Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7083 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני כבר גרמתי ל"שרינק" אחד לבכות - זה סיפור אמיתי

זה היה בצבא... הוא התחיל את המפגש שלו עם המחלקה שלי בביטוי "בוקר עליז" - יומיים אחרי זה הבן אדם יצא בבכי מכיתת הלימוד.

 

פסיכולוג גם כן, קרענו לו את הצורה והכל ברמה הפסיכולוגית!

 

כן כן, גם אני התחדשתי בעגילים (cdm54) ובסוף לקחתי את ה4XS של אודיו קונטרול כי יש לי אפשרות להשיג לו מודולים חליפיים לפי התדר שאני צריך לתחום הנמוך.

 

יהיה מעניין עוד חודשיים שלושה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

שרינק זה לא הדבר הזה שמתכווץ על חוט חשמל?

אדי, למה אתה צריך קרוס אקטיבי ואקולייזר? האלפיין לא מספיק?

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
שרינק זה לא הדבר הזה שמתכווץ על חוט חשמל?

אדי, למה אתה צריך קרוס אקטיבי ואקולייזר? האלפיין לא מספיק?

 

קודם כל האקולייזר - גם ככה כמו שהוא עכשיו סתם שוכב שם - הוא מחובר רק לחשמל - הוא יפה בלילה מעבר לזה לא תורם לשום דבר - אני הולך להעיף אותו. (ובוא לא נדבר על זה שיש לי שתי שמיניות של אינוקס מנותקים מהעולם הסובב אותם - סתם כדי להטעות את האויב)

 

האקולייזר של הHU מספיק.

 

ה4XS הוא ממש לא קרוס אקטיבי!

 

הוא קרוס פסיבי עם מודולים משתנים - בכדי לשנות את החיתוך אתה צריך לפתוח את המכשיר ולהחליף שם ג'וק שהוא בעצם גשר של נגדים שיוצרים חיתוך לתדר.

 

כלומר אם אתה רוצה לשנות את החיתוך לרמקולים האחוריים בLPF אתה צריך להחליף ג'וק מסויים...

 

למזלי - אבל'א עובד בהנדסת רכיבים ואין לי בעיה להשיג תחליפים בתקן צבאי אם צריך.

 

הHU של האלפיין מציב בפני בעיה חמורה מהסיבה הפשוטה שאני הולך להגביר טרי-אמפינג + סאב

 

אני מגביר את הטוויטרים בנפרד

אני מגביר את המידים בנפרד

אני מגביר את הוופרים בנפרד

ואני מגביר את הסאב בנפרד

 

אין לי בעיה בHU עם חיתוך של הטוויטר (אבל ה4XS פותר לי כאן את הבעיה הזאת בצורה קשיחה ואני לא צריך לדבר על הסכנה של שימוש בקרוס של הHU...)

אין לי בעיה עם המיד שגם כאן הHU עושה עבודה יפה (וגם כאן ה4XS נותן מענה יפה מאוד ברגע שעובדים איתו ב2 ערוצים)

 

יש לי בעיה עם הHU בגלל שאת התחום הנמוך הוא חותך בLPF מ200 הרץ ומטה בזמן שאני צריך לחתוך את הוופרים מינימום ב300 הרץ וכאן אני צריך התערבות של קרוס חיצוני בכל מקרה - אז אם נפל עליי משהו כמו ה4XS - למה לא להשתמש בו?

יש לי גם את הלאנזר X6 אבל אני מעדיף להשתמש במכשיר שאחוז העיוות שלו הוא 0.0005 אחוז במקום 1 אחוז...

 

אה! ולגבי השרינק - בוא נקרא לזה "בזיחולוג" בגרמנית פונטית - יא!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...