Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7075 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי יותר מחודשיים שאני מחפש פביה או קורדובה דיזל, 2004-5, נראה לי שאאלץ לוותר. פשוט אין מכוניות כאלו למכירה.

אני חוזר להתעניין במכונית יפנית שגרתית יותר. מדובר ברכב למשפחה שיעשה בשנה כ- 25 + ק"מ.התקציב כ- 60+ אלף.

חשובה לי האמינות וחשובה החסכנות. ואני רוצה לבדוק בקשר לטויוטה קורולה או המאזדה הנפוצות (יש עוד משהו מתאים?)

הבעיה היא שיש במחירון המון תת דגמים, ואני רוצה לשאול:

 

1. גיר ידני. איזה דגמים מגיעים אתו?

2. אשתי לא ממש הגיעה למאה הנוכחית, שכלולים טכנולוגיים ומתגים חשמליים מבלבלים אותה. מצד שני יש לי ילד חבלן. הוא מאוד אוהב למשוך לדחוף ו-לעקור את מה שאפשר. כך שאני מותר מראש על שכלולים מיותרים. אני מחפש אוטו בסיסי.

3. מה צריכת הדלק הצפויה בגיר ידני?

תודה מראש למשיבים

פורסם

יש לך קורולה ידנית, אלמרה 1.5 ידנית (אל תתן לנפח המנוע להטעות אותך), אימפרזה גם קיימת ידנית.

כל זה בתנאי שאתה מחפש משפחתית 1.6 (או 1.5 במקרה של האלמרה).

 

אם דיזל הוא מה שאתה מחפש אז זה או יונדאי או משהו אירופאי, יפניות דיזל לא ממש נמכרות כאן.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

מבחינת התקציב אתה על הגבול של קורולה 2003 ידנית - השנה הראשונה של הדגם הנוכחי - שצריכת הדלק הנמוכה יחסית שלה הופכת אותה לאלטרנטיבה למכוניות דיזל. היא עונה לדרישותך למכונית פשוטה, והיא גדולה ומשפחתית הרבה יותר מאשר הפאביה/קורדובה. תוכל גם ללכת על קורולה 2002, קטנה יותר ופחות בטוחה, אבל חסכונית עוד יותר.

 

צריכת הדלק תלויה מאוד באופי הנהיגה ובאופי המסלול. בשימוש ממוצע, עם כשליש עד חצי נסיעות עירוניות, תנוע איפשהו בין 11 ל-13 ק"מ לליטר.

פורסם
יש לך קורולה ידנית, אלמרה 1.5 ידנית (אל תתן לנפח המנוע להטעות אותך), אימפרזה גם קיימת ידנית.

כל זה בתנאי שאתה מחפש משפחתית 1.6 (או 1.5 במקרה של האלמרה).

 

אם דיזל הוא מה שאתה מחפש אז זה או יונדאי או משהו אירופאי, יפניות דיזל לא ממש נמכרות כאן.

 

תודה על התשובה.אני עדיין מחפש ברקע מכונית דיזל בסיסית.

איזה דיזל קוראני נמכר בארץ? ידוע לך משהו עליו?

פורסם
מונית לשעבר תענה על כל דרישותיך :lol:

 

תודה לך על הרעיון.

אני בדקתי את האפשרות הזו כאן בפורום, והתגובות שכנעו אותי שיש בזה הימור מיותר. בנוסף מדובר ברכב ישן יחסית (ושחוט לגמרי) אחרת המיסוי עליו עדיין גבוה.

פורסם
יש לך קורולה ידנית, אלמרה 1.5 ידנית (אל תתן לנפח המנוע להטעות אותך), אימפרזה גם קיימת ידנית.

כל זה בתנאי שאתה מחפש משפחתית 1.6 (או 1.5 במקרה של האלמרה).

 

אם דיזל הוא מה שאתה מחפש אז זה או יונדאי או משהו אירופאי, יפניות דיזל לא ממש נמכרות כאן.

 

תודה על התשובה

אני אבדוק בכיוונים שהצעת, אבל אני עדיין ממשיך לחפש גם דיזל. איזה יונדאי דיזל נמכרת כאן?

פורסם
מבחינת התקציב אתה על הגבול של קורולה 2003 ידנית - השנה הראשונה של הדגם הנוכחי - שצריכת הדלק הנמוכה יחסית שלה הופכת אותה לאלטרנטיבה למכוניות דיזל. היא עונה לדרישותך למכונית פשוטה, והיא גדולה ומשפחתית הרבה יותר מאשר הפאביה/קורדובה. תוכל גם ללכת על קורולה 2002, קטנה יותר ופחות בטוחה, אבל חסכונית עוד יותר.

 

צריכת הדלק תלויה מאוד באופי הנהיגה ובאופי המסלול. בשימוש ממוצע, עם כשליש עד חצי נסיעות עירוניות, תנוע איפשהו בין 11 ל-13 ק"מ לליטר.

 

שאלת תם:

או שאני לא יודע חשבון או שמשהו משונה קורה עם התחשיבים לגבי כדאיות הדיזל:

 

מכוניות עם מנוע sdi 1900 אמורות לצרוך ליטר ל-16-18 ק"מ בערך. בדלק זול יותר משמעותית. אמינות תחזוקה וביטוח - בערך כמו בנזין. אגרת רשוי זה 850 ש"ח נוספים בסה"כ, וכאשר מדובר על רכב משומש, גם ירידת הערך די דומה לבנזין. לפי החשבון שלי חלופות הבנזין הכי חסכוניות הן הרבה יותר יקרות לנסיעה מדיזל.

האם החשבון שלי לקוי? אודה לך אם תתקן לי את התחשיב

פורסם
שאלת תם:

או שאני לא יודע חשבון או שמשהו משונה קורה עם התחשיבים לגבי כדאיות הדיזל:

 

מכוניות עם מנוע sdi 1900 אמורות לצרוך ליטר ל-16-18 ק"מ בערך. בדלק זול יותר משמעותית.נכון

אמינות תחזוקה וביטוח - בערך כמו בנזין. תחזוקה מעט יותר יקרה

אגרת רשוי זה 850 ש"ח נוספים בסה"כ, וכאשר מדובר על רכב משומש, גם ירידת הערך די דומה לבנזין.לא מדוייק בגלל עלות החזר הון הגבוהה

 

על מנת לרכוש רכב דיזל מקביל תאלץ להוציא יותר כסף-לרוב מנוע גדול יותר ולרוב שנתון גבוה יותר בגלל הקילומטראג' הגבוה.

כך אתה מגיע למצב שהעלות האלטרנטיבית (מה היית יכול לעשות בכסף הנוסף שהוצאת) גבוהה יותר

ולרוב גם ירידת הערך גבוהה יותר

 

זה מה שמרתיע אותי מרכישת דיזל, הירידת ערך.

 

זה בעצם הכסף הגדול בכל אחזקת רכב שהוא לא בן למעלה מ10 שנים (כי אז ירידת הערך היא יחסית קטנה)

--" האוטו הזה לא רואה מוסך אני אומר לך ..."

--." ישראלי זה לעקוף מימין 10 מכוניות, לחתוך נתיבים, לצפור ולקלל בעצבנות כשאתה בכלל לא ממהר לשום מקום."

פורסם
שאלת תם:

או שאני לא יודע חשבון או שמשהו משונה קורה עם התחשיבים לגבי כדאיות הדיזל:

 

מכוניות עם מנוע sdi 1900 אמורות לצרוך ליטר ל-16-18 ק"מ בערך. בדלק זול יותר משמעותית.נכון

אמינות תחזוקה וביטוח - בערך כמו בנזין. תחזוקה מעט יותר יקרה

אגרת רשוי זה 850 ש"ח נוספים בסה"כ, וכאשר מדובר על רכב משומש, גם ירידת הערך די דומה לבנזין.לא מדוייק בגלל עלות החזר הון הגבוהה

 

על מנת לרכוש רכב דיזל מקביל תאלץ להוציא יותר כסף-לרוב מנוע גדול יותר ולרוב שנתון גבוה יותר בגלל הקילומטראג' הגבוה.

כך אתה מגיע למצב שהעלות האלטרנטיבית (מה היית יכול לעשות בכסף הנוסף שהוצאת) גבוהה יותר

ולרוב גם ירידת הערך גבוהה יותר

 

זה מה שמרתיע אותי מרכישת דיזל, הירידת ערך.

 

זה בעצם הכסף הגדול בכל אחזקת רכב שהוא לא בן למעלה מ10 שנים (כי אז ירידת הערך היא יחסית קטנה)

 

תודה על התשובה

אני לא ממש מבין מהי עלות החזרת ההון הגבוהה . אם אני בודק מה אני יכול להשיג ב- 60 K אני לא רואה שמבחינת התמורה לכסף אני מקבל משהו יותר טוב. אודה לך אם תענה על השאלה שאני שולח כעת לפורום בעניין השוואה בין שתי מכוניות דיזל שאני מתלבט בינהן כרגע. ואם אתה חושב שבסכום הזה אני יכול להשיג משהו שנותן תמורה טובה יותר לכסף אנא, שלח לי בפרטי

יום טוב

פורסם
שאלת תם:

או שאני לא יודע חשבון או שמשהו משונה קורה עם התחשיבים לגבי כדאיות הדיזל:

 

מכוניות עם מנוע sdi 1900 אמורות לצרוך ליטר ל-16-18 ק"מ בערך. בדלק זול יותר משמעותית. אמינות תחזוקה וביטוח - בערך כמו בנזין. אגרת רשוי זה 850 ש"ח נוספים בסה"כ, וכאשר מדובר על רכב משומש, גם ירידת הערך די דומה לבנזין. לפי החשבון שלי חלופות הבנזין הכי חסכוניות הן הרבה יותר יקרות לנסיעה מדיזל.

האם החשבון שלי לקוי? אודה לך אם תתקן לי את התחשיב

 

סולר כבר לא זול כמו פעם, 4.5-5 שקלים לליטר בתחנה מהימנה. אתה יכול לקנות זול יותר, אבל להסתכן בכך שהדלק מהול, ולהגיד יפה שלום למשאבת הסולר, למשל, שעלות שיפוצה מגיע ב-sdi לכמה אלפי שקלים. הטיפולים תכופים יותר מאשר בבנזין, כל 10,000 ק"מ ולא כל 15,000 כמקובל ברוב הבנזין היום, ושמירת הערך נוראית, גרוע מכל בנזין ידנית.

פורסם
סולר כבר לא זול כמו פעם, 4.5-5 שקלים לליטר בתחנה מהימנה. אתה יכול לקנות זול יותר, אבל להסתכן בכך שהדלק מהול, ולהגיד יפה שלום למשאבת הסולר, למשל, שעלות שיפוצה מגיע ב-sdi לכמה אלפי שקלים. הטיפולים תכופים יותר מאשר בבנזין, כל 10,000 ק"מ ולא כל 15,000 כמקובל ברוב הבנזין היום, ושמירת הערך נוראית, גרוע מכל בנזין ידנית.

 

כן , אני מבין מה אתה אומר, ואני מאוד מתלבט בשאלות האלה. קרא בבקשה את השאלה שפרסמתי כעת בעניין ההשואה בין הפביה והקורדובה דיזל, ואודה לך אם תוכל לכוון אותי למכונית בנזין שתתן לי תמורה טובה יותר לכסף מבחינת שנתון, אמינות ובטיחות.

×
×
  • תוכן חדש...