Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו קנגו - בעיית השתנקות ועוד


amit1968amit
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6563 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

היי,

יש לי רנו קנגו שנת 2003 דיזל 1900, אוטו מעולה עד שהכנסתי אותו למוסך.

לפםני כ 8 חודשים ביצעתי החלפת שרשרת טיימינג ומאז האוטו שהנמצא בניוטרל בטורים רגילים של רכש עומד הוא משתנק, יש אוויר במערכת של הסולר אבל גם שמפמפמים את האוויר זה לא עוזר, הצרה הגדולה היא ששבוע שעבר באמצע נסיעה איטית נקרעה לי רצועת הטיימינג, המוסכניק אמר שרצועת המנוע נקרעה וחדרה לתוך ראש המנוע ושם פגעה בטיימינג והרסה את ראש המנוע + גלגל שיניים - האם יכול להיות שרק לפםני 7000 ק"מ החלפתי טיימינג ועכשיו זה נקרע והאם רצועת המנוע יכולה לגרום לכל זה, אבל כאן הצרות לא נגמרו (נפרתי מ 4200 ש"ח עבור התיקון) ויצאתי לדרכי באותו ערב, הנעתי את הרכב וכל השמן עף החוצה ונשפך, נאלצתי להזמין שוב גרר בפעם השנייה, הגעתיח למוסך והוא סידר זאת, למחרת לקחתי שוב את הרכב, נסעתי 10 ק"מ ושוב כל השמן נשפך, שוב גרר, הפעם המוסכניק מצא את הסיבה ואמר שהכול נשפך דרך הפילטר ולכן הוא שם פילטר טוב יותר, לקחתי את הרכב, נסעתי 100 ק"מ הגעתי הביתה, החנתי, למרת בבוקר הנעתי, אחרי 10 שניות שוב כל השמן נשפך.

מה לעשות? הרכב מושבת ואני לא רוצה לקחת אותו שוב למוסך הזה, יש למישהו איזו אבחנה? לדעתי יש קשר ישיר בין החלפת ראש המנוע לבעייתיות שנוצרה, הרי זה קרה ישר אחרי הטיפול, המוסך מתנער מזה ומספר לי שזה שונה לגמרי, מה גם שעכשיו האוטו משתנק הרבה יותר (ברגעים שעבד).

תודה מראש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

בעיות פריצת מסנן השמן נגרמות מלחץ שמן גבוהה מידיי ,מערכת השימון של המנוע מצויידת בשסתום

פריקת לחץ שתפקידו להגביל את לחץ השמן המקסימלי במערכת ,כאשר המנוע קר בהתנעה למשל

השמן מאד סמיך ולכן הוא לא נפרק בקלות במרווחי השימון שבמנוע ולהלחץ במערכת עולה ,במידה

ושסתום פריקת הלחץ שממוקם בדרך כלל במשאבה עצמה תקוע לחץ השמן יעלה ויפרוץ את הפילטר .

תעלה את הרעיון בפני המוסכניק שלך ותראה מה הוא חושב על זה ,תדגיש שזה קורה לך כשהמנוע קר .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...