Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8303 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם יתכן שלאחר שמילאתי טנק דלק מלא, תגובת הדוושה טובה בהרבה, הרכב הרבה יותר זורם ופשוט עובד "עגול" וחלק לעומת רבע \ חצי מיכל !? :shock:

יש לי חבר שזה קרה לו גם.

האם יש קשר :?::!::?::!::roll:

פורסם
האם יתכן שלאחר שמילאתי טנק דלק מלא, תגובת הדוושה טובה בהרבה, הרכב הרבה יותר זורם ופשוט עובד "עגול" וחלק לעומת רבע \ חצי מיכל !? :shock:

יש לי חבר שזה קרה לו גם.

האם יש קשר :?::!::?::!::roll:

 

תלוי מה תדלקת ! דלק דרגון ?אז כן !

 

 

 

 

 

פסיכולוגי.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

רועי, אני באמת דפוק בראש, אבל בלי קשר רגע, אתה זוכר כשנסענו אתמול? אני פשוט הייתי בהתלהבות האוטו התנהג פשוט שונה, נסע פשוט ח-ל-ק ! יותר מתמיד...

 

כשחבר שלי אמר לי שזה קרה לו אני אמרתי לו "אין מצב אתה דפוק, מה הקשר בין מחט לתחת, זה פסיכולוגי, בדוק"

 

ופתאום, זה קרה גם לי, ואין לי שום השערה אחרת!

 

המומחים ? :puppydog:

פורסם
רועי, אני באמת דפוק בראש, אבל בלי קשר רגע, אתה זוכר כשנסענו אתמול? אני פשוט הייתי בהתלהבות האוטו התנהג פשוט שונה, נסע פשוט ח-ל-ק ! יותר מתמיד...

 

כשחבר שלי אמר לי שזה קרה לו אני אמרתי לו "אין מצב אתה דפוק, מה הקשר בין מחט לתחת, זה פסיכולוגי, בדוק"

 

ופתאום, זה קרה גם לי, ואין לי שום השערה אחרת!

 

המומחים ? :puppydog:

 

אם היית נותן לי לנהוג הייתי אומר אולי מסכים איתך :wink:

 

עכשיו ברצינות..יש מצב אולי שמה דויד אמר נכון. אולי מזג האויר השונה או לחץ דלק שונה.

הכל אפשרי..

 

בקיצור..הגעתי למסקנה : סעו רק עם מיכל דלק מלא!! :roll::lol:

פורסם
האם יתכן שלאחר שמילאתי טנק דלק מלא, תגובת הדוושה טובה בהרבה, הרכב הרבה יותר זורם ופשוט עובד "עגול" וחלק לעומת רבע \ חצי מיכל !? :shock:

יש לי חבר שזה קרה לו גם.

האם יש קשר :?::!::?::!::roll:

 

גם לי לפעמים זה מרגיש ככה...

 

נראה לי זה תחושת ההקלה מזה שיש לך עכשיו מיכל מלא ולא תיתקע 8)

X כ"ס יפניים = X כ"ס צרפתי כפול 1.5

 

1.כועס ומנצח, כועס ומנצח - כמו חתול

2.כרגע למדתם שיעור מהיר איך הופכים לימון ללימונדה

(ממיטב אמירותיו השנונות של מודי בר-און בעת שידור חצי גמר אליפות "ניין בול" בספורט +5)

פורסם

אני דווקא הרגשתי תגובת דוושה מאד חדה כשנסעתי פעם אחת על אדים.

 

זה היה בדרך לתחנת דלק, ואז שברתי את שיא המהירות שלי.

מאידך גיסא, זה היה 4 בבוקר, ואוויר מעולה וקר (ירושלים) בחוץ.

 

דעה בענייין? :?

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם
אני דווקא הרגשתי תגובת דוושה מאד חדה כשנסעתי פעם אחת על אדים.

 

זה היה בדרך לתחנת דלק, ואז שברתי את שיא המהירות שלי.

מאידך גיסא, זה היה 4 בבוקר, ואוויר מעולה וקר (ירושלים) בחוץ.

 

דעה בענייין? :?

 

קודם כל, האוטו באמת נסוע טוב יותר בלילות כשיש אוויר קריר. אפילו יש ת'רד על זה שפתוח עכשיו... ככה שכניראה זאת לא רק הרגשה שלי. אבל חוץ מזה שההיה לך אוויר קר, האוטו גם היה יותר קליל מאשר עם טנק מלא. זה פחות משקל, וזה משמעותי בחלק מהמכוניות...(מכוניות כמו פחנוע דוגמת הראלי, יש הבדל).

Back to the original - NC again.

פורסם
אני דווקא הרגשתי תגובת דוושה מאד חדה כשנסעתי פעם אחת על אדים.

 

זה היה בדרך לתחנת דלק, ואז שברתי את שיא המהירות שלי.

מאידך גיסא, זה היה 4 בבוקר, ואוויר מעולה וקר (ירושלים) בחוץ.

 

דעה בענייין? :?

 

מעניין אותי מה הייתה המהירות?

X כ"ס יפניים = X כ"ס צרפתי כפול 1.5

 

1.כועס ומנצח, כועס ומנצח - כמו חתול

2.כרגע למדתם שיעור מהיר איך הופכים לימון ללימונדה

(ממיטב אמירותיו השנונות של מודי בר-און בעת שידור חצי גמר אליפות "ניין בול" בספורט +5)

פורסם
אני דווקא הרגשתי תגובת דוושה מאד חדה כשנסעתי פעם אחת על אדים.

 

זה היה בדרך לתחנת דלק, ואז שברתי את שיא המהירות שלי.

מאידך גיסא, זה היה 4 בבוקר, ואוויר מעולה וקר (ירושלים) בחוץ.

 

דעה בענייין? :?

 

מעניין אותי מה הייתה המהירות?

 

לא משהו מרגש - היה לי אוטו כמו שלך,

תעשה חשבון לבד :?

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם
האם יתכן שלאחר שמילאתי טנק דלק מלא, תגובת הדוושה טובה בהרבה, הרכב הרבה יותר זורם ופשוט עובד "עגול" וחלק לעומת רבע \ חצי מיכל !? :shock:

יש לי חבר שזה קרה לו גם.

האם יש קשר :?::!::?::!::roll:

 

שמע אני לא ממש מכיר את האוטו שלך ..

 

אבל אני כן יודע שבכמה מכוניות אחרי שאתה מגיע לכמעט מיכל ריק או עם מיכל שיש בו פחות מ 10 ליטר .. אז מופעל איזה מנגנון מיוחד אחרי האור של הדלק נדלק שמפחית את תצרוכת הדלק על חשבון הביצועים של הרכב... לא ממש הבדל ממשי אבל יש הבדל ...

 

אני לא חושב שיש במכונית שלך כי אני קראתי שיש בסאאב (המכונית שלנו ) .. אבל אם יש במכונית הזו אז כנראה שיש גם במכוניות אחרות ..

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

אצלי , לפני שעשיתי שיפוץ משאבת סולר

היה גם ככה

האוטו היה מגיב טוב יותר אחרי תדלוק ומניע בצורה טובה יותר

לא בקיא בבנזין לכן במקרה שלך אין לי שום דיעה 8)

פורסם

- הרי מה שקורה - משאבת הדלק משתמשת בדלק סביבה כדי לקרר את עצמה... יכול מאוד להיות שכשמיכל הדלק מלא - היא כולה עטופה בדלק, והקירור שלה הוא אופטימלי...

ככל שמפלס הדלק יורד, קירור הופך קשה יותר ופחות אפקטיבי - ויכול להיות שזה בתוספת הגיל המתקדם שלה או מצבה הרעוע הופך את התפקוד שלה ל"צולע" יותר...

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

×
×
  • תוכן חדש...