Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6935 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חידשת לי שהאייקון הזה אומר שאפשר לגשר, הייתי בטוח שהם פשוט מציינים את מספר הערוצים שהמגבר יכול לתמוך בהם בלי קשר לגישור.

פורסם

אני חושב שראיתי את המגבר הזה כבר לפני איזה 4-5 שנים.

ולפי מה שאני זוכר זה לא EQUAQE אמיתי אלא סיני.

 

אגב אם תחפש לא תמצא אותו בשום מקום חוץ מבארץ ובאיזה שני אתרים ברוסית.

לא מופיע בשום מקום אחר בגוגל על הגלובוס.

 

אפילו לא ב AMP GUTS.

 

need I say more?

פורסם
אני לא רוצה להתחיל להסתבך עם יותר ממגבר 1... למה ? אתה מקבל את המיטב שבשני העולמות , אין מגבר ארבעה ערוצים שיכול לתת לך את מה שהפייל נותן לסאב , ואת הרעידת אדמה הוא מגבר טוב למורל שלך , וביחד יוצא לך פחות ממגבר ארבע ערוצים שיתן לך פחות ויעלה יותר

אם כבר הייתי הולך על ה earthquake tnt-600.4.

החברה הזאת נחשבת טובה?

 

הוא באותו מחיר של ה clarion המדובר, מה יהיה יותר איכותי וידחוף יותר טוב סאב בעתיד?

http://www.lanzar.co.il/sg_product~TNT600-4~4~9.htm

לדעתי זה שילוב מנצח ותמורה מדהימה לכסף

בברכה יהודה

פורסם

כמו ש"זה זה וזה" כתב, לא מצאתי שום מידע על המוצר.

בנוסף ביררתי על הקלריון ויש לו גישור לסאב, נראה לי שאני אלך עליו.

 

המוכר בחנות אמר לי שיש עוד דגם שכדאי לשקול, mac audio z 4100.

הוא יותר חזק, אבל אמרו לי שהוא לא איכותי כמו הקלריון.

 

תודה על העזרה.

×
×
  • תוכן חדש...