Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6815 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תזהה את המערכת, זהה את הזנת המתח שלה, מדוד את המתח בעומס (עומס = כשהמערכת מופעלת בזמן נעילה לדוגמא).

אם ישנה נפילת מתח בזמן הפעולה - המשמעות היא הזנת מתח בעייתית.

 

אני הייתי מתחיל בזה - אבל תתכן בהחלט גם בעיית וואקום (פריצת וואקום באחד הצינורות, משאבה מגמגמת).

פורסם

גם לי יש את הבעיה הנ"ל ברכב הנ"ל.

האם כשאתה פותח את הדלתות של הרכב התאורה נדלקת כרגיל ונכבית כרגיל?

אם כן הבעיה לא במנעול, אם לא הבעיה היא במנעול (של הנהג) המנעול של הנהג הוא השולט על המערכת

לאחר מכן תעבור למשאבה שנמצאת בתא המטען בצד ימין ושמישהו יניע את הרכב, תצטרך לשמוע את המשאבה עובדת (לא תמיד אבל זאת אינדיקציה ראשונה) לאחר מכן כבה את הרכב והוצא את המשאבה ותבדוק אם מגיע חשמל למשאבה.

אם אתה רואה שהמשאבה תקינה (אני קצת בספק) תשחרר ממנה את הצינור הדק שמוציא את האויר למערכת ותנסה לבנות לחץ בתוך הצינורות, אם אין בנייה של לחץ הבעיה היא בצנרת או במערכת שנמצאת בתוך הדלת (קופסאות שבתוכם יש את המוט שמבצע את הנעילה, המוט נמצא בתוך בית מפלסטיק לבן, שבתוכו נאגר האויר שמייצר את הדחיפה)

גם מהקופסאות יכולה להיות דליפת אוויר.

חשוב! אם הבעיה היא במנעול ולא במשאבה יש להחליפו מכיוון שהוא יכול לקצר ולגרום למשאבה לפעול ללא הפסקה ולהביא לשריפתה.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

התאורה הפנימית ברכב לא עובדת,פירקתי את המנגנון (זה הולך עם המנגנון של הסאן רוף) וחוץ ממנורות הקריאה שהמפסקים שם תקינים,התאורה הפנימית לא עובדת ברכב.

לא הצלחתי לתקן בעצמי.

לפחות לא בשלב זה.

באשר לשאר הבדיקות,אז - כל הרכב לא נינעל עם מפתח דלת נהג אלא רק דלת הנהג עצמה ננעלת עם המפתח.

מכיר? זו הבעיה?

פורסם
התאורה הפנימית ברכב לא עובדת,פירקתי את המנגנון (זה הולך עם המנגנון של הסאן רוף) וחוץ ממנורות הקריאה שהמפסקים שם תקינים,התאורה הפנימית לא עובדת ברכב.

לא הצלחתי לתקן בעצמי.

לפחות לא בשלב זה.

באשר לשאר הבדיקות,אז - כל הרכב לא נינעל עם מפתח דלת נהג אלא רק דלת הנהג עצמה ננעלת עם המפתח.

מכיר? זו הבעיה?

 

הבעיה שלך היא כנראה מנעול הדלת של הנהג, בעיה מוכרת במנעולים האלה

בכל זאת הייתי ממליץ לך ללכת למישהו שייתן מבט, כמו שכתבתי לך מקודם אל תזניח שהוא לא יהרוס את המשאבה.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם
הבעיה שלך היא כנראה מנעול הדלת של הנהג, בעיה מוכרת במנעולים האלה

בכל זאת הייתי ממליץ לך ללכת למישהו שייתן מבט, כמו שכתבתי לך מקודם אל תזניח שהוא לא יהרוס את המשאבה.

טוב, אז ככה

לאחר שהעליתי חרס בבדיקות עצמיות,ביקרתי הבוקר במוסך,שם קבעו חד משמעית כי המשאבה הלכה ויש להחליף אותה.

עלות המשאבה בלבד: 3000 ש"ח .:roll: ועוד חייבו אותי בתשלום עבור הבדיקה. (175 ש"ח זה מקובל?)

מיותר לציין שברחתי משם כל עוד נפשי בי..

משום מה הבדיקה שלהם לא נראתה לי מספיק מקצועית כי גם אני יודע לבדוק כמוהם...

חוץ מזה היה להם נסיון כושל לקרוא תקלה מהמחשב כי הוא כתב שאינו מזהה נעילה מרכזית.

אנסה הפעם לבדוק במקום אחר שעיסוקו הוא אזעקות וכו'.

אולי באמת יש בעיה עם המנעול בדלת הנהג.

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

טוב חברים..

סוף דבר:פירקתי את המשאבה ובדקתי מגעים,שמתי לב כשאני מפעיל לחץ ידני על לוח המגעים במשאבה - היא פועלת,וכשאני מרפה מהלחץ אז היא לא פועלת.

הכנסתי גומייה קשיחה (סתם גומייה) בין כרטיס המעגל החשמלי לבין המכסה שסוגר אותו,כך נוצר לחץ קבוע על הלוח - ובא לציון גואל! כבר 3 חדשים שהכל תקין.

 

תודה רבה על העזרה והנכונות לכולם.

×
×
  • תוכן חדש...