Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מגרש ההחלקה באשקלון , אכזבה קשה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8311 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ,

היום הייתי במסגרת הצבא במגרש ההחלקה באשקלון והנה הרשמים שלי :

 

1. בזמן שיעור התאוריה הקצר ( שעה בערך ) נדהמתי לגלות איזה שטויות הם מדברים , הם פשוט טועים בשיטת לימוד שלהם , הם לדוגמא אומרים שמקרה של החלקה תמיד עדיף להכניס קלאצ' ( או לעזוב גז באוטומט ) , וזה הרי טיפשי , ברוב ההחלקות צריך להשתמש בכוח המנוע ככלי עזר ליציאה מההחלקה , הם דיברו שם המון שטויות על הבדלים בין הנעה אחורית וקדמית , אני פשוט חטפתי הלם מהטיפשות שדוברה שם .

 

אני חייב להגיד שהמדריך הראשי היה מאד לא נחמד ולא היה ידע להסביר שום דבר .

 

2. בזמן הנהיגה עצמה דווקא קיבלנו מדריך מצויין , בן אדם מאד נחמד אשר מסביר ומשקיע , התרגילים עצמם היו מאד בסיסיים ואותי אישית לא לימדו שום דבר , המדריך השתמש הרבה מאד בבלם יד כדי לסחרר את הרכב אך לא הדגים מספיק איך יוצאים מסחרור .

 

אני התחלתי לדבר אתו והוא ראה שיש לי קצת יותר ניסיון בתחום ובאחת הפניות ( לא במשטח הרטוב ) הוא הרים לא בלם יד בהפתעה , עם פיאט פונטו עם 5 אנשים , אך למרבה ההפתעה שלו יצבתי את הרכב , כך הוא עשה עוד כמה פעמים ובכל פעם הצלחתי תוך משחק הגה יפה לייצב את הרכב .

בסוף קיבלתי ממנו מחמאות רבות על הנהיגה שלי ...

 

 

לסיכום :

 

קורס לא שימושי בכלל , הם מסבירים ומדגימים את הבעיה אך לא משקיעים מספיק על הפתרון שלה .

 

המדריך הראשי בן אדם מאד לא נחמד אשר לא יודע להסביר / ללמד , שאר המדריכים אשר אתם עשינו את הנהיגה עצמה דווקא מאד נחמדים ומסבירים מצויין .

 

בקיצור , שלילי חזק .

 

* קיבלנו תעודה יפה ומרשימה שעברנו "קורס נהיגה מתקדמת , בלה בלה " ... נהיגה מתקדמת ??? ... הרגתה אותי התעודה הזאת .

פורסם

הקורס הזה נועד לאנשים שמעולם לא חוו החלקה מימיהם וסביר להניח שחושבים ש"להם זה לא יקרה". בתור שעון מעורר, הקורס הזה לא רע.

 

מעבר לכך, מסכים למה שרשמת. אגב, זה הרבה יותר משעשע לעשות את זה שם עם משאית ;-)

פורסם
הקורס הזה נועד לאנשים שמעולם לא חוו החלקה מימיהם וסביר להניח שחושבים ש"להם זה לא יקרה". בתור שעון מעורר, הקורס הזה לא רע.

 

מעבר לכך, מסכים למה שרשמת. אגב, זה הרבה יותר משעשע לעשות את זה שם עם משאית ;-)

 

:lol: , משאית ... 400 כ"ס והנעה אחורית , מה יותר מזה צריך לבקש :lol:

פורסם
שלום לכולם ,

היום הייתי במסגרת הצבא במגרש ההחלקה באשקלון והנה הרשמים שלי :

 

1. בזמן שיעור התאוריה הקצר ( שעה בערך ) נדהמתי לגלות איזה שטויות הם מדברים , הם פשוט טועים בשיטת לימוד שלהם , הם לדוגמא אומרים שמקרה של החלקה תמיד עדיף להכניס קלאצ' ( או לעזוב גז באוטומט ) , וזה הרי טיפשי , ברוב ההחלקות צריך להשתמש בכוח המנוע ככלי עזר ליציאה מההחלקה , הם דיברו שם המון שטויות על הבדלים בין הנעה אחורית וקדמית , אני פשוט חטפתי הלם מהטיפשות שדוברה שם .

 

אני חייב להגיד שהמדריך הראשי היה מאד לא נחמד ולא היה ידע להסביר שום דבר .

 

2. בזמן הנהיגה עצמה דווקא קיבלנו מדריך מצויין , בן אדם מאד נחמד אשר מסביר ומשקיע , התרגילים עצמם היו מאד בסיסיים ואותי אישית לא לימדו שום דבר , המדריך השתמש הרבה מאד בבלם יד כדי לסחרר את הרכב אך לא הדגים מספיק איך יוצאים מסחרור .

 

אני התחלתי לדבר אתו והוא ראה שיש לי קצת יותר ניסיון בתחום ובאחת הפניות ( לא במשטח הרטוב ) הוא הרים לא בלם יד בהפתעה , עם פיאט פונטו עם 5 אנשים , אך למרבה ההפתעה שלו יצבתי את הרכב , כך הוא עשה עוד כמה פעמים ובכל פעם הצלחתי תוך משחק הגה יפה לייצב את הרכב .

בסוף קיבלתי ממנו מחמאות רבות על הנהיגה שלי ...

 

 

לסיכום :

 

קורס לא שימושי בכלל , הם מסבירים ומדגימים את הבעיה אך לא משקיעים מספיק על הפתרון שלה .

 

המדריך הראשי בן אדם מאד לא נחמד אשר לא יודע להסביר / ללמד , שאר המדריכים אשר אתם עשינו את הנהיגה עצמה דווקא מאד נחמדים ומסבירים מצויין .

 

בקיצור , שלילי חזק .

 

* קיבלנו תעודה יפה ומרשימה שעברנו "קורס נהיגה מתקדמת , בלה בלה " ... נהיגה מתקדמת ??? ... הרגתה אותי התעודה הזאת .

 

מרבית הדברים שהם אומרים נכונים מאוד לנהג הממוצע שלא מבין במושגים של היגוי יתר, תת היגוי וכד'.

הדבר הנכון ביותר, תיאורטית, הוא לבטל את ההעברות המשקל (וזאת ע"י הכנסת הקלאץ' או עזיבת הרגל מהגז) ואז להשתלט על הרכב. לנ"ל, פחות או יותר, בנויות/מכוילות רוב המכוניות.

 

בנוסף לכל הצרות, אתה גם טועה עם ההתחכמויות שלך.

רוב המכוניות כיום הן מכוניות בעלות הנעה קדמית.

בשביל לבטל תת-היגוי (החלקת הגלגלים הקדמיים) במכונית הנעה קדמית אתה חייב להחזיר משקל קדימה ע"י עזיבת דוושה הגז (באוטומט) או הכנסת הקלאץ' וכך למעשה לבטל את העברת משקל שהיתה לחלקו האחורי של הרכב.

 

אתה יכול להמשיך להתחכם איתם, זה לא יעזור. הם לא צודקים ב 100% אבל גם לא לגמרי טועים :!:. בינתיים, השטויות היחידות שאני שומע באות דווקא מהכיוון שלך :p

אגב, ישנם עוד המון דרכים להיכנס ולצאת מסיבובים אבל על זה אין טעם לדון בכתב.

טכנית, מה שהם מלמדים כל בעלי רישיון נהיגה חייב לדעת: התחמקות ממכשול, השתלטות על הרכב בזמן החלקה (זריקת זנב), בלימה נכונה, ירידה/עליה מהשול וכד'.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
שלום לכולם ,

היום הייתי במסגרת הצבא במגרש ההחלקה באשקלון והנה הרשמים שלי :

 

1. בזמן שיעור התאוריה הקצר ( שעה בערך ) נדהמתי לגלות איזה שטויות הם מדברים , הם פשוט טועים בשיטת לימוד שלהם , הם לדוגמא אומרים שמקרה של החלקה תמיד עדיף להכניס קלאצ' ( או לעזוב גז באוטומט ) , וזה הרי טיפשי , ברוב ההחלקות צריך להשתמש בכוח המנוע ככלי עזר ליציאה מההחלקה , הם דיברו שם המון שטויות על הבדלים בין הנעה אחורית וקדמית , אני פשוט חטפתי הלם מהטיפשות שדוברה שם .

 

אני חייב להגיד שהמדריך הראשי היה מאד לא נחמד ולא היה ידע להסביר שום דבר .

 

2. בזמן הנהיגה עצמה דווקא קיבלנו מדריך מצויין , בן אדם מאד נחמד אשר מסביר ומשקיע , התרגילים עצמם היו מאד בסיסיים ואותי אישית לא לימדו שום דבר , המדריך השתמש הרבה מאד בבלם יד כדי לסחרר את הרכב אך לא הדגים מספיק איך יוצאים מסחרור .

 

אני התחלתי לדבר אתו והוא ראה שיש לי קצת יותר ניסיון בתחום ובאחת הפניות ( לא במשטח הרטוב ) הוא הרים לא בלם יד בהפתעה , עם פיאט פונטו עם 5 אנשים , אך למרבה ההפתעה שלו יצבתי את הרכב , כך הוא עשה עוד כמה פעמים ובכל פעם הצלחתי תוך משחק הגה יפה לייצב את הרכב .

בסוף קיבלתי ממנו מחמאות רבות על הנהיגה שלי ...

 

 

לסיכום :

 

קורס לא שימושי בכלל , הם מסבירים ומדגימים את הבעיה אך לא משקיעים מספיק על הפתרון שלה .

 

המדריך הראשי בן אדם מאד לא נחמד אשר לא יודע להסביר / ללמד , שאר המדריכים אשר אתם עשינו את הנהיגה עצמה דווקא מאד נחמדים ומסבירים מצויין .

 

בקיצור , שלילי חזק .

 

* קיבלנו תעודה יפה ומרשימה שעברנו "קורס נהיגה מתקדמת , בלה בלה " ... נהיגה מתקדמת ??? ... הרגתה אותי התעודה הזאת .

 

מרבית הדברים שהם אומרים נכונים מאוד לנהג הממוצע שלא מבין במושגים של היגוי יתר, תת היגוי וכד'.

הדבר הנכון ביותר, תיאורטית, הוא לבטל את ההעברות המשקל (וזאת ע"י הכנסת הקלאץ' או עזיבת הרגל מהגז) ואז להשתלט על הרכב. לנ"ל, פחות או יותר, בנויות/מכוילות רוב המכוניות.

 

בנוסף לכל הצרות, אתה גם טועה עם ההתחכמויות שלך.

רוב המכוניות כיום הן מכוניות בעלות הנעה קדמית.

בשביל לבטל תת-היגוי (החלקת הגלגלים הקדמיים) במכונית הנעה קדמית אתה חייב להחזיר משקל קדימה ע"י עזיבת דוושה הגז (באוטומט) או הכנסת הקלאץ' וכך למעשה לבטל את העברת משקל שהיתה לחלקו האחורי של הרכב.

 

אתה יכול להמשיך להתחכם איתם, זה לא יעזור. הם לא צודקים ב 100% אבל גם לא לגמרי טועים :!:. בינתיים, השטויות היחידות שאני שומע באות דווקא מהכיוון שלך :p

אגב, ישנם עוד המון דרכים להיכנס ולצאת מסיבובים אבל על זה אין טעם לדון בכתב.

טכנית, מה שהם מלמדים כל בעלי רישיון נהיגה חייב לדעת: התחמקות ממכשול, השתלטות על הרכב בזמן החלקה (זריקת זנב), בלימה נכונה, ירידה/עליה מהשול וכד'.

 

איציק

 

לגבי הסיכום שלך אני מסכים .

פורסם

עזבו אותכם ממגרשים כאלה המגרש באשדוד הוא היה יהיה וגם עכשיו הכי טוב בארץ....

מדריכים טובים (אבא שלי אחד מהם :wink: ) וגם המישטח הוא הטוב ביותר....

יש עוד חיסרון באשקלון, שנתיב ההאצה הוא קצת בעליה וזה קשה למשאיות וגם שטח המילוט

הוא לא ממש בטיחותי...

בקיצור המגרש באשדוד הוא הכי טוב....

ומלמדים שם טוב ולא סתם...

שווה בדיקה...

Peugeot 107 2012 :-D

פורסם
עזבו אותכם ממגרשים כאלה המגרש באשדוד הוא היה יהיה וגם עכשיו הכי טוב בארץ....

מדריכים טובים (אבא שלי אחד מהם :wink: ) וגם המישטח הוא הטוב ביותר....

יש עוד חיסרון באשקלון, שנתיב ההאצה הוא קצת בעליה וזה קשה למשאיות וגם שטח המילוט

הוא לא ממש בטיחותי...

בקיצור המגרש באשדוד הוא הכי טוב....

ומלמדים שם טוב ולא סתם...

שווה בדיקה...

 

ממש אובייקטיבי :?

 

שלום לכולם ,

היום הייתי במסגרת הצבא במגרש ההחלקה באשקלון והנה הרשמים שלי :

 

1. בזמן שיעור התאוריה הקצר ( שעה בערך ) נדהמתי לגלות איזה שטויות הם מדברים , הם פשוט טועים בשיטת לימוד שלהם , הם לדוגמא אומרים שמקרה של החלקה תמיד עדיף להכניס קלאצ' ( או לעזוב גז באוטומט ) , וזה הרי טיפשי , ברוב ההחלקות צריך להשתמש בכוח המנוע ככלי עזר ליציאה מההחלקה , הם דיברו שם המון שטויות על הבדלים בין הנעה אחורית וקדמית , אני פשוט חטפתי הלם מהטיפשות שדוברה שם .

 

אני חייב להגיד שהמדריך הראשי היה מאד לא נחמד ולא היה ידע להסביר שום דבר .

 

2. בזמן הנהיגה עצמה דווקא קיבלנו מדריך מצויין , בן אדם מאד נחמד אשר מסביר ומשקיע , התרגילים עצמם היו מאד בסיסיים ואותי אישית לא לימדו שום דבר , המדריך השתמש הרבה מאד בבלם יד כדי לסחרר את הרכב אך לא הדגים מספיק איך יוצאים מסחרור .

 

אני התחלתי לדבר אתו והוא ראה שיש לי קצת יותר ניסיון בתחום ובאחת הפניות ( לא במשטח הרטוב ) הוא הרים לא בלם יד בהפתעה , עם פיאט פונטו עם 5 אנשים , אך למרבה ההפתעה שלו יצבתי את הרכב , כך הוא עשה עוד כמה פעמים ובכל פעם הצלחתי תוך משחק הגה יפה לייצב את הרכב .

בסוף קיבלתי ממנו מחמאות רבות על הנהיגה שלי ...

 

 

לסיכום :

 

קורס לא שימושי בכלל , הם מסבירים ומדגימים את הבעיה אך לא משקיעים מספיק על הפתרון שלה .

 

המדריך הראשי בן אדם מאד לא נחמד אשר לא יודע להסביר / ללמד , שאר המדריכים אשר אתם עשינו את הנהיגה עצמה דווקא מאד נחמדים ומסבירים מצויין .

 

בקיצור , שלילי חזק .

 

* קיבלנו תעודה יפה ומרשימה שעברנו "קורס נהיגה מתקדמת , בלה בלה " ... נהיגה מתקדמת ??? ... הרגתה אותי התעודה הזאת .

 

מרבית הדברים שהם אומרים נכונים מאוד לנהג הממוצע שלא מבין במושגים של היגוי יתר, תת היגוי וכד'.

הדבר הנכון ביותר, תיאורטית, הוא לבטל את ההעברות המשקל (וזאת ע"י הכנסת הקלאץ' או עזיבת הרגל מהגז) ואז להשתלט על הרכב. לנ"ל, פחות או יותר, בנויות/מכוילות רוב המכוניות.

 

בנוסף לכל הצרות, אתה גם טועה עם ההתחכמויות שלך.

רוב המכוניות כיום הן מכוניות בעלות הנעה קדמית.

בשביל לבטל תת-היגוי (החלקת הגלגלים הקדמיים) במכונית הנעה קדמית אתה חייב להחזיר משקל קדימה ע"י עזיבת דוושה הגז (באוטומט) או הכנסת הקלאץ' וכך למעשה לבטל את העברת משקל שהיתה לחלקו האחורי של הרכב.

 

אתה יכול להמשיך להתחכם איתם, זה לא יעזור. הם לא צודקים ב 100% אבל גם לא לגמרי טועים :!:. בינתיים, השטויות היחידות שאני שומע באות דווקא מהכיוון שלך :p

אגב, ישנם עוד המון דרכים להיכנס ולצאת מסיבובים אבל על זה אין טעם לדון בכתב.

טכנית, מה שהם מלמדים כל בעלי רישיון נהיגה חייב לדעת: התחמקות ממכשול, השתלטות על הרכב בזמן החלקה (זריקת זנב), בלימה נכונה, ירידה/עליה מהשול וכד'.

 

איציק

 

מסכים עם איציק

 

זה קורס שנועד לאנשים ללא ניסיון בכלל.

 

אלי אני יודע שמה שראם סמואל הסביר בהדרכה בקשר לבתי ספר האלו, וזה מה שגרם לך לדעתי לתהתייחס לקורס בזיזול מלכתחילה.

 

הרמן.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם
שלום לכולם ,

היום הייתי במסגרת הצבא במגרש ההחלקה באשקלון והנה הרשמים שלי :

 

1. בזמן שיעור התאוריה הקצר ( שעה בערך ) נדהמתי לגלות איזה שטויות הם מדברים , הם פשוט טועים בשיטת לימוד שלהם , הם לדוגמא אומרים שמקרה של החלקה תמיד עדיף להכניס קלאצ' ( או לעזוב גז באוטומט ) , וזה הרי טיפשי , ברוב ההחלקות צריך להשתמש בכוח המנוע ככלי עזר ליציאה מההחלקה , הם דיברו שם המון שטויות על הבדלים בין הנעה אחורית וקדמית , אני פשוט חטפתי הלם מהטיפשות שדוברה שם .

 

 

הכנסת הקלאץ' כן נכונה... למשטח החלקה, כלומר מצב שמדמה קרח או משהו שמתקרב לכך.

 

לגבי המדריך הראשי, נפוח מחשיבות עצמית ולא מי יודע כמה כלי בתחומו.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אני הייתי במגרש באשדוד ובפועל לא למדתי יותר מדי , התרגול בלימה היה יעיל אבל לא הייתי צריך את הקורס ואת המגרש הזה בשביל הלמידה.

 

הדבר שכן רציתי ללמוד היה השתלטות על החלקות שונות ואת זה לא למדתי כי לטענת המדריך במגרש החלקה התנאים חלקים מדי בצורה כזו שזה לא מקביל לשום דבר במציאות.

 

לצערי הרב אכן לא למדתי החלקות שונות וזמן מה אחרי הקורס נכנסתי לסיבוב שפתאום גיליתי שכולו היה מוצף בחול (2 ס"מ)

 

אני לא יודע אם משהו היה יכול לעזור לי אבל במצב שהיה פשוט נעלתי ברקסים (ה ABS גרם לחוסר בלימה בכלל) ונכנסתי בגדר :(

 

פעם הבאה אני עושה קורס במגרש החלקה רציני ...

×
×
  • תוכן חדש...