Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה לגבי פרסומת על אוטו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7219 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

חברה שלי חשבה לדבר עם חברות גלישה כדי לבקש מהם שיעשו פרסומת שלהם על האוטו שלה (היא רוצה לעשות משהו רק של חברת גלישה כלשהי).

 

השאלה שלה היא, איך ולאן אפשר לפנות בנוגע לעניין הזה לחברות כאלה?

והאם למישהו במקרה ידוע מה הקריטריונים ו/או התנאים למטרה זו?

 

תודה מראש לעוזרים.

"And Justice For All..."

פורסם
1.מה יצא לה מזה?שקל הם לא ישלמו לה שאתה שם מדבקה של בילאבונג על הרכב

2.איזה רכב יש לה?

גם אם לא ייצא לה מזה שקל, היא לא תתנגד לקצת "צבע" איך שאומרים כי היא אוהבת מאוד את

כל הנושא של הגלישה, להם מצדם תהיה פרסומת..

 

השאלה אם אתה או מישהו יודע איך ולאן צריך לפנות?

 

תודה מראש.

"And Justice For All..."

פורסם

בעבר מעריב בצעו פחחות + צבע + צביעת פרסומת על חיפושיות.

מי עדן עשו זאת בסמארט, וגם על דה-שבו.

מרלבורו על טראנו וכו'.

יש מספר גופים שביצעו זאת - פנה אליהם.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
בעבר מעריב בצעו פחחות + צבע + צביעת פרסומת על חיפושיות.

מי עדן עשו זאת בסמארט, וגם על דה-שבו.

מרלבורו על טראנו וכו'.

יש מספר גופים שביצעו זאת - פנה אליהם.

אוקיי,

השאלה אם חברות גלישה גם מבצעות דברים כאלה עד כמה שידוע למישהו?

 

תודה.

"And Justice For All..."

פורסם

גם ההאמר השחור מחדרה שעל כולו רשום RED BULL והסמל של החברה גם הוא רכב חברה?

לא נראה לי שיש משוגע שינסה עם ציור כל כך מכוער על הרכב

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם
גם ההאמר השחור מחדרה שעל כולו רשום RED BULL והסמל של החברה גם הוא רכב חברה?

לא נראה לי שיש משוגע שינסה עם ציור כל כך מכוער על הרכב

כן זה רכב חברה בחסות רד בול
פורסם
גם אם לא ייצא לה מזה שקל, היא לא תתנגד לקצת "צבע" איך שאומרים כי היא אוהבת מאוד את

כל הנושא של הגלישה, להם מצדם תהיה פרסומת..

 

השאלה אם אתה או מישהו יודע איך ולאן צריך לפנות?

 

תודה מראש.

תלוי איזה מדבקות היא רוצה.

אם בסגנון של YES/HOT שכל הרכב מדבקה אחד גדולה, סתם חבל על הרכב. אני לא מכיר חברת גלישה שעושה את זה בארץ.

אם היא סתם רוצה איזה מדבקה או שתיים של חברת גלישה סטייל שאנחנו רואים של מדבקות מע' שמע ואבזרי רכב. שתלך לאותה חנות בדרך כלל הם מקבלים מדבקות גדולות בהזמנות חינם ואולי הם יתנו לה.

פורסם
אם היא סתם רוצה איזה מדבקה או שתיים של חברת גלישה סטייל שאנחנו רואים של מדבקות מע' שמע ואבזרי רכב. שתלך לאותה חנות בדרך כלל הם מקבלים מדבקות גדולות בהזמנות חינם ואולי הם יתנו לה.

ידוע לך או למישהו על חנויות כאלה שיכולות לעשות את זה?

(עדיף מאיזור הצפון, למרות שגם לאיזור המרכז לא תהיה בעיה "לקפוץ" אם צריך).

 

תודה.

"And Justice For All..."

פורסם
גם ההאמר השחור מחדרה שעל כולו רשום RED BULL והסמל של החברה גם הוא רכב חברה?

לא נראה לי שיש משוגע שינסה עם ציור כל כך מכוער על הרכב

מעניין כמה השתתפו במחיר הרכב..

×
×
  • תוכן חדש...