Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7045 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

בורה 2002 בנזין כשפותחים את דלת הנהג כל הפנסים בתוך הרכב לא נידלקים

וכשפותחים את כל הדלתות כן נידלקים וחיפשתי כפתור או משהו שיהיה קשור לאותו נושא

ולא מצאתי בדלת הנהג כלום

 

מה הפיתרון?

  • ספונסר פורום
פורסם

הסוויטש שמפעיל את האור הפנימי נמצא בתוך מנעול הדלת ,הוא נוטה להתקלקל

מנעול מקורי עולה 440 שח ,ועבודה כ200 שח לפני מעמ.

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

ויש לא מקורי שיפחית את הסכום? וגם כפתור הפנס זה שמעל למראה הפנימית שבורה ולא נידלקת יכול להיות שזה קשור גם?

נידלקים רק הפנסים האחוריים

  • ספונסר פורום
פורסם

אם אתה פותח דלת ימין האור נדלק ?

אם כן אז באמת הבעיה במנעול עצמו .

אבל בכל מקרה ההיתי מתחיל מהחלפה של הפנס הפנימי עצמו,הלא הוא שבור.

פנס כזה מקורי עולה כ-250 שח .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

  • ספונסר פורום
פורסם

לא אם הוא נדלק בדלת ימין ובשמאל לא זה מאשר סופית שיש בעיה במנעול הדלת השמאלית .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

הייתי בסרט הזה ממש לא מזמן.

יחידת תאורה קדמית פנימית מפירוק עלתה לי 50 ש"ח + מע"מ.

 

לגבי תפעול התאורה באמצעות פתיחת הדלת.

במקרה שלי, פתיחת דלת הנהג לא הפעילה את התאורה הפנימית. כמו כן, זמזם האורות לא תפקד וגם המנורה שבתחתית הדלת לא עבדה.

 

אם כל הסימפטומים הנ"ל קיימים גם אצלך, כנראה שאין מנוס מהחלפת מנעול דלת הנהג.

קיבלתי הצעה ב-300 ש"ח ליחידה מפירוק, ההפרש לא היה מספק מבחינתי והלכתי על מקורי.

 

אגב, אם יש לך ידע בסיסי בהלחמה וכד', מרק10 פרסם שרשור מצולם איך לפתוח את המנעול והיכן בדר"כ יש נתקים שצריך להלחימם ע"מ לתקן את המנעול. הרץ חיפוש וראה אם תוכל לפתור את הבעיה לבד.

 

בהצלחה,

רפי.

הנוכחית | אבארט פונטו אבו אסהאסה

אקסית 1 | אלפא רומיאו מיטו תלתן ירוק

אקסית 2 | אלפא רומיאו 164 סופר ידנית (הי"ד)

פורסם

המחיר שהציג רון הינו זול מכול מקום אחר שאני מכיר.

המלצה שלי גש אל מוסך רון ברחוב המסגר 31 בתל-אביב שהינו מומחה ברכבי VW.

רק תבדוק שהוא חזר מחופשה מהצפון.

5373204

איזה כייף לי :)

פורסם

למוסך רון הפנס הפנימי שנמצא מעל למראה לא נידלק בכלל באף דלת שאני פותח אבל מה שכן המנורות האחוריות מעל הדלתות כן נידלקות אבל רק שאני פותח 3 דלתות השניות אבל הדלת של הנהג לא נידלק כלום

פורסם
וכמה עלה לך מקורי כולל עבודה ומע"מ?

וגם זאת אומרת שלא צריך להסתמך על הפנס העליון מעל המראה שממנו נובעת הבעיה?

 

המחיר כמו שרון פרסם, ביצעתי את העבודה אצלו וממליץ גם לך לבקר אותו.

 

אם הבנתי אותך נכון, אין קשר בין התקלה במנעול לבין התקלה בתאורה הפנימית.

שוב, אפרט לך את הסימפטומים לכל אחת מהתקלות בנפרד ותקבל מזה מושג מה המצב אצלך:

 

יחידת תאורה פנימית - יש לה שלושה מתגים (בגרסא ללא הסאן-רוף). 2 כפתורים בקצוות, כל אחד מהם מדליק את תאורת המפות של הצד הרלוונטי לה. בנוסף, ישנו מתג מרכזי עם שלושה מצבים. מצב מרכזי = תאורה כבויה, מצב שמאלי = תאורה דולקת, מצב ימני = תאורה דולקת בפתיחת דלת/ובהוצאת מפתח מהסוויץ'.

אם בשום מצב, אף אחת מהנורות אינה דולקת, וודא כי המחבר מאחורי יחידת התאורה תקין ומחובר כראוי. כמו כן וודא שהנורות תקינות ואינן שרופות (לא סביר שכולן שרופות).

אם הקיצוניות דולקות אך המרכזית לא, סביר שיש בעיה במתג התלת-מצבי. צריך כנראה להחליף את כל היחידה.

 

אצלי, היחידה היתה תקינה אך המתג המרכזי היה שבור ולכן לא תפקד. אגב, יש לי כאן יחידת תאורה תקינה אך ללא המתג המרכזי. אם המתג שלך תקין אתה מוזמן לקפוץ ונעביר את המתג שלך ליחידה שלי ו...תתחדש.

 

מנעול דלת - מנעול הדלת אחראי על הפעלתם וניתוקם של מס' רכיבים ברכב. אם הוא תקול הרכיבים הללו לא יפעלו כולם (או אולי חלקם [אני לא מכיר את המעגל הפנימי]).

במקרה שלי, המנעול התקול לא הדליק את התאורה הפנימית בעת פתיחת הדלת, כמו כן, פתיחת דלת עם סווץ' סגור ואורות דרך דולקים לא הניבו תגובה מזמזם האורות. כמו כן, בתחתית הדלת ישנה תאורת סף (חציה העליון אדום והתחתון לבן) אשר לא דלקה אף היא.

כל התקלות הנ"ל נגרמו עקב מנעול תקול אשר לא פתח/סגר את המעגלים הרלוונטיים בעת פתיחת/סגירת הדלת.

אם גם אתה סובל מסימפטומים אלו, המנעול תקול ללא ספק.

בדוק את:

1. פתח את הדלת, האם הנורה בתחתיתה דולקת?

2. הדלק אורות דרך ופתח את הדלת, האם זמזם האורות מזמזם?

3. פתח את הדלת, האם התאורה הפנימית דולקת? (גם אם הקדמית אינה תקינה, האחוריות [מעל לדלתות] אמורות להידלק)

אם כל התשובות הן לא, יש לך מנעול תקול.

אם חלקן לא וחלקן כן, חזור לדווח ונראה אם נוכל לעזור יותר.

 

רפי.

 

נ.ב. - כל האמור לעיל מנסיוני לאחרונה. אם תרצה, קפוץ אלי [ראשל"צ] ואעזור ככל יכולתי למקד את הבעיה ואולי לפתור חלק ממנה.

הנוכחית | אבארט פונטו אבו אסהאסה

אקסית 1 | אלפא רומיאו מיטו תלתן ירוק

אקסית 2 | אלפא רומיאו 164 סופר ידנית (הי"ד)

פורסם

אם ככה אז אני מבין שהמנעול שלי תקול ויש להחליפו

כי כל הסימפטומים שנתת לי מכל ה3 כלון לא פועל לי כלום אז אני מבין שהמנעול לא תקין

ואגב שוב אני חוזר ב3 הדלתות השניים דולקים הנורות שמעל לדלתות האחורים וגם בהוצאת המפתח מהסוויץ אך הראשי שמעל למראה לא עובד גם עם הקטע של סוויץ'

עכשיו אם אני פותח את דלת שליד הנהג גם צריך לזמזם הקטע עם האורות או שרק אם אני פותח את דלת הנהג

פורסם

הזמזם מושפע רק מדלת הנהג.

התאורה הקדמית אמורה לדלוק בעת פתיחת כל הדלתות (בתנאי שהמתג על המצב הימני), אם היא לא נדלקת גם יחידת התאורה תקולה ו/או לא מחוברת כראוי.

הנוכחית | אבארט פונטו אבו אסהאסה

אקסית 1 | אלפא רומיאו מיטו תלתן ירוק

אקסית 2 | אלפא רומיאו 164 סופר ידנית (הי"ד)

פורסם

זה שהפנס הראשי תקול זה אני יודע כי המתג שלו שבור אבל לא זו הבעיה אלא כי כשאני פותח את דלת הנהג אז גם המנורות האחוריות אמורות להידלק אבל הם לא

אבל סבבה אני אגש למוסך רון ואבדוק

פורסם

מסור לו ד"ש ותגיד לו שיש איזה אחד, רפי, שמחכה לטלפון מתי לבוא להחליף מחשב מנוע :-)

הנוכחית | אבארט פונטו אבו אסהאסה

אקסית 1 | אלפא רומיאו מיטו תלתן ירוק

אקסית 2 | אלפא רומיאו 164 סופר ידנית (הי"ד)

×
×
  • תוכן חדש...