Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ממיר קטליטי וחיישן חמצן עליון הלך? סיטרואן C5 2002


דרור א
שימו לב! השרשור הזה בן 5907 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

סבלנות ידידי הצעיר, נורת מע' הזרקה יכולה להידלק במהלך השבועיים הקרובים בגין אותה התקלה של ממיר קטליטי - נסיעה אחת (וגם לא שתיים) אינה מספקת (אני אומר לך מניסיון עם הדגמים הללו). סבלנות.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שאמרתי,

 

מבטיח לעדכן על כל התפתחות (שלא תהיה).

 

תודה על כל העזרה , גם אם אצטרך לתקן את הממיר ואת החישן לפחות אני עכשיו יודע בודאות באיזה מוסך אני לא אתקן את הרכב בשום מקרה (המוסך פזיו סיטרואן בנתניה) ובאיזה אתקן אותו (למי שלא הבין , שאפט בתל אביב).

 

דרור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...

האם היתה התפתחות כלשהיא בנושא הנורה הזאת?

היום אחי הגדול חזר מהצפון (עם C5 2000 שנת 2003) ואותה בעיה קפצה גם אצלו...

 

מה בדיוק הם עשו במוסך שאפט שכיבה את המנורה ?

האם יש קשר מסוים בכך שהרכב נסע בשביל עפר בזמן הידלקות המנורה...?

תודה.

Not the sound of silence -ABARTH

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עושה חשק לזרוק את ב"ש לעזאזל ולעבור למרכז.....

 

(עוד שנה למנאייק:-P)

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למקוח תקלות זה לא כזאת בעיה... למה יש לעבור למרכז?

 

ועומר, מה שכיבה את הנורה בשאפט יכבה כל נורה גם במוסך רגיל - מחשב דיאגנוסטיקה.

 

לפי מה שרשום, בשאפט מחקו תקלות ורצו לבדוק מה יצוץ אחרי המחיקה. כמובן שלא תמיד זה צץ מידית כמו שאיציק אמר.

אם יש תקלה אמיתית ולא איזה פיק במערכת זה יצוץ אחרי כמה נסיעות.

 

ככה שאפשר להירגע ורק לחכות, או לבדוק ערכי החיישנים בזמן עבודה ולראות אם הממיר תקין או החיישנים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 חודשים מאוחר יותר...

רוצה לעדכן לגבי תקלה זהה אצלי,

התקלה הופיע בלי קשר לתדלוק, לאחר הנסיון הטוב כאן עם שאפט קפצתי אליהם וגיליתי חברה נחמדים ומנוסים שערכו דיאגנוסטיקה יסודית יותר מכל מוסך סיטרואן שנתקלתי בו.

התקלה הראשונית היתה במשאבה המשנית של הממיר הקטליטי זו שנמצאת בקדמת הרכב ומעבירה אליו אויר לפי הצורך. המשאבה נבדקה ספציפית והתגלתה כתקינה לגמרי. לכן נבדק הממיר עצמו והחיישנים, מכיוון שלא היה להם מכשיר גאזים בדקו רק את החיישנים ןהעלו אפשרות שיש בעיה בממיר עצמו- זאת בשל הקריאות שהתקבלו מהחיישנים. עצתם היתה לבדוק עם מכשיר גאזים.

לאחר איפוס התקלה הופיעה שוב לאחר כחודש בדיוק לפני טסט לרכב- החלטתי לא לעשות דבר ופשוט לגשת לטסט. תוצאות זיהום האויר היו מעולות כולן, משמע אין כל בעייה משמעותית בממיר- אנחת רווחה.

יומיים לאחר שהופיעה התקלה, לאחר תדלוק אכן, התקלה כבתה עצמאית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודשיים מאוחר יותר...

נכון שחלף הרבה זמן אבל זו תקלה נפוצה בדיגמי פיג'ו סיטרואן מהשנים האחרונות ואני בטוח שהרבה אנשים יעזרו במידע הזה כאשר יחפשו בפורום.

 

קראתי את השירשור שהפנית אליו.

במקרה שלי לפחות התקלה antipolution fault קופצת לי בצג אחת לכמה חודשים.

הנורית הצהובה בלוח השעונים וההודעה בצג כבים אחרי 3 התנעות וכיבויים של המנוע שכוללים החזרת המפתח למצב מנותק.

בכל פעם אני מחבר את הרכב לסורק קודים ואני מקבל הודעה על חוסר הצתה באחד הצילינדרים שמשמעותה ככל הנראה coil pack. אני מוחק את הקוד ונוסע עוד כמה חודשים.

העיקביות שבה אחרי כל פעם שקופצת ההודעה חיבור סורק הקודים נותן את השגיאה הנ"ל כאשר לעיתים קוד השגיאה הוא חוסר הצתה בצילינדר B ולעיתים הקוד מצביע על חוסר הצתה רנדומלי בין הצילנדרים מעוררת בי חשד שלפחות חלק מהמוסכים שתוארו בשירשור ניסו למכור לוקשים, מערכות זיהום האוויר שהתריעו על התקלה היו הסימפטום ולא התקלה ולכן גם לא הייתה בעייה שם לרכב לעבור טסט.

באופן כללי מניסיון עם כמה מכוניות שהיו לי אני ממליץ לא להתרגש מהודעות שבאות ממחשב הרכב בפעם הראשונה, אם הרכב נוסע בסדר וההודעות לא קשורות למשהו בטיחותי כדאי תמיד למחוק אותן ולראות אם ומתי הן חוזרות. אין מה לדאוג, אם יש בעייה אמיתית היא תחזור ותרשום עצמה שוב במחשב הרכב ויתכן גם שאנו נפיק עוד אינפורמציה חדשה מהתזמון שבו היא חוזרת (מנוע קר או חם, בעליה או ירידה, יום קר או חם, אחרי מאמץ או לא וכדומה). אם הבעייה לא חזרה החיסכון כולו שלנו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5907 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...