Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7204 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוטודיל מהווים זרוע מכירתית של חברות השכרה וליסינג שונות.

 

הרכב מועבר למגרש ללא העברת בעלות, ונעשית ישירות לקונה, וזאת על מנת לחסוך יד..

לגבי הרכב, הק"מ אשר מצוין יתכן מאוד כנכון, אך אם אין לרכב היסטורית טיפולים, אני לא מתקרב לרכב..

רכב בין שנתים ללא ספר רכב מסודר זה חשוד מאוד, לא תתקשה למצוא את הרכב מיד פרטית מטופל באהבה, תמורת עוד 2000 שקל, לדעתי שווה...

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
אוטודיל מהווים זרוע מכירתית של חברות השכרה וליסינג שונות.

 

לגבי הרכב, הק"מ אשר מצוין יתכן מאוד כנכון, אך אם אין לרכב היסטורית טיפולים, אני לא מתקרב לרכב..

QUOTE]

 

אתה בטוח? אם טוענים שהם מתעסקים רק עם רכבים יד ראשונה מפרטי..בעיקר מעסקאות טרייד אין, הם עובדים במשותף עם יבואני הרכב (צ'מפיון וכו').

 

לגבי הק"מ, זה מה שאמרתי לעצמי. הוא באמת תואם את גיל הרכב, וגם את מצבו (מה שנראה לעין בכל אופן), אבל בלי משהו שיתמוך בזה, אין לי דרך ממשית לדעת שלא שחקו עם הקילומטרז' ופשוט נתנו לו שטיפה מושקעת..

פורסם

רכב שלא מטופל במוסך מורשה בשנות האחריות של היצרן, האחריות פגה ולכן לא סביר שטיפלו בו במוסכים לא מורשים.

שווה ללחוץ על אוטודיל להוציא את הסטוריית הטיפולים שלו.

וכנראה איש המכירות באמת לא יודע הרבה על הרכב כי הוא רק איש מכירות וכנראה לא זוכר או יודע את כל הפרטים.

 

אגב, גם אני שמעתי סיפורי זוועה על הטרייד אין שלהם

פורסם

שווה ללחוץ על אוטודיל להוציא את הסטוריית הטיפולים שלו.

ניסינו..זה לא שיש להם והם לא נותנים. פשוט אין להם..

פורסם

כאשר הסוחר הינו בחר מורשה (בעל תעודה) ולא חאפר , הרכב יכול להיות רשום על שמו אך לא להיחשב כיד .

 

ז"א ברישיון אצלו כתוב "אוטו דיל" בעלים קודמים 01 .

אם וכאשר תבצע העברת בעלות אצלך יהיה כתוב "יוני השועל" בעלים קודמים 01 .

אין מה למהר כי אין לאן להגיע

×
×
  • תוכן חדש...