Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6956 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מי מתנדב לשלוח תלונה דומה רק כדי לראות אם יש להם נוסח תשובה קבוע ומפורט לכולם?

 

קשה לי להאמין שמישהו ישב והשקיע תשובה כל כך מפורטת עבור האזרח X, אלא אם כן מישהו הדליף למחלקת פניות הציבור של רכבת ישראל שהאזרח X הוא עיתונאי רכב...

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

האם אותו "אזרח X" הוא באמת כתב רכב?

ליום יום BMW M3-לסופ"ש מרצדס SLK

אבל בתאכלס נוסע על הונדה סיוויק חמש דלתות 2008-טוטאלוס:cry:

עכשיו בתאכלס נוסע על גולף 1.6 2009

פורסם

לא חשבתי לרגע שאדון יריב אגמון מרכבת ישראל ישב וכתב עבורי ועבורי בלבד את המייל הארוך הזה. ההנחה שלי היא שהם קיבלו לא מעט תלונות בנושא ולכן ישבו וכתבו מכתב מפורט - וכל הכבוד להם על כך. זה גם לא משנה - העיקר הוא שהם טוענים כי באמת נעשים דברים לטיפול בעניין. אני מקווה שזה נכון ושלא תהיה סחבת גדולה מדי מטעם נתיבי איילון (שמוזר לי שהם האחראים למעבר הרכבת הזה, אבל שיהיה), ושנזכה לתנועה רגועה יותר בעתיד הקרוב (לפני שלושה ימים עמדתי 20 דקות בפקק שם - במהלך אותו זמן עברו שתי רכבות, כל רכבת מורידה את המחסום ללפחות שתי דקות + נהגים איטיים ומעצבנים = הרבה עצבים).

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

טעות בתגובה של רכבת ישראל.

הרכבות מהרצליה לכיוון כפר שמריהו נוסעות מדרום לצפון, ולא מצפון לדרום.

ונקווה שתכניותיהם תצאנה לפועל, במהרה בימינו, ואימרו אמן.

עד 27.1.2020 אני עסוק

פורסם

היי רוני,

 

בתור מישהו שעובד עם הרכבת בנושא של תכנון המחלפים העתידיים - תהיה רגוע!

 

יש לך בסה"כ עוד 3 שנים בלבד להיתקע בפקק הזה מכיוון שעד 2010 לא יהיו במדינת ישראל הצטלבויות בין כבישים למסילת רכבת אלא כל המעברים או שיהיו עיליים או מנהרתיים.

 

ד"א, תמשיך להתלונן ויקרה לכם מה שקרה בבינימינה - סגרו את המחלף - ושמו שלט "סע בדרכים חלופיות".

 

אייל

BMW M135I

פורסם
תמשיך להתלונן ויקרה לכם מה שקרה בבינימינה - סגרו את המחלף - ושמו שלט "סע בדרכים חלופיות".

ואם זה לא פיתרון ישראלי קלאסי, אני לא יודע מה כן:lol:.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

הוא דווקא לא מאיים- לצערי זאת האמת.

 

ליבי עם תושבי בינימינה (מ-2 צדדי המסילה) שחייהם הכפריים הפכו לסואנים ובלתי נסבלים ע"י אלפי כלי רכב שחוצים את הרחובות הצרים מדי יום (ככביש עוקף למחלף).

 

חלם...כבר אמרנו?

פורסם
ד"א, תמשיך להתלונן ויקרה לכם מה שקרה בבינימינה - סגרו את המחלף - ושמו שלט "סע בדרכים חלופיות".

 

אייל

 

את המעבר הזה בטוח לא יסגרו. זה המעבר הנורמלי היחיד בין רעננה לכביש החוף צפונה ובכלל בין הרצליה פיתוח/כפר שמריהו להרצליה ורעננה. עוברות שם אלפי מכוניות ביום - אין סיכוי לנתב את כולן דרך מחלף הסירה.

 

בכל מקרה טוב לדעת שעוד 3 שנים כבר לא יהיו מעברים כאלו. הבעיה היא שאני חוזה את העתיד - אם המעבר יבוטל ותהיה הפרדה מפלסית, הפקקים יעברו לתוך כפר שמריהו...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

נכון שכאשר תהיה הפרדה מפלסית בכפר שמריהו הפקקים יעברו לתוך כפר שמריהו, אבל:

עד אז כנראה שרחוב ז'בוטינסקי יהיה דו מסלולי לכל אורכו, כולל רמזור בצומת המשתלות, וחלק מהנהגים יעדיפו לנסוע דרכו.

יתכן שסופסוף יושלם איילון דרום מכפר שמריהו וזה יקטין עוד יותר את הבעיה.

וכאשר, מתישהו בעשור הבא, יושלם כביש 531 המחבר את הכניסה לכפר סבא לאיילון באיזור רישפון (חזון אחרית הימים, אני מניח...) יעדיפו אלה הנוסעים מכפר סבא ורעננה לתל אביב דרך הרצליה לנסוע משם.

בכל מקרה, כנראה שלרחובות השדות והשקד בכפר שמריהו תהיה בעית השתלבות.

עד 27.1.2020 אני עסוק

×
×
  • תוכן חדש...