות תיבות DOG BOX

בחיים לא שיפצנו או פתחנו גירים.

אז בנו מסיבי בהת,אם לכוחות המנוע של אז

היום חוסכים במשקל וזה חביבי נשבר

בולמים? לא השתנו מאז חוץ מהמשקל מנסיון ,

אוהלינס? היום זה בפורמה, אז היו בילשטיין.

בלמים לא השתנו בכלל גם ,אז היה גרפיט וקרבון, הלו זה לא ימי הביניים

ובנימה אישית

נהגתי על 205 T16 מלחמה !! עם האוטו סגנון נהיגה ראוותני ולא סלחני אפילו הגה כח לא היה בוורסייה הראשונה

נהגתי על 206 גרופ WRC. יום ולילה, הרכב הרבה יותר חד ומדוייק.

נוסטלגייה זה דבר טוב ,אבל אין ולא היה סיכוי לשום G -B לנצח היום מירוץ ראלי.

יש רק להתענג ולהתרפק על העבר

דני לוי

מירוצי מכוניות


×
×
  • תוכן חדש...