Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6898 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המכוניות היום משרות ביטחון רב,המהירות אינה מורגשת.במרבית הרכבים קל להירדם ולצאת מריכוז לעומת רכבים ישנים בהם מהירות של 120 קמש היתה מורגשת היטב הן בחלל הרכב,בהגה, בצליל המנוע העסוק והמאומץ,ובהתנהלות לא רגועה על האספלט מה שמביא להורדת הרגל מהדוושה.

ברכב ישן הנהג היה מפעיל מכונה (בעיקר בגיר ידני) עם כל מה שמשתמע מכך .הפעלת מכונה דורשת ריכוז.

 

הוסיפו לכך "ישראליות" ותקבלו תאונות דרכים ובשפע.

*ישראליות-הרצון לעקוף ללא סיבה,לחץ תמידי,לא לצאת פראייר ולהחזיר ,חוסר פירגון,שאננות וביטחון מופרז,חוסר אחריות לחיי הנוסעים ברכב,אי ציות לתמרורים.

 

דודו

31.5 ק"גמ ו מ נ ט!!!

156 סוסים אלכוהוליסתים

172 סיבות לחייך:wink:

206XS 110 (רכב ראשון)

פורסם

ליאור, מצדד בכל מילה שכתבת.

מילים כדורבנות.

 

מוכן לתת יד ועזרה לכל הנושא הזה אם יצטרך.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם
ארנון, אתה מהאזור?

כי בצורה מאוד מאוד נוחה אתה מתעלם מהפגנות יום יומיות של תושבי בינימינה מול מעבר הרכבת שדורשים לסגור את המעבר כי הוא מסכן את ילדיהם. ביקשו ---> קיבלו (או שאולי ביקשתם-קיבלתם?).

עכשיו הם צריכים לישון במיטה שהם הציאו.

אני בהחלט מהאזור.

ההפגנות שהתקיימו אחרי שהנער שחר ברזילי נהרג מפגיעת רכבת דרשו לסגור את המעבר כחלק מפתרון תחבורתי כולל לבנימינה.

דרישה לגיטימית.

 

אל תתבלבל בינה לבין הצעד הפופוליסטי והאדיוטי שנקט בו מופז, ושרק מגדיל את הסיכון הנשקף לנהגים, הולכי רגל ונוסעי רכבת. האיש יצר קטסטרופה בשביל לקבל כותרת חיובית בעיתון.

 

כשר התחבורה מצופה ממנו (כן, בטח) לנקוט בצעדים שישפרו את הבטיחות. לא לנצל ניצול מבחיל וציני הפגנות של תושבים המומים ממותו של נער, כדי לסגור מעבר רכבת בטוח יותר מכל מעבר אחר בקו חיפה-ת"א, ולדון מאות בני נוער "להשתחל" מדי יום בין עשרות מכוניות דוהרות בדרך לבית הספר.

פורסם
כן גבר.

אתה בטח עשית יותר? תופעה נפוצה בארצנו,"אני ואני הייתי עושה..." "ולמה לא אמרת...?"

למר בנאי איכפת.מר בנאי עושה משהו בנידון ואפילו אופטימי לגביי זה. כל הכבוד לו.

אתה,תישאר פסימי ותחכה שמשהו יקרה מעצמו בבוקר בהיר אחד..תגיד לי בבקשה , מתי ב50 שנה האחרונות מישהו ספר אותך בכנסת אחרי הבחירות ? אלא אם כן היו לוביסטים ו/או אינטרס של ח"כ להתפרסם מתי היה שיונוי במשהו ? מתי הבטחות של פוליטיקאים נעשו ? אני לא זוכר .אז כן אני פסימי.

ואשית לגבי לי אין במה כזו . ואם כבר יש אז לנצל אותה כמו שצריך

 

אומנם מכתב של אזרח קטן אבל גם זה משהו.

ואני ממש לא רוצה להכנס בתרד' הזה לעוד נושאים שמהם היית מבין עד כמה אני פסימי , אבל בשביל קצה המזלג , מתי ראית פרוייקט לאומי נורמלי במדינת ישראל שהתכנון שלו היה להרבה זמן ? קח את מקרה נתב"ג אלפיים שגם הוא בחסות משרד התחבורה , ולפי העיתונות לאחרונה בעוד 13 שנה בלבד יצטרכו לעשות פרוייקט כזה חדש , שלא נדבר על כך שהיום מתקנים את מסלולי ההמראה

המכוניות היום משרות ביטחון רב,המהירות אינה מורגשת.במרבית הרכבים קל להירדם ולצאת מריכוז לעומת רכבים ישנים בהם מהירות של 120 קמש היתה מורגשת היטב הן בחלל הרכב,בהגה, בצליל המנוע העסוק והמאומץ,ובהתנהלות לא רגועה על האספלט מה שמביא להורדת הרגל מהדוושה.

ברכב ישן הנהג היה מפעיל מכונה (בעיקר בגיר ידני) עם כל מה שמשתמע מכך .הפעלת מכונה דורשת ריכוז.

אתה עכשיו מסביר למה לא צריך לשים ESP ועוד שיפורים שמר בנאי ביקש . שהרי אם האזרח יסמוך על הESP ועל צמיגי "המירוץ" שהוא קנה בגלל הפחתת המיסים , הוא יקבל מכונית שהמגבלות שלה יותר גבוהות , הוא יקח אותה לשם אבל לא ידע מה לעשות , כאשר היא תגיע להן

הוסיפו לכך "ישראליות" ותקבלו תאונות דרכים ובשפע.

*ישראליות-הרצון לעקוף ללא סיבה,לחץ תמידי,לא לצאת פראייר ולהחזיר ,חוסר פירגון,שאננות וביטחון מופרז,חוסר אחריות לחיי הנוסעים ברכב,אי ציות לתמרורים.

 

דודו

אני הייתי אומר את התכונה של "לי זה לא יקרה "

 

אבל אני אומר את זה כך , יש דברים שמשרד התחבורה צריך לטפל בהם , יש דברים שכבר אי אפשר לטפל בהם (האלימות של הנהג הישראלי ששם פס על כול העולם) , ולשים את הפואנטה על להוריד מיסוי על צמיגים לא נראה לי כ"כ

מה שכן נראה לי זה לחייב כול אזרח להגיע לבתי ספר לנהיגה ולקבל אישור שהוא עבר את הקורס לנהיגה מתקדמת , ושהמדריך אחראי על רמת ידיעותיו כשגמר את הקורס . זה בהחלט פתרון יעיל מאוד לטווח הקצר

בברכה יהודה

פורסם
, ולדון מאות בני נוער "להשתחל" מדי יום בין עשרות מכוניות דוהרות בדרך לבית הספר.

 

ארנון, מה קורה איתך? אתה מתעוור מרוב שנאה לשר? יש שם גשר עילי להולכי רגל!

אותו דביל (וסליחה על הביטוי אבל זה שהוא מת לא עושה אותו חכם) שהתעצל לעלות על הגשר ולעבור עליו ועבר את פסי הרכבת עם רמזורים מהבהבים+פעמונים מצלצלים+מחסומים מורדים הוא ככול הנראה חבר של אותם תלמידים (דבילים) שאתה מדבר עליהם שמתעצלים לעלות ולרדת מהגשר ולכן מזדחלים בין המכוניות בטימטומם הרב!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

הגשר העילי נמצא במרחק חצי קילומטר מהמעבר התת קרקעי שבו עוברים הילדים.

הם עוברים במעבר הזה, כיוון שהאוטובוס שבא לאסוף אותם צריך להאריך את נסיעתו בשלושים דקות (ולעבור בדרך במעבר רכבת מסוכן הרבה יותר מזה של בנימינה), ולכן הם מעדיפים לעבור את המסילה ברגל כדי לעלות על ההסעה שמשרתת את צידה השני של המושבה.

 

ובכל מקרה, מבחן התוצאה מבהיר שוב (ושוב ושוב ושוב ושוב) שהסיכון שנשקף לילדים, נהגים ונוסעים ברכבת גדול הרבה יותר מאז ההחלטה המטומטמת על סגירת המעבר.

 

נ.ב. שינאתי למופז כלל לא מעוורת אותי.

להיפך. הוא הרוויח אותה ביושר, לאחר שהיבטתי בעיניים כלות במעשיו האיומים.

הדבר שהכי מתסכל אותי בכל הסיפור הזה זו העובדה שלא ניתן להגיש נגדו תביעה אישית על הפגיעות ברכוש ובגוף שמעשהו גרם ויגרום. יש לו חסינות.

פורסם
ואני ממש לא רוצה להכנס בתרד' הזה לעוד נושאים שמהם היית מבין עד כמה אני פסימי , אבל בשביל קצה המזלג , מתי ראית פרוייקט לאומי נורמלי במדינת ישראל שהתכנון שלו היה להרבה זמן ? קח את מקרה נתב"ג אלפיים שגם הוא בחסות משרד התחבורה , ולפי העיתונות לאחרונה בעוד 13 שנה בלבד יצטרכו לעשות פרוייקט כזה חדש , שלא נדבר על כך שהיום מתקנים את מסלולי ההמראה

 

יהודה היקר,

באופן כללי לגבי גישת הממשלה אני מסכים איתך. לגבי פרוייקט נתב"ג 2000, שיצא לי להיות קשור אליו לאורך כל בנייתו, אני ממש לא מסכים.

 

1- ה"מומחים" שצוטטו בעיתונות דיברו על זה שהגודל של נתב"ג הוא חסר פרופורציות להיקף התיירים המגיעים לארץ וכי עד שתהיה כמות מספיקה של תיירים שתצדיק את גודלו, המבנה הקיים יהיה כבר ישן ומיושן ויצטרכו לבנות מבנה חדש.

בכל מקרה, דיברו בזמנו על לא לפני 2030, ככה שזה לא בדיוק עוד 13 שנה.

 

2- לגבי מסלולי ההמראה, הם בכלל לא חלק מפרוייקט נתב"ג 2000. המסלולי שקיימים היום הם בדיוק אותם מסלולים שהיו קיימים בטרמינל 1 הוותיק.

פרוייקט נתב"ג 2000 כולל אך ורק את הטרמינל החדש ואת דרכי ההגעה אליו בתוך שדה התעופה.

 

ובחזרה לנושא..

א- לחייב נהגים לעבור קורס נהיגה מתקדמת, לדעתי, זאת דרישה לא הגיונית. הרי בשביל מה יש טסט ?

אם רוצים, צריך להכניס את החומר הבסיסי הנלמד בקורס הנהיגה המתקדמת לתוך מערך לימודי הנהיגה. בדיוק כמו שהוסיפו את קטע ה"מגרש" הסגור שקיים היום ולא היה קיים לפני שנתיים+.

 

 

ב- ביקורות צמיגים, הורדת מס על צמיגים וקנסות מוגדלים על צמיגים שאינם תקינים אולי לא יתן את אותו אפקט כמו מערכת כבישים סלחנית, חינוך מחדש לנהגים, קורס שליטה בעצבים וכן הלאה..

אבל מה הוא בהחלט יהיה זול יותר ופשוט יותר לביצוע. למעשה, אפשרי להכניס אותו לתוקף באופן כמעט-מיידי. לצורך העניין תוך פחות מחצי שנה.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
הגשר העילי נמצא במרחק חצי קילומטר מהמעבר התת קרקעי שבו עוברים הילדים.

 

ארנון,

בא נבהיר 2 עובדות :

1. במרחק 500 מ אחד מהשני יש גם מעבר תת קרקעי וגם גשר עילי ועדיין אתה מרחם על הילדים הרכים והמסכנים שנאלצים לטייל על הכביש בין המכוניות? עדיף אולי שההורים יעמדו שם עם חגורות וילקו את הילדים האוטיסטים שלהם!

2. לא מעניין אותי בכלל סיפור ההסעות והמעבר התת קרקעי, דיברנו כל הזמן על מעבר הרכבת. הגשר העילי נמצא 50 מטר ממעבר הרכבת.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אני לא כל כך מבין מה אתה רוצה.

אין לי מושג איפה אתה גר, אבל אני גדלתי בבנימינה, וגר היום בגבעת עדה הצמודה אליה (וסובלת גם היא מ"אפקט מופז").

 

אני חווה את הקטסטרופה מדי יום. אני עומד בפקקי ענק, רואה תאונות דרכים ומכוניות שלא מסוגלות להשתלב לרחוב הראשי של המושבה בגלל תנועה אינסופית.

 

אני רואה אלפי מכוניות מזדחלות בפקק בתוך שכונת מגורים, כי מופז החליט ששם זה המקום האופטימלי עבורן.

אני רואה אלפי נוסעי רכבת נאלצים לחצות את כביש ראשי בו התנועה לא פוסקת לעולם, מאז ביטל מופז את הרמזור ש(איכשהו) גרם לתנועה להיעצר מדי פעם.

נוסעת רכבת אחת נפגעה אנושות מפגיעת מכונית לפני מספר חודשים, כשניסתה לחצות את הכביש לתחנת הרכבת. לא שמעת על זה כלום. בטח לא ממופז ויועציו.

 

אני רואה שר ופקידים משרתי ציבור משקרים במצח נחושה כדי לתרץ סגירה של מעבר רכבת בטוח יחסית לטובת יחסי ציבור.

 

אז מה אתה בדיוק רוצה להגיד? שאני מדמיין? שיותר טוב לי ולתושבי האיזור כעת, אבל אנחנו פשוט לא מבינים את זה כי אנחנו מטומטמים?

 

עשה לי טובה. תצפה שוב בסרט ששולב באחת ההודעות הקודמות שלי.

יש איש אחד שחתום על הקטסטרופה הזו.

אופורטוניסט פוליטי מהסוג הנלוז ביותר, אדם שנוטש מפלגה יומיים אחרי שנאם ש"בית לא עוזבים".

שר שמורה לנהג שלו לדהור על השוליים, להימלט ממרדף משטרתי, אבל משנה את שם המשרד שבראשו הוא עומד ל"משרד התחבורה ובטיחות בדרכים", כי זה נשמע טוב בהודעה לעיתונות.

 

אז אין לי מושג היכן אתה גר, ומה עיקר טענתך.

 

אני מתרכז בדבר אחד. באיש ציבור, שקיבל החלטה המסכנת חיים של אזרחים, כיוון שיועצי התקשורת שלו אמרו לו שהוא ירוויח כמה נקודות בדעת הקהל.

 

 

בכל מדינה מתוקנת, הוא היה מפוטר אחרי עשר דקות, ואם לא, התקשורת היתה דורשת את פיטוריו עד שראש הממשלה היה נענה.

וכאן ? כמה עשרות אלפי תושבי האזור מתעבים את שמו, ומאחלים למפלגתו להתפוגג מהשלטון במהרה.

ושאר שבעה מליון התושבים ? להם לא אכפת. אמרו להם שזה טוב לבטיחות. הם רק מרוצים שמישהו עושה משהו...

פורסם

לא אתווכח אם מישהו שיודע מקרוב על הפרוייקט כי רק קראתי ולא הייתי בדקתי

ובחזרה לנושא..

א- לחייב נהגים לעבור קורס נהיגה מתקדמת, לדעתי, זאת דרישה לא הגיונית. הרי בשביל מה יש טסט ?

אם רוצים, צריך להכניס את החומר הבסיסי הנלמד בקורס הנהיגה המתקדמת לתוך מערך לימודי הנהיגה. בדיוק כמו שהוסיפו את קטע ה"מגרש" הסגור שקיים היום ולא היה קיים לפני שנתיים+.

תגיד לי שתי שאלות ואז נבין אחד את השני :

1 - אתה חושב שמי שעבר קורס או קורסים בנהיגה מתקדמת יודע ומתנהג יותר טוב בכביש ממי שלא עבר , כן או לא ?

2 - האם אתה חושב שמורה נהיגה מצוי יכול ללמד נהיגה נכונה במכונית כמו מי שהתרגל לכך במירוצים , כן או לא ?

 

אם התשובות שלך לשאלות הנ"ל זהות לשלי , אזי לא צריך להיות וויכוח על התועלת ועל ההכרח .

לדעתי אין שיפור יותר טוב מאשר שהנהג ידע איך לשלוט ברכבו במיוחד בסביבה כ"כ עויינת כמו הכבישים בישראל .

והסביבה עויינת גם בגלל תכנון לקוי/תשתית לקויה וגם בגלל נהגים שחושבים שהכביש שייך להם , אבל עליהם משטרת התנועה לא שמה מספיק משאבים לתפוס אותם , פשוט כי הם לא מכניסים כ"כ הרבה כסף בקנסות , וזה גם לא כ"כ פוטוגני ונשמע היטב ,בתרבות רייטינג שבה השורה הראשונה בכתבה היא הכי חשובה (וכמובן שלא תעיזו לאיית את שמי לא מדוייק :lol:).

 

ב- ביקורות צמיגים, הורדת מס על צמיגים וקנסות מוגדלים על צמיגים שאינם תקינים אולי לא יתן את אותו אפקט כמו מערכת כבישים סלחנית, חינוך מחדש לנהגים, קורס שליטה בעצבים וכן הלאה..

אבל מה הוא בהחלט יהיה זול יותר ופשוט יותר לביצוע. למעשה, אפשרי להכניס אותו לתוקף באופן כמעט-מיידי. לצורך העניין תוך פחות מחצי שנה.

מזה שתוריד מס על צמיגים אתה תקבל שהרבה אנשים יקנו צמיגים פשוטים וירוקים וכול שאר ירקות ולא בטוח שהם יקנו צמיגים ספורטיביים שבאמת ישפרו את התנהגות המכונית.

זה מצב של מי נולד קודם הביצה או התרנגולת ? מי שמבין למה צמיגים חשובים ואיזה , זה אותו אחד שהיה בקורס מתקדם , ו/או הוא חובב מכוניות כמו חברי הפורום . אני עדיין לא מבין איך לבחור צמיגים וביום שאצטרך ,כנראה אצטרך לפתוח תרד' בנושא ולבקש את עזרת חברי הפורום , בתקווה שלא יזרקו אותי מכול המדרגות כי השאלה שלי נשאלה כבר מליון פעם :lol:. אבל מה יעשה הנהג המצוי שאפילו את עזרת הפורום אין לו ? במדינת הקומבינה והשקרנים הפנצ'ריות יעשו הון על כול התמימים האלו שיבואו וירצו צמיגים כמו שצריך , ואני לא רוצה לראות מה ימכרו להם וכמה ירוויחו היבואנים וכול האנשים שינסו לרדות את באר הדבש שהתקנה הזו תיתן להם .

אני יודע היטב שלא משנה אם זה סטריאו ביתי/מצלמות/סטריאו לרכב/צמיגים/WTF אם אתה בא כצרכן לקנות ואינך יודע היטב מה אתה רוצה ולמה , הסיכוי שתצא בלי שידפקו אותך הן במחיר והן באיכות ועוד יצחקו על הפראייר שנתן להם להרוויח הוא אפסי .

ואם אתה רוצה הוכחה , לך ותראה בכול הפורומים הרלבנטיים מה מציעים לחדשים בתחום . בכול פעם כזו ,בא לי לשרוף את החולירות שהרווח הוא הדבר היחיד שמעניין אותם , ואין להם הגינות בסיסית כלפי חסרי הידע . אז לתת היום לעוד קבוצת אנשים רשיון לעשות הון תועפות על פראיירים חדשים , ועוד לצחוק עליהם לא בא לי .

יש שתי דרכים לעזור לאדם לדוג לו את הדגים , או ללמד אותו לדוג . אני מעדיף את הדרך השניה

בברכה יהודה

פורסם

אני בכלל לא טוען שאתה טועה, אני פשוט טוען שתושבי בינימינה קיבלו בדיוק את מה שהם ביקשו, עכשיו פתאום הם מגלים שהם עשו טעות.

 

 

טוב, בא באמת נפסיק לחטוף לליאור את השרשור ונפסיק להתדיין על הנושא.

 

שיהיה יום (בעצם לילה) טוב וחסר פקקים בבינימינה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

ושוב,

  • לא תושבי בנימינה ביקשו, אלא מיעוט.
  • וגם אלה שביקשו, לא התכוונו שהם מעדיפים ליהרג בכביש במקום על מסילה, אלא שהם מבקשים פתרון תחבורתי כולל.
  • ומעל כל: ואם היו מבקשים להעלות את המהירות המותרת בתוך המושבה ל -150 קמ"ש? אז מופז גם צריך להסכים?

הטיעון שלי הוא שההחלטה של מופז מסכנת חיים, הוא יודע זאת, ולמרות זאת קיבל אותה כדי להשיג לו יחסי ציבור.

מה זה קשור בכלל אם תושבי בנימינה הפגינו או לא ?

×
×
  • תוכן חדש...