Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אז איך אתם שוטפים את רכבכם?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7016 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כששטפתי את האוטו שלי חשבתי לעצמי, אולי אני לא שוטף טוב, אולי יש שיטות יותר טובות ויותר קלות?

שכל אחד יכתוב פה איך הוא שוטף ומבריק את מכוניתו. במיוחד עכשיו לאחר האובך והגשמים המגעילים שהיו השרשור הזה דיי נחוץ לא ככה?

 

אני:

קודם כל שוטף אותו עם צינור מים, לאחר מכן עובר עליו עם סמרטוט וסבון כלים, ולבסוף עם ג'ילדה מבריק את האוטו.

 

איך אתם? מה השלבים עם איזה סבון האם יש משהו מיוחד שאתם עושים? ספרו פה ואני אשמח לשמוע ואני מאמין שגם השאר

פורסם
כששטפתי את האוטו שלי חשבתי לעצמי, אולי אני לא שוטף טוב, אולי יש שיטות יותר טובות ויותר קלות?

שכל אחד יכתוב פה איך הוא שוטף ומבריק את מכוניתו. במיוחד עכשיו לאחר האובך והגשמים המגעילים שהיו השרשור הזה דיי נחוץ לא ככה?

 

אני:

קודם כל שוטף אותו עם צינור מים, לאחר מכן עובר עליו עם סמרטוט וסבון כלים, ולבסוף עם ג'ילדה מבריק את האוטו.

 

איך אתם? מה השלבים עם איזה סבון האם יש משהו מיוחד שאתם עושים? ספרו פה ואני אשמח לשמוע ואני מאמין שגם השאר

 

 

הנה הטעות שלך, אם תעביר חיפוש בנושא תמצא לפחות מאמר אחד על שטיפת רכבך. סבון כלים מיועד לכלים ולא למשהו אחר!

סבון כלים מוריד מלחים והוא יכול לגרום נזק לרכבך בטווח הארוך. הכנס לאחד חנויות הרכב הקרובות לביתך וקנה שמפו לרכב(רובם באים עם ווקס בשמפו) יחסית מחירו לא יקר , כמו כן יש כל מיני תכשירים לרכב תלוי כמה אתה מוכן להשקיע מכספך ומזמנך!

תנסה עם ספוג במקום סמרטוט שבטעות לא יגרמו שריטות.

מקווה שעזרתי.

 

בן

Got To love It

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7016 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...