Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7086 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לצורך השוואה, אני יפרסם את תוצאות בדיקת הרכב שלי (כיום) שנערכה באותו מכון.

 

 

VW GOLF VR6 2.8L

1995, יד 8

200911 ק"מ

 

מרכב: 83 - סריטות, תיקוני צבע, שמשות צד הוחלפו.

שילדה: 100

פליטת גז ועשן: 97

מחוונים: 100

הילוכים: 95 - חריקת יתר, לתקן\לכוון מצמד.

מנוע: 97 - נזילת שמן (בין המנוע לגיר לדברי הבוחן), הספק 150 כ"ס ב5720 סל"ד.

בלמים: 87 - בלמים קדמיים: להחליף דיסקים.

מיתלים: 83 לתקן\לכוון זווית מתלה, מרווחי יתר.

סכום: 92

 

לגבי אמינות הבדיקה, בינתיים עברתי יותר מ5000 ק"מ עם הרכב והתקלות היחידות שהופיעו הן:

 

- רדיאטור חימום ששבק ונותק.

- חלון שנפל ותוקן.

- פילטר אוויר פתוח שנקרע והוחלף.

 

 

לסיכום, הייתי ממליץ לך להמשיך לחפש.

פורסם

זה מה שאני עושה. תודה.

ד"א, מה ההספק המקורי של VR6 לפי נתוני היצרן?

 

וארנון, אז לפי דבריך, רכב הבא שאני ייקח לבדיקה,

אני לא יתייחס לתוצאה (של ההספק) שתיצא לי?

206xs - זה התענוג שמוביל אותי. 8)

פורסם

174 כ"ס, אם איני טועה.

 

לשאלתך השניה, אני באמת לא יודע מה לאמר לך.

ככל שאני מבין זאת, יומרתו של מכון לחוות דעה על מצבו של מנוע על-סמך ההספק שכביכול נמדד בגלגלי הרכב היא על סף אחיזת עיניים. זה לא שבמכונים אחרים המצב נפלא. רובם ככולם ממלאים את טופס הבדיקה במלל שנועד לכסות את ישבנם ולהגן עליהם מפני תביעה אם במקרה תופיע תקלה ברכב לאחר שתרכוש אותו.

 

ככל שאני חושב על זה, התשובה היא כזו:

אם המכון טוען שהמנוע מפיק הספק תקין, אני מניח שזה מכיוון שבדרכיו שלו הבוחן הגיע למסקנה שהמנוע "בסדר", וכל העניין הזה עם המספרים הוא לא יותר מ"פעלול" שנועד לתת ללקוח ההדיוט את התחושה שגם הוא מבין משהו. (ציונים בין 0 ל 100 כולם יכולים להבין).

 

לעומת זאת, אם המכון טוען שהמנוע מפיק הספק נמוך מדי, ולתחושתך זה לא עקבי עם מראה הרכב, מצבו, רמת התחזוקה וכיוב', אל תסתפק בחוות הדעת של המכון, וגש לבדיקה במוסך מורשה. יכול להיות שהבוחן ראה משהו חשוד, לא היה לו זמן להתעמק בו, ולכן הוא "פיברק" נתון גרוע כדי להוריד אותך מהעסקה. כפי שהסברתי בהודעה קודמת שלי, הספק נמוך יכול לנבוע גם מפילטר אוויר סתום (וזה בהנחה שאתה מאמין למדידת ההספק מלכתחילה. אני לא).

×
×
  • תוכן חדש...