Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6964 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה קשור dls? שמעתי את הגירסא הפחות טובה שלהם והתאהבתי סאונד מצויין , ללא ספק רמקולים sq ברמה.

למה L7 מחפש סאב מבגיז ! אחד שיירים מערכת הייתי במפגש 1 או 2 (יש לי גם ככה בעיה להגיע עקב כך שלא ירד המלווה ואבא עוד עושה לי בעיות עם זה, וגם מחכה לקנות רכב חדש ).

איזה סאבים יש יותר טובים מבחינת SQ אני מתכוון לקנות את ה L7 בגלל שהוא לא נדיר בכלל , קל למצוא אותו גם יד שניה ואני סוגר גג את המערכת ב 5.5K .(השני שעוד אהבתי היה הidmax של אחד מהאנשים עם המערכת היותר טובה ששמעתי , עוד מערכות שאהבתי ושמעתי אותם שם הרבה היו של דודו וחברו , של אמיר הP1 אם אני לא טועה אבל עדיין לא הגיעו למה שאני מחפש .)

כמו שאתם זוכרים(אם בכלל) רציתי להשקיע את כל העבודה שלי על המערכת אבל ירדתי מזה מהר. היה לי דברים יותר חשובים.

בקשר למערכת שלי אשמח לשמוע על הדרך של התגובות לפתוח השרשור הצעות לסאב , כדי שאוכל להתחיל לשמוע אותם בקרוב.

עדיין לא פתחתי שרשור על המערכת שתבנה יש לי עוד זמן עד לטיסה , עכשיו הראש בלימודים , יפתח בעוד 3 שבועות מקס .

תודה לכולם על העזרה.

ערב טוב.

יעקב.

 

עריכה:

ד"א

היה לי בגרות לא טובה במילים עדינות לא רק שעשיתי את 003 וזה אמור להיות הכי קל אצלי גם נתקעתי עם בוחנת מעצבנת.

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

אם אתה רוצה פצצות בראש ומוזיקה שחורה - L7 זה הסאב שלך. זו הבחירה שלך, שיהיה לך בהצלחה. אבל מה הקשר לDLS? לא חבל לזרוק עליו את כל הכסף הזה?

 

גם L7 יכול להיות SQ, בדרך שלו :-D

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

:rofl: אז אתה אומר שהוא מפגיז אבל חלש יותר ? בלי לשבור את החלונות ?

ולהוציא את הברגים כל שני וחמישי ? :rofl:

 

יעקב.

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

תשים אותו בתיבה קטנטונת (יחסית לתיבות שהוא דורש) אבל לפי הנתונים שלו כמובן ולפי הגדרות היצרן, ותראה איזה מדוייק הוא יחסית ל-L7 אחרים בתיבות אחרות. אבל, יש דיוק ויש דיוק. יש המון סאבים שייתנו לך את השילוב המעולה ביניהם, ואחד מהם אתה יכול לנחש איזה :-D

אבל עזוב, כשתפתח שירשור משלך, שם אני כבר ימליץ לך על מה שרק תרצה.

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

אחלה זה יהיה בערך עוד שבועיים .

:rofl: יש מצב שכחתי להגיד תתחדש ומפרט יפה יפה מאוד לפותח השרשור.

תתחדש תבוא לטיולים/למפגשים יהיה טוב לשמוע עוד מערכת חדשה בח'ברה 8)

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם
:rofl:

 

אולי דיי..

 

ולפותח השרשור.

עם המערכת מספיקה לך. ולא חסר לך כלום מבחינת איכות או עוצמה. אז תשאר ואל תשדרג.

כי זה לעולם לא נגמר!

משהוא אמר פעם. לכל דבר יש סוף. השאלה עם לך יש את הכיס להגיע לשם.

ופירוש. אפשר לבנות מערכת ב 1000 שקל. וגם ב100,000 שקל (ובקלות) השאלה איפה אתה שם את הגבול.

ואיפה אתה אומר לעצמך ההתקדמות לא תהיה כל כך גדולה ביחס להשקעה שלך. ולכן אני מציע לך. תעצור. תבדוק, ורק עם ממש חסר לך. תשדרג. וגם אז רק אחרי שאתה יודע מה אתה מחפש ולאן אתה רוצה להגיע.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

×
×
  • תוכן חדש...