Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חופש בדלת של הנהג ב-205


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7048 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

יש לי פג'ו 205 FOREVER שנת 98 כ-4 שנים.

יש לי בעייה עם הדלת של הנהג, כאשר אני נוסע יש דפיקות כאילו משהו משוחרר שם.

כשבדקתי ע"י הרמה והורדה של הדלת מהצד גיליתי חופש באזור הצירים שמחברים את הדלת לשלדה.

השאלה שלי היא האם מישהו נתקל בבעייה כזו וכיצד הוא פתר אותה.

 

האם זאת בעיית פחחות, או חיזוק של בורג כלשהוא?

 

רציתי לציין כי הייתה לי בעייה עם מנגנון הנעילה של אותה הדלת והחלפתי את מנגנון הנעילה(250 ש"ח).

אודה על התייחסות לנושא.

mess with the best - die like the rest:snipersmi

פורסם

גם ב205 שלי יש חופש קטן בציר של הדלת, אבל אין רעשים.

 

אתה בטוח שהרעשים לא מגיעים ממקום אחר בדלת? אולי משהו משוחרר ומשחק מאחורי הריפוד?

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

וואלה , גם לי יש דפיקות מאזור דלת הנהג , פתחתי את מכסה הרמקול , הכנסתי את היד , וחיפשתי מה משוחרר , לא מצאתי כלום , חשבתי שזה מכיוון הבולם , וניסיתי לסגור את ההברגה שלו , מתחת למכסה המנוע . גם זה לא עזר , עדיין יש דפיקות מכיוון הדלת . אבל אצלי אין חופש בדלת , ויש דפיקות בעיקר בכביש משובש .

אולי זו עוד מחלה נוספת מיני רבות שיש ל - 205

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

פורסם

השבוע הביבי שלי עברה טיפול 10000 עם החלפת אטם ראש מנוע בגלל נזילות שמן ואיזה מחזיר שמן. (הגענו כבר ל-210000 ק"מ).

בנוסף החלפתי גומיות לכל הדלתות(איטום מסביב לדלת על גוף הרכב) ושמתי לב שכאשר אני פותח את הדלת היא נופלת קצת למטה, בערך ס"מ או חצי ס"מ.

כנראה כאשר אני סוגר אותה היא עולה למקום עם הנעילה.

מוזר שאני לא מוצא שום שירשור או עוד אנשים עם בעייה זו.

נראה לי שאני אלך לפחח לבדוק מה הוא אומר.

 

תודה.

mess with the best - die like the rest:snipersmi

פורסם

אני רואה שאין הרבה חידושים אז רציתי לעדכן את מי שמעניין אותו או למען הדורות הבאים....

פשוט אני רואה שכן נכנסים לקרוא וכנראה לא מוצאים פה תשובה.

 

אז ככה.....

הלכתי היום לפחח ושאלתי ממה החופש והוא אומר שבטוח שזה בגלל חופש\שחיקה\התיישנות של הפינים שמחברים את הדלת

למקומה.

 

הלכתי למוסכניק שאני מטפל בו (מוסך עדנאן ותאמר ברמת ישי) וגם שם אמרו לי שזה מהפינים.

 

הזמנתי פינים והם יגיעו ביום ראשון או שני.

אעדכן בהמשך אחרי החלפתם.

 

מקווה שעזרתי למישהו :shock:

mess with the best - die like the rest:snipersmi

פורסם

תגיד , יש גם רעשי רוח ? כי במהירות 100 ברכב שלי יש רעשי רוח כאילו אני טס בכדור פורח ..

גם אצלך ?

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

פורסם

כן, גם אצלי יש רעשי רוח אבל זה בגלל בעיות באטימה של החלונות.

יש לי מקומות בחלון שליד הנהג ומאחור שהגומייה נסוגה (ליד המראה השמאלית) ויש רווח ללא גומייה ומשם יש רעשים של אויר.

עוד לא התעסקתי עם זה כי כל פעם היה משהו אחר, רציתי לטפל קודם באזור המנוע.

לאט נגיע להכל, חוץ מזה גם החלונות הקדמיים עולים בזוית קדימה וצריך לכוון אותם עם היד, אבל עוד אין לי כח להתסק עם זה.

 

יותר מרגיז אותי הרעש מהחופש בדלת, נקווה שהשבוע הכל יסתדר.

נשלם עוד קצת כסף.....יהיה בסדר.

 

ביי בינתיים

mess with the best - die like the rest:snipersmi

פורסם

זה אפשרי בעקרון....

אם יש לך מחרטה בבית אולי זה נחמד לחרוט איזה ציר אבל הרבה יותר פשוט להזמין מבמוסך מחומר מתאים ולא לחפש הרפתקאות.

הבנתי שציר עולה משהו באיזור 10 שקלים ולא שווה לבזבז על זה יום עבודה.

אני מקווה שהצירים יגיעו מחר או מחרתיים ואסדר את העניין.

 

אעדכן בהמשך.

mess with the best - die like the rest:snipersmi

×
×
  • תוכן חדש...