Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיה במנוע של גנרטור 2 פעימות.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6928 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

Guest תמיר .א.
פורסם

שלום,

 

מדובר על גנרטור קטן בגיל שנה + בעל מנוע בנזין 2 פעימות, הספק המחולל כ650W ממושך ו750W רגעי.

ערב אחד החלטתי להפעיל אותו משום שהוא לא עבד כחודשיים +\-, פעל כרגיל אחרי 2 משיכות.

מתוך יצר ההרס שלי, היה לי שואב אבק ליד בהספק 1600W החלטתי לחבר אותו לראות מה קורה,

התחיל לעבוד חלש ואז המהירות של השואב עלתה, אחרי 5 שניות נכבה הגנרטור, לא רוצה להידלק יותר.

הוצאתי את הפלג ניסיתי להניע ואין ניצוץ בכלל, לכן פירקתי את החשמל של הגנרטור לגורמים ופה התחילה הבעיה מסויימת,

על הציר הסיבוב של המנוע מחובר מגנט שמסתובב סביב אלקטרו מגנט, ואפשר למקם אותו בשני מצבים (אני לא זוכר את המצב המקורי) :

1: התזמון שהמגנט יהיה על האלקטרומגנט כאשר הבוכנה בחוץ (אם מציצים מהחור של הפלג).

2: התזמון שהמגנט יהיה על האלקטרומנגט כאשר הבכונה בפנים (כנ"ל).

 

אחרי שהחזרתי הכול וראיתי שיש ניצוץ הפלא בפלא, ניסיתי להניע שהמגנט במצב 1, שעה ניסיתי להניע, וכלום,

פירקתי את שוב את המגנט, העברתי את המגנט למצב 2, שוב ניסיתי להניע לא הלך, ויש ניצוץ.

אין לי שמץ של מושג מה קורה שמה, וגם ההתנעה הייתה דיי מהירה, משום שחברתי מקדחה חשמלית ישירות לציר המנוע כדי להניע (וכן בכיוון הנכון), מדמה סטרטר, שאני לא יתאמץ בניסיונות ההנעה.

אני חושב על 2 דברים אני לא ידוע אם הם נכונים:

1. הניצוץ אולי לא מספיק חזק ? יתכן ? או שניצוץ זה ניצוץ? באיזה סל"ד +\- צריך להופיע ניצוץ ? או שהוא בא בסלד גבוה מידיי?

2. יש קבל גדול שמחובר ליציאה של החשמל של הגנרטור. 4.7 מיקרו פראד אם אני לא טועה, במתח גבוה, יש מצב שהוא נהרס בגלל החיבור של השואב אבק, ויש קשר בין מתח היציאה של הגנרטור להפעלה של המנוע. (קשר למהירות המנוע אני יודע שיש).

יש דלק זה בטוח, נכנס דלק זה בטוח.

 

אחרי חפירות באנטרנט, ועל הקירור של המנוע היה רשום אתר אנטנרט מצאתי כמה דברים על הגנרטור הזה בדיוק,

איך הוא ניראה והנתונים:

http://www.yang-ke.com/cpshow.asp?proid=20060511173613

קטלוג רכיבים של הגנטרור עם הסכמות:

http://www.yang-ke.com/download/YK950DC%20Gasoline%20Generator%20%20Parts%20Catalogue.pdf

 

תודה על העזרה.

תמיר

פורסם

למה חיברת עליו 1600W שהוא מסוגל 650W ממושך, ו-750W רגעי?!

אני מאממין שגמרת שם על כמה חלקים חשובים. אפשר לבדוק את זה בעזרת חישוב מאוד פשוט -

 

כמה חשמל מירבי ממושך X משך זמן הפעלה = מעלות חום. כנראה שרפת שם משהו...

עוד מעט יבוא אוטו חדשדנדש!!!:twisted:

בקרוב...8) מאוד...:twisted:

Guest תמיר .א.
פורסם

מה כבר יכול להיות ? זה השאלה , ויש כפתור אובר לו, למה הוא לא הגן על העסק ?

 

תמיר

Guest תמיר .א.
פורסם

יש דלק, והוא נכנס, יש לי בעיה עם תזמון הצתה, אני לא יודע אם כאשר:

 

הבוכנה למעלה אז המגנט צריך להיות על האלקטרומגנט?

.

או שהבוכנה למטה אז המגנט צריך להיות על האלקטרומגנט.?

 

תמיר

×
×
  • תוכן חדש...