Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6849 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אפשרות 1- אולי שכחת להוריד את בלם היד.

אפשרות שניה וקצת יותר הגיונית- יש לך תקלה במע' הבלמים- פנה למוסך לאבחון ותיקון !!!

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

  • ספונסר פורום
פורסם

בדוק מפלס נוזל בלמים,במידה וחסר,הוסף נוזל בלמים מתאים,וכנס למוסך לבדיקה.

אורן

פורסם
פתאום מתחילה להופיע לי מנורת אזהרה שהיא נראית כמו ציור של מנורה עם סימן קריאה בתוכה....

למישהו יש מושג מה זה אומר?

 

לי נראה כי ישנה תקלה במע' הבלמים. האם אתה מרגיש דוושה רכה/קשה (דוושת ברקס)? האם הרכב לא בולם טוב?

כל הנאמר בפורום הינו בגדר הסבר תיאורטי בלבד! (סעיף 14 לחוק יסוד קארספורום/יישום וביצוע פעולות).

וכן. ציון גולן הוא מ-ל-ך.

פורסם

תודה על כל העצות...לא שכחתי להוריד אמברקס....בכל מקרה למישהו כאן יש קישור לספר של האוטו?? או שישלח לי במייל בבקשה כי זה עניין דחוף( יש לי נסיעה לצפון מחר) [email protected]

יש לציין שהאוטו עבר לפני שובעיים טיפול 10000 + החלפת 2 דיסקים(ברקס) + קלץ...

פורסם

כניראה מנורה שרופה. זה נורת אזהרה בצבע צהוב במרכז הלוח?

אם כן אז אחת הנורות באוטו שרופות. ברקס,חניה,וכ"ו אם אתה לא רואה מנורה שרופה אז כניראה שזה שיש אחת ממנורות ממש קטנות בפנסים הקידמים יכול להיות שהיא נשרפה. קשה לשים לב לזה.

 

 

שחרון

חרדון מקבוצת החרדוניה :roll:

פורסם
כניראה מנורה שרופה. זה נורת אזהרה בצבע צהוב במרכז הלוח?

אם כן אז אחת הנורות באוטו שרופות. ברקס,חניה,וכ"ו אם אתה לא רואה מנורה שרופה אז כניראה שזה שיש אחת ממנורות ממש קטנות בפנסים הקידמים יכול להיות שהיא נשרפה. קשה לשים לב לזה.

 

 

שחרון

 

נכון ...באמת היא בצבע צהוב ובמרכז....אני אחליף מנורה ואבדוק אם זה זה יעבור...תודה רבה לכולם.

פורסם
תפסיקו כבר לחרטט מי שלא מכיר את הרכב,

 

 

יש לך נורה שרופה , בדוק איזה מהם והחלף

 

אל תיסחף והם לא מחרטטים ורק שתדע שחלק מהעונים הם מומחים בתחום הרכב.

 

 

 

אם השואל היה מציין את הפרט הבסיסי שהנורה בצבע כתום אז היו יודעים לענות לו לעניין. בכל רכב נורת אזהרה עם סימן קריאה בתוכה נשמע כמו דבר שדורש טיפול מיידי אלא אם היא בצבע כתום, כמו כאן.

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם

עם כל הכבוד למבינים למיניהם, הבחור תיאר אזהרה בצורת מנורה עם סימן קריאה.

כל בעל פונטו ספייס צריך לדעת מייד שזה אכן מצביע על נורה שרופה/נורה פגומה/נורה לא מתאימה.

פורסם

ולמרות שזה האוטו הכי טוב בעולם והכי נפוץ, עדיין לא לכולם יש אותו (וגם להרבה מאלה שיש ספייס הם לא יודעים מה אומרת המנורה הזו) ולכן לא היה מזיק שהוא היה כותב שהמנורה היא בצבע כתום/צהוב. ואני עוד לא מדבר על "חיפוש"

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

×
×
  • תוכן חדש...