Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אזהרה!! לכול הקונים פולו 16V מיד 2!!!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6929 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן לכולם,

 

אני רוצה להזהיר אותכם מרכב שחבר שלי עמד לקנות מאזור ירושלים.

 

הרכב הוא:

פולקסווגן פולו, 2001, 16V גירסת ה100 כ"ס.

 

בטלפון:

ענתה לנו בחורה, שלפי מה שהיא אומרת היא הורידה 3 אלף מהמחירון בגלל חתונה...

מה מצב הרכב? ללא תאונות, נקי משריטות, יש קלאץ חדש.

טיימינג? לא יודעת.. כמה זמן אצלך? בקושי חצי שנה.

*בדרך כלל המינמום זה שנה בעלות, אבל היא בנתה על סיפור החתונה*

 

ציינה לפנינו שהרכב לא עבר תאונות, ושיש לו סה"כ מכה "קטנה" בדלת הנוסע.

שאלנו אם היא מתחייבת לשאסי גיר מנוע אמרה כן...

 

שאלנו אם הרכב במצב טוב ושאלנו אם יש בעיות מיוחדות?

היא ענתה: לא.. בלאי רגיל... שאלנו מזה בלאי רגיל?

היא ענתה: בלאי שיש לכול רכב...

 

אמרנו נסע.. זה רחוק אבל נסע.. אחרי הכול איזה בלאי רכב משנתון כזה יקבל ועוד אצל בחורה?

 

הגענו עד ירושלים, ראינו ממבט ראשוני את הרכב..

המכה בדלת הייתה דיי גדולה והיה צורך בפחחות וצבע בדלת.. שזה כבר X.

 

הנעה ראשונית שלנו ולחיצות בו זמנית עם מכסה מנוע פתוח היה פשוט גועל!!

צלצולים מכיון המנוע, משהו מאזור המכסה שסתומים.

 

ההגה לא חוזר, יש רעשים בסיבובים של ההגה.

נשמע משהו כמו ציריות, בגדול הרכב היה נראה לי לפחות על הפנים ולא שווה את הבדיקה.

 

חבר שלי התעקש... נסענו אני הוא היא וחבר שלה למכון בדיקה.

שם התגלה לפנינו בעיות.. שנגיד שהרכב הקודם שלו משנתון 94 היה יותר טוב.

 

קודם כול תאונות:

כנף קדמית הוחלפה, דלת תא מטען הוחלפה, דלת נוסע הוחלפה,

כנף אחורית תוקנה, ומכות פח, שריטות, ושפשופים ענקיים על הטמבונים.

מעיכות בסף ופגיעות פח.

 

מערכת פליטה מרעישה.. זה גם אני ראיתי ושמעתי.

 

מצבר גמור.. אמרנו לא נורא..

צמיגים יבשים ולא תקינים, לא במידות חוקייות.. אמרנו לא נורא..

 

הנורה של הSERVICE דלקה.. היה צורך בטיפול ומספר חודשים היא לא דאגה לזה.

במנוע:

בלאי פנימי גבוה, רעש מערכת תיזמון+שסתומים-לטפל, רעשים ונקישות פנימיות 3.

סימני שרפת שמן, לבדקות תצרכת שמן בנסיעה, לבטל רעשים ולחזור לשמיעת מנוע.

קורוזיה ונזילת מים+ניקוי מערכת קירור, לתאם מנוע. לטפל במערכת הצתה.

מנוע מזייף.

 

הבלימה לקוויה יש לבדוק בפירוק, כולל ABS.

שמעו זה היה קמצוץ מהבעיות...

הרכב מבחוץ לא היה נראה איי איי.. לא כזה שמור אם בכלל אפשר לקרוא לזה שמור.

 

אפילו על טיפול היא התקמצנה.

 

המנוע בדרך לאלוהים, ולפי דעתי ודעת אחרים הוא דורש אוברול.

רכב בשנתון כזה ושסגר בקושי 120 אלף לא צריך לעשות כאלו בעיות.

 

יש לציין שאנחנו מדברים על רכב שמותקן לו וו גרירה.

ויש לקחת בחשבון שמדובר על עליות בירושלים.. סה"כ הרכב פתוח יפה יפה!

 

נקודה חשובה:

הבחורה וחבר שלה לפני הבדיקה יגידו לכם שאם יש בעיה הם יסתדרו איתכם...

אחרי זה הם מתחילים לגמגם.. הם אומרים שהם בשוק שיש בעיות...

והם מציינים שלא ידוע להם על תאונות.. (עבודה בעיניים!)

הם יציינו שכבר כמה בדקו אבל לא חזרו אלהם.. (מעניין למה..)

והכי גרוע: בסוף בסוף בסוף הם ציינו שאנחנו צריכים למהר להספיק לבנק..

אני בשוק שאלתי למה??? והיא בשיא השאנטי אמרה לי שהרכב משועבד וצריך ללכת לשחרר אותו מהשעבוד.

 

אמרתי לחבר שלי שכח שכח שכח מהר מהרכב הזה.

כי אם תצליח לצאת בשקט מהשעבווד אז המנוע יקרע לך את הכיס.

 

סה"כ:

זרקנו נסיעות, בדיקה, וחבר שלי מאוד התאכזב מהרכב ומהבחורה הזאת.

לא להאמין, גם כאשר מדובר בבחורה... תתפלאו אבל היא נסעה כמו שודדת בנקים.

 

הרכב נמכר ביד 2, באזור ירושלים והסביבה, צבע מטאלי יד 4.

הוא נמכר ב40 אלף, 3 אלף מתחת למחירון.

 

זה גם משך את חבר שלי, לא להתלהב כי הרכב הזה גמור תחת!

 

הרכב לא נמכר עד היום (מעניין למה) יש להיזהר כי כנראה מדובר על סוחרי רכב.

הרכב אינו תקין, ולפי דעתי אסור לנסוע איתו 5 מטר.

 

הרכב בעוד מספר חודשים צריך לעבור טסט, וטסט בצורה כזאת הוא לא יעבור.

מי שמעוניין לקבל פרטים נוספים יכול לשלוח הודעה כאן.

 

*המספר טלפון ביד 2 נגמר ב288, וכרגע השם איש קשר שונה לניר.. והוא לא המוכר!!!*

 

תזהרו אנשים!

פורסם

אני משאיר את השרשור כיוון שכבר הגיבו לו, אבל דע לך שפעם הבאה שמוחקים לך שרשור, זה לא רמז דק של המנהלים שהם מעוניינים שתפרסם אותו שוב פעם.

 

ולעניין - לשרשור כזה אין מקום כאן. זה אמנם היה נחמד מאוד אם היינו יכולים לקבל אזהרות לגבי רמאים כאלו או אחרים, אך בסופו של דבר שרשורים כאלו עלולים להיות מנוצלים גם על ידי אנשים לא ישרים שמעוניינים להזיק למוכר, מסיבה כזאת או אחרת.

 

עומר

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6929 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...