Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8339 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה לבוא, ולהביא אפילו עוד מישהו, 1 או 2 מהפורום.. כר יש מועמדים... לא הייתי אף פעם לא בקארטינג ולא בפיינטבול, אני רק מתכנן כל הזמן וזה תמיד נדפק :) א זבכחף אפ זה ייסתדר לי.. אני מורעל צבא, הרגע מהטירונות עתודאים 02 הקלילה שלי, אבל יהיה בטח כיף בפיינטבול.. מה גם ששם נשחק יותר מאשר כמה מקצים בקארטינג לא? איך זה הולך בקארטינג בכלל?

Live fast, die young - leave a better looking corpse

פורסם

שמעו בואו נגיד כזה דבר...

כל מי שרוצה להשתתף שיצור איתי קשר:Icq: 141393

msn: [email protected]

או בה"פ...

 

יש לציין שם, גיל, ימים ושעות מעודפים...

 

אשמח לעזרה גם מהמנהלים

 

תודה, נמרוד

פורסם
טוב בואו נגיד ככה, מי שלא היה בפיינטבול בעבר...

 

המשחק עצמו הוא משחק יחסית קשה, אתה נמצא עם סרבל ארוך, שכפ"ץ, קסדה, וכל זה מאוד משפיע על התנועה שלך ועל הנשימה שלך, כך שהמשחק הוא פיזית מאוד קשה ומתעיפים ממנו במהירות.

 

חוץ מזה, למי שמבתכיין בצויטות ומקצת דם, זה לא מתאים לו, רוב הסיכויים שהרוב פה יצאו עם סימנים כחולים, אדומים, שחורים וכל הסיפורים.

 

אז זה קצת רקע על פיינטבול למי שאף פעם לא היה...

 

אל תגזים , אני הייתי בפיינטבול ושיחקתי שעתיים בשיא החום והיה ממממממש כיף

ובקשר לזה שזה כואב , זה לא כ"כ נורא זה כואב כמה שניות ועובר (אני קיבלתי אחד לראש, לא היה נעים אבל יצאתי מאותו סיבוב ואחרי זה לא הרגשתי את זה) 8)

if you feel in control , you're not going fast enough

פורסם
פיינטבול....

ואני מביא חליפה מהבית (צבי-צב ומכנס של דיינז) ....

 

יאללה מתאים, שכל אחד יבוא וינסה להיראות כמה שיותר מטומטם!

×
×
  • תוכן חדש...