Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8358 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב אתמול, היום בבוקר שמתי את האוטו במוסך לעשות טיפול עשרת אלפים

הוחלפו ההחלקים השיגרתיים פלגיים שמן וכו'

והוחלפו גם כן פילטר דלק, תושבת מנוע ועשו ניקוי למערכת הזרקה.

לאחר נסיעה בערב של 5 דקות פתחתי את המכסה מנוע וראיתי שה"בקבוק" בו המים הירוקים נמצאים עוד שנייה מתפוצץ!!

המים הירוקים הגיעו עד סוף הבקבוק (עודף של מים ירוקים).

 

למה זה קרה???? מה לעשות?

 

תודה!

רנו קליאו 96 RT

פורסם
ערב אתמול, היום בבוקר שמתי את האוטו במוסך לעשות טיפול עשרת אלפים

הוחלפו ההחלקים השיגרתיים פלגיים שמן וכו'

והוחלפו גם כן פילטר דלק, תושבת מנוע ועשו ניקוי למערכת הזרקה.

לאחר נסיעה בערב של 5 דקות פתחתי את המכסה מנוע וראיתי שה"בקבוק" בו המים הירוקים נמצאים עוד שנייה מתפוצץ!!

המים הירוקים הגיעו עד סוף הבקבוק (עודף של מים ירוקים).

 

למה זה קרה???? מה לעשות?

 

תודה!

 

כנראה שמילאו לך מיים עד הסוף , זה אמור להיות בסדר כי העודפים צריכים לצאת בעצם .

 

בכל מקרה זה לא אמור להתפוצץ .

פורסם

במקרה כזה יכול להיווצר מצב שמים לא מגיעים לטרמוסטט,והוא נתקע במצב סגור והאוטו מתחמם במהירות.

במידה והאוטו לא מתחמם אז יכול להיות שהבעיה היא שבאמת מילאו יותר מדי מים.

פורסם

זה בסדר - עודפי המים יצאו מפתח העודפים שליד הפקק.

 

ד"א - יכול להיות שהדבר נובע מניקוז אוויר לא יעיל-אבל בכל מקרה-אל תילחץ-יום יומיים והאוויר ייצא.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

×
×
  • תוכן חדש...