Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6927 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי,

משהו יודע מה תפקיד ה"טסות" הקדמיות שהורכבו מקרבון במכוניות הפרארי?

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

לא יודע אבל הן גם היו בגלגלים האחוריים של קבוצות אחרות

 

בכל מקרה מירוץ לא מי יודע מה, רוב האקשן היה איכשהו סביב מאסה, כל ההכרעה של המקומות הראשונים הייתה שוב טקטיקה ופיטס

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

האויר פשוט זורם סביב הגלגל ומקטין חיכוך.

 

קרבון כי זה פשוט יותר קל:idea:.

 

אולי מישהו יודע את השעות בארהב פורטלנד?

live free or die very hard.:snipersmi

 

pontiac grand prix 2007 gxp

'cause I need the 303 hp to the front 19" o.z

פורסם

איי, היה כל כך טוב :-D

בעיקר לראות את קימי מתרחק ואת מאקלרנים לא עומדים בקצב :wink:

 

הזיגזוג הכפול של המילטון בזינוק היה נראה לא נחמד בכלל. דבר כזה לא אסור לפי תקנות?

איך שהוא כמעט נגח בקימי בכלל היה מוגזם ואפילו מלוכלך.

 

אבל באנגליה לנהג אנגלי שכובש לבבות רבים כנראה מותר לעשות הכל.

 

אני שמח לראות שלבסוף הדברים הסתדרו כמו שצריך.

 

m3x7r3m3, אני לא מבים על מה אתה מתלונן.

רוצה לראות מלא עקיפות - צפה בנאסקאר ואתה צפוי ליהנות הרבה מאוד.

 

הפעם ראינו הרבה מאבקים ולא מעט עקיפות.

ניצחון ע"י אסטרטגיה נכונה הוא חלק מהעיניין. אי אפשר לנתק את זה מהמהות של הגראן פרי.

בקצב כזה אתה עוד מעט תתחיל להתלונן על זה שניצחון מושג ע"י עצירה אחת במקום שתיים או על זה שמישהו הישיג פול בגלל כמות דלק קטנה.

זה הרי כל העיניין בעסק הזה.

 

ולעצם העיניין = אף אחד לא יכול לקחת מקימי את ביצועים המעולים שהוא הפגין היום.

 

התאכזבתי לראות את מאסה לא מצליח לעקוף את קוביצא...........

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

למרות שאינני אוהד של המילטון, לא היה שום דבר חריג במהלך שביצע בזינוק. הוא סגר לקימי את "הדלת" בדיוק כמו כולם.:-P

לגבי קוביצה, הוא נהג מוכשר מאוד ושמחתי לראות אותו עומד איתן בלחץ והמשחקים שניסה עליו מאסה.:evil:

Veni Vidi Vici

פורסם

הוא עשה זיגזוג חד ימינה ואז חזרה שמאלה וזה יוצא זגזוג כפול.

 

אני לא מומחה בתקנות של F1 אבל אני זוכר שהפרשנים שלנו הזכירו שחסימה כפולה היא אסורה.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

m3x7r3m3, אני לא מבים על מה אתה מתלונן.

רוצה לראות מלא עקיפות - צפה בנאסקאר ואתה צפוי ליהנות הרבה מאוד.

 

הפעם ראינו הרבה מאבקים ולא מעט עקיפות.

ניצחון ע"י אסטרטגיה נכונה הוא חלק מהעיניין. אי אפשר לנתק את זה מהמהות של הגראן פרי.

בקצב כזה אתה עוד מעט תתחיל להתלונן על זה שניצחון מושג ע"י עצירה אחת במקום שתיים או על זה שמישהו הישיג פול בגלל כמות דלק קטנה.

זה הרי כל העיניין בעסק הזה.

 

אם הייתי רוצה לראות אסטרטגיה הייתי מסתכל על אליפות העולם ב-Age of Empires

אני רוצה לראות מירוץ מכוניות פורמולה 1, והעקיפות היחידות שהיו בצמרת זה כשהנעקף נמצא בפיטס

 

העקיפות והמאבקים של מאסה זה בהחלט היה מירוץ ששווה לראות (למרות שהוא עקף בעיקר כל מיני סופר אגורי הונדות טויוטות ושות')

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

כולנו רוצים,

אבל זה כבר מזמן לא המציאות.

 

וגם אם כבר קימי כמעט עקף אז בא הילדון הבריטי המתוק והעיף אותו כיבנימאט - מזל שפיני הוא מנוסה והעדיף לשמור על הרכב ועל המירוץ שלו..........

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

העובדה החשובה (מעבר לכך שקימי ניצח פעם שניה ואני שמח עבורו) היא שהמרוץ למקום הראשון נפתח מחדש (למרות שלהמילטון עדיין 12 נקודות יותר) ונצחונות הפרארי מובילים להגברת העניין והתחרות - זה בודאי יגרום לנו להנות יותר

כל הכבוד להמילטון שמאז תחילת העונה לא יורד מהפודיום - 9 פעמים רצוף

×
×
  • תוכן חדש...