Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8344 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אופסט חיובי קרי הגדלת רוחב הסרנים מגדילה את העומס על הציריות.

ומה ההשלכות של אופסק שלילי על התנהגות הרכב?

 

כל המשמעויות של הקטנת רוחב הסרנים המקורי - מאופין בפחות אחיזה ויציבות כיוונית

1. לא עושים את זה.

2. גם כשזה ניתן לביצוע מדובר בשינוי מאד קטן, מ"מ ספורים.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם
אופסט חיובי קרי הגדלת רוחב הסרנים מגדילה את העומס על הציריות.

ומה ההשלכות של אופסק שלילי על התנהגות הרכב?

 

כל המשמעויות של הקטנת רוחב הסרנים המקורי - מאופין בפחות אחיזה ויציבות כיוונית

1. לא עושים את זה.

2. גם כשזה ניתן לביצוע מדובר בשינוי מאד קטן, מ"מ ספורים.

אתה זוכר את האופסט של הג'נטים שהיו לך?

זה ממש מתסכל, יש לאלפא פתאום הרבה כח שאני לא יכול לנצל בגלל עומסים שונים.. בעיקר בציר הקידמי..

 

עצות ורעיונות נוספים באמת יתקבלו בברכה.

אדם.

פורסם

כשצירייה יוצאת ממקומה, סימן שיש פתיחה משמעותית בין שני הקצוות שלה: הגיר והגלגל. זה בד"כ קורה במכוניות שעברו תאונה שגרמה לקריעה של השלדה/תושבות המתלה או המתלה עצמו בשילוב עם תיקון חובבני- תפירת המתלה במקום החלפה או תפירת השלדה ברמה נמוכה, שנפתחת עם הזמן והעומס.

 

שילוב של ספייסרים (שגורמים להגדלת העומס על המתלה הקדמי, בעיקר כלפי חוץ) עם שלדה רעועה כמו שציינת סביב המתלים הקדמיים, יכול כנראה לגרום לפתיחה מספיקה ליציאת צירייה מהמקום.

 

עם כל הצער על אובדן אגדה כמו הסוד, אתה צריך לזרוק אותה.

(add lightness' (Colin Chapman'

פורסם
כשצירייה יוצאת ממקומה, סימן שיש פתיחה משמעותית בין שני הקצוות שלה: הגיר והגלגל. זה בד"כ קורה במכוניות שעברו תאונה שגרמה לקריעה של השלדה/תושבות המתלה או המתלה עצמו בשילוב עם תיקון חובבני- תפירת המתלה במקום החלפה או תפירת השלדה ברמה נמוכה, שנפתחת עם הזמן והעומס.

 

שילוב של ספייסרים (שגורמים להגדלת העומס על המתלה הקדמי, בעיקר כלפי חוץ) עם שלדה רעועה כמו שציינת סביב המתלים הקדמיים, יכול כנראה לגרום לפתיחה מספיקה ליציאת צירייה מהמקום.

 

עם כל הצער על אובדן אגדה כמו הסוד, אתה צריך לזרוק אותה.

יפה, תודה שאמרת לי,עכשיו ברגע זה אני אזרוק אותה..

 

כואב לך?

 

ד"א הציריות התנתקו בגלל רשלנות של המוסך כשהוא שיפץ את הקאליפרים ולא חיזק כמו שצריך את הציריות למקומן..

 

ד"א לאוטו אין שום תאונות פגיעות או קרעים בשילדה.

×
×
  • תוכן חדש...