Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7045 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 82
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

1. מר קו

2. איתמר

3. DANI

RS.4

arik23.5

ASIF84.6

Dragonjepp.7

8.soundmen

9. יגאל-בנץ

10.Eden_sti

11.Niki P

12.nadav007

13. lanosforce (סילווסטר החתול)

14. Episode-666

15. BlackB

16. wow13adsl

17. שומאכר

18. Bass_Hunter (אלכס)

19. bravo_sx - אני חדש בקטע הזה איך זה הולך אשמח לדעת

20. pupsik

21.bermundo

22. Down2u

23. GTI1980

24.Yaki_20VT

25.אוריוןH2 - פעם ראשונה שאני אשכרה מגיע צריך להביא משהו ככה בכיף???

26.Dj-Gutz

27.fireball

28. kicker

"תחי מדינת ישראל- וכל הכבוד לצה"ל....."

פורסם

1. מר קו

2. איתמר

3. DANI

RS.4

arik23.5

ASIF84.6

Dragonjepp.7

8.soundmen

9. יגאל-בנץ

10.Eden_sti

11.Niki P

12.nadav007

13. lanosforce (סילווסטר החתול)

14. Episode-666

15. BlackB

16. wow13adsl

17. שומאכר

18. Bass_Hunter (אלכס)

19. bravo_sx - אני חדש בקטע הזה איך זה הולך אשמח לדעת

20. pupsik

21.bermundo

22. Down2u

23. GTI1980

24.Yaki_20VT

25.אוריוןH2 - פעם ראשונה שאני אשכרה מגיע צריך להביא משהו ככה בכיף???

26.Dj-Gutz

27.fireball

28. kicker

29. tomcar

זה נכון

פורסם

1. מר קו

2. איתמר

3. DANI

RS.4

arik23.5

ASIF84.6

Dragonjepp.7

8.soundmen

9. יגאל-בנץ

10.Eden_sti

11.Niki P

12.nadav007

13. lanosforce (סילווסטר החתול)

14. Episode-666

15. BlackB

16. wow13adsl

17. שומאכר

18. Bass_Hunter (אלכס)

19. bravo_sx - אני חדש בקטע הזה איך זה הולך אשמח לדעת

20. pupsik

21.bermundo

22. Down2u

23. GTI1980

24.Yaki_20VT

25.אוריוןH2 - פעם ראשונה שאני אשכרה מגיע צריך להביא משהו ככה בכיף???

26.Dj-Gutz

27.fireball

28. kicker

29. tomcar

30. Joecamel

הנוכחית | אבארט פונטו אבו אסהאסה

אקסית 1 | אלפא רומיאו מיטו תלתן ירוק

אקסית 2 | אלפא רומיאו 164 סופר ידנית (הי"ד)

פורסם

1. מר קו

2. איתמר

3. DANI

RS.4

arik23.5

ASIF84.6

Dragonjepp.7

8.soundmen

9. יגאל-בנץ

10.Eden_sti

11.Niki P

12.nadav007

13. lanosforce (סילווסטר החתול)

14. Episode-666

15. BlackB

16. wow13adsl

17. שומאכר

18. Bass_Hunter (אלכס)

19. bravo_sx - אני חדש בקטע הזה איך זה הולך אשמח לדעת

20. pupsik

21.bermundo

22. Down2u

23. GTI1980

24.Yaki_20VT

25.אוריוןH2 - פעם ראשונה שאני אשכרה מגיע צריך להביא משהו ככה בכיף???

26.Dj-Gutz

27.fireball

28. kicker

29. tomcar

30. Joecamel

31. punto_gt

HU: JVC KDBT1 AMP:JBL Cs50.4

COMP: MTX RTS652 SUB: Magnat Xpress 1200

 

פורסם

1. מר קו



2. איתמר

3. DANI

RS.4

arik23.5

ASIF84.6

Dragonjepp.7

8.soundmen

9. יגאל-בנץ

10.Eden_sti

11.Niki P

12.nadav007

13. lanosforce (סילווסטר החתול)

14. Episode-666

15. BlackB

16. wow13adsl

17. שומאכר

18. Bass_Hunter (אלכס)

19. bravo_sx - אני חדש בקטע הזה איך זה הולך אשמח לדעת

20. pupsik

21.bermundo

22. Down2u

23. GTI1980

24.Yaki_20VT

25.אוריוןH2 - פעם ראשונה שאני אשכרה מגיע צריך להביא משהו ככה בכיף???

26.Dj-Gutz

27.fireball

28. kicker

29. tomcar

30. Joecamel

31. punto_gt

32. Tweet

 

נקווה שאני יתעורר בזמן...

אבל עד שרפאל בא לביקור בישראל, חייבים להגיע :-D

פורסם

1. מר קו

2. איתמר

3. DANI

RS.4

arik23.5

ASIF84.6

Dragonjepp.7

8.soundmen

9. יגאל-בנץ

10.Eden_sti

11.Niki P

12.nadav007

13. lanosforce (סילווסטר החתול)

14. Episode-666

15. BlackB

16. wow13adsl

17. שומאכר

18. Bass_Hunter (אלכס)

19. bravo_sx - אני חדש בקטע הזה איך זה הולך אשמח לדעת

20. pupsik

21.bermundo

22. Down2u

23. GTI1980

24.Yaki_20VT

25.אוריוןH2 - פעם ראשונה שאני אשכרה מגיע צריך להביא משהו ככה בכיף???

26.Dj-Gutz

27.fireball

28. kicker

29. tomcar

30. Joecamel

31. punto_gt

32. Tweet

33. bub

 

מגיע לזמן קצר לייצג את הצפון!

נ.ב.

תחפשו סקודה פיבוריט מלוכלכת אני בטוח שתרצו לשמוע את הסט החדש שלה.. :)

מי שרצה חלקים ממה שאני מוכר שידבר איתי ואני אביא איתי.

פורסם

לצערי נקבעו תוכניות לביקור משפחתי, לפני שידעתי על המפגש.

אני מניח שבשלב כזה מאוחר כבר לא ישנו את תאריך המפגש, אז אני אאלץ כנראה להחמיץ הפעם. תהנו!

אולי סוף סוף אני אגיע פעם למפגש צפון במקום, כדי לכסות על הפערים.

בברכה!

יונתן.

פורסם

1. מר קו

2. איתמר

3. DANI

RS.4

arik23.5

ASIF84.6

Dragonjepp.7

8.soundmen

9. יגאל-בנץ

10.Eden_sti

11.Niki P

12.nadav007

13. lanosforce (סילווסטר החתול)

14. Episode-666

15. BlackB

16. wow13adsl

17. שומאכר

18. Bass_Hunter (אלכס)

19. bravo_sx - אני חדש בקטע הזה איך זה הולך אשמח לדעת

20. pupsik

21.bermundo

22. Down2u

23. GTI1980

24.Yaki_20VT

25.אוריוןH2 - פעם ראשונה שאני אשכרה מגיע צריך להביא משהו ככה בכיף???

26.Dj-Gutz

27.fireball

28. kicker

29. tomcar

30. Joecamel

31. punto_gt

32. Tweet

33. bub

34. motorishta

 

לצערי הרב אני בקושי נכנס לפורום, אבל את המפגשים אין מצב שאני אפספס.

 

מקווה שאכן כל הרשימה הזאת תבוא ועוד חבר'ה חוץ מהרשימה הזאת, כאלה שלא נרשמו בכלל; כמו כן מקווה לראות המון פרצופים חדשים.

פורסם

1. מר קו

2. איתמר

3. DANI

RS.4

arik23.5

ASIF84.6

Dragonjepp.7

8.soundmen

9. יגאל-בנץ

10.Eden_sti

11.Niki P

12.nadav007

13. lanosforce (סילווסטר החתול)

14. Episode-666

15. BlackB

16. wow13adsl

17. שומאכר

18. Bass_Hunter (אלכס)

19. bravo_sx - אני חדש בקטע הזה איך זה הולך אשמח לדעת

20. pupsik

21.bermundo

22. Down2u

23. GTI1980

24.Yaki_20VT

25.אוריוןH2 - פעם ראשונה שאני אשכרה מגיע צריך להביא משהו ככה בכיף???

26.Dj-Gutz

27.fireball

28. kicker

29. tomcar

30. Joecamel

31. punto_gt

32. Tweet

33. bub

34. motorishta

35. blind29

 

 

גם מייצג את הצפון הרחוק מגיע ביחד עם bub.

פורסם

1. מר קו

2. איתמר

3. DANI

RS.4

arik23.5

ASIF84.6

Dragonjepp.7

8.soundmen

9. יגאל-בנץ

10.Eden_sti

11.Niki P

12.nadav007

13. lanosforce (סילווסטר החתול)

14. Episode-666

15. BlackB

16. wow13adsl

17. שומאכר

18. Bass_Hunter (אלכס)

19. bravo_sx - אני חדש בקטע הזה איך זה הולך אשמח לדעת

20. pupsik

21.bermundo

22. Down2u

23. GTI1980

24.Yaki_20VT

25.אוריוןH2 - פעם ראשונה שאני אשכרה מגיע צריך להביא משהו ככה בכיף???

26.Dj-Gutz

27.fireball

28. kicker

29. tomcar

30. Joecamel

31. punto_gt

32. Tweet

33. bub

34. motorishta

35. blind29

36. amisha

 

 

עם המון תקווה להתעורר בזמן !

 

נסגור 40 ??

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם
1. מר קו

2. איתמר

3. DANI

RS.4

arik23.5

ASIF84.6

Dragonjepp.7

8.soundmen

9. יגאל-בנץ

10.Eden_sti

11.Niki P

12.nadav007

13. lanosforce (סילווסטר החתול)

14. Episode-666

15. BlackB

16. wow13adsl

17. שומאכר

18. Bass_Hunter (אלכס)

19. bravo_sx - אני חדש בקטע הזה איך זה הולך אשמח לדעת

20. pupsik

21.bermundo

22. Down2u

23. GTI1980

24.Yaki_20VT

25.אוריוןH2 - פעם ראשונה שאני אשכרה מגיע צריך להביא משהו ככה בכיף???

26.Dj-Gutz

27.fireball

28. kicker

29. tomcar

30. Joecamel

31. punto_gt

32. Tweet

33. bub

34. motorishta

35. blind29

36. amisha

37. Hydro

 

 

מגיע בעיקר לשמוע ...

פורסם

אל תדאג יהיה מספיק נרגילות

ראיתי פה איזה 4 כבר באשכול + שלי

ואם צריך אז אני אביא גם עוד אחת ( או ארבע חח ) חוץ ממה שיש לי באוטו רק תגידו

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7045 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...