Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6958 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

 

יש לי מאזדה לאנטיס ואני רוצה לשים ג'אנטים.

 

מישהו יכול להגיד לי את המידה שאני צריך שיתאים, ושהגלגל לא יראה קטן ומגעיל לעומת המכונית?(ומה הגודל של הגלגל הסטנדרתי שיש לי עכשיו?)

 

ועוד שאלה:

 

למה צריך ליקנות(לקנות) צמיגים? קניתי לא מזמן 4 צמיגי פירלי.

אם אני רוצה לשים(להרכיב/להתקין) ג'אנטים, האם אני לא יכול להשתמש בצמיגים שברשותי?

ובמידה שאפשר,האם זה יראה יפה? זה (האם זה לא) יראה קטן ומצחיק?

כי אם צצריך צריך לשים (להרכיב) גאנטים במידה 16 כדי שזה יראה יפה, אז אני לא ישים (אתקין), כי זה יקר מידי

 

ועוד:

 

בקשר לשאלה הקודמת ששאלתי על המגנזיום

 

רציתי לדעת מה המחיר של המגנז (מגנזיום) אם אני משאיר את הצמיגים בגודל הסטנדרטי

מגנז (מגנזיום) , כלומר, האם ידוע לכם מחירם של ג'אנטים כאלה שיתאימו לצמיגים שברשותי, והם יש ג'אנטים יפים במידה המקורית?

 

תודה

פורסם

תריץ חיפוש, למאזדה יש ג'אנטים שקונים כמו כל ג'אנט של רכב אחר

לגבי הצמיגים שלך, אם אתה נשאר באותו קוטר - אחלה, אן אתה עולה במידת הג'אנט, הצמיגים לא יתאימו

הנה הפרמטרים של מרווח הברגים, האופסט, וההתאמה של כל הרכבים בעולם

http://myweb.tiscali.co.uk/a1autos/technical.htm

 

וזה שלך:

Model 121 >95, 323, Demio, MX3, MX5

P.C.D. 4 x 100

Offset 35...42

C/Bore 54.0

 

ברגים 4X100, אופסט 35 ומעלה, חור מרכזי 54

 

לפני שאתה שואל עוד שאלות על המילים, תריץ חיפוש, הנושא נטחן עד דק

 

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם

מידת החישוק שלך הינו 5.5X14.

אינך חייב להחליף צמיגים ע"מ להרכיבם על חישוקי סגסוגת, בהחלט אתה יכול להשתמש בצמיגים הקיימים.

מידות חליפיות - תבצע חיפוש בדביק שבראש הפורום.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

חיפוש קטן,לפני כמה ימים הייתה הודעה בנושא.

 

ויש לך גם בראש הפורום תר'ד על שינוי מידת צמיגים.

 

עריכה-עמית הקדים אותי בכמה שניות.

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold

×
×
  • תוכן חדש...