Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6945 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

http://www.yad2.co.il/Cars/Car.php?AreaID=44&ModelID=22&SubModelID=186&FromYear=1995&UntilYear=1995&Hand=6&Auto=&fromPrice=&untilPrice=&Info=%E2%F8%E9%F8%E4

 

האם מישהו מכיר או שמע או בדק את הרכב הנ"ל שמפורסם ביד2

MX5 1995

יד 6

172K ק"מ

צבע אדום לאחר צבע כללי

אם יש למישהו מידע אני אשמח לשמוע אפשר בה"פ

תודה איציק

היו 106 ראלי MK2 ,פורד RS2000 ,פיאט קופה 16VT

וכרגע אלפא ספיידר 1998 שחורה ומדהימה שמעלה בי חיוך כל פעם מחדש

פורסם

יצאתי איתה פעם.

כוסית קלאסית, כל היום עושה עיניים, בלילה היא נהיית נזירה ולא נותנת.

 

זונה.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם

למה נורה אדומה?

את המכונית הקודמת שלי (אימפרזה GT) רציתי להחליף באיביזה20VT או גולף GTI ופרסמתי במודעה אופציית החלפה ,בישביל למצוא מישהו שמחפש לעשות החלפה מ VAG לסובארו..אז מה זה אומר שאני סוחר?!

 

ולבחור השני

תגיד אתה מכיר מישהו שקונה מיאטה בישביל לגרור עגלה כבדה?

אני לא..

מקסימום אופנוע-ים ובתאכלס זה ימים בודידים במשך השנה

ועוד נקודה, יש אנשים ששמים את הוו גרירה בשביל שלא יכנסו בהם מאחור

 

לפותח השרשור

תפגש אם הבנאדם בבית שלו בשעות הערב,תברר כמה שיותר פרטים

תעבור כמה פעמים בצורה "ספונטנית" ליד הבית שלו ,תבקש מחברים שלך שיבררו אצלו

אם הוא סוחר אז כדאי שתדליק נורה אדומה

אבל בכללי כל מקרה לגופו

בהצלחה בחיפושים/קניה

×
×
  • תוכן חדש...