Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7269 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

לפני זמן מה חלק פה יודעים שהייתי סגור על הפינקס גולד אוקטן ZR - אפילו רכשתי אותו.

יום - יומיים אחרי הגיעה אלי מציאה והתחדשתי במונובלוק לכל השואלים הנה הלינק:

 

http://www.crutchfield.com/S-KoGWlSw6GXQ/cgi-bin/ProdView.asp?g=120&tab=features_and_specs&i=113KAC9102

 

את הפינקס מכרתי לחבר שלי שעמד לפני אותה קניה.

 

 

עכשיו התקציב גדל הוא עומד על 1000 ש"ח לא כולל תיבה ואם תהיה מציאה שממש שווה הוספה אני לא חושב שאני יתפשר.

 

כרגע אני די נעול על האדייר אודיו שיבא סימן 3 שהוא 650 ר.מ.ס שתי סלילים

הלהיבו אותי עליו שאני סגור עליו בלי לשמוע אותו, כמו כן אני גם רוצה לשמוע את הסאב פינקס גולד סדרת קסנון גם עליו שמעתי רבות.

 

מי שלא שם לב אני מחפש סאב שהוא נוטה לSQ כמה שיותר.

 

המערכת שלי כרגע:

Front: Morel Dotech MKII

Rear: Kenwood 6903 70 RMS

Amp: JBL GTO 75.4

H.U: יבוא עדכון - כרגע לא משהו רציני :-)

 

אשמח לתגובות והמשך המלצות נעימות ממכם,

המוזיקה שאני שומע בעיקר ראפ מעט מאוד טראקים ומוזיקה ישראלית חביבה.

 

 

נ.ב

הרכב הוא מאזדה 323 סדאן 97' 4 דלתות.

פורסם

תנסה לשמוע את הפיניקס גולד אוקטן ZR שהיה שלך, ועכשיו אצל החבר,

 

יכול להיות שהוא יספק אותך,

מקסימום SQ במינימום תקציב.

שמעתי אותו רק פעם אחת (בתיבה אטומה) ,הוא היה מצויין.

 

בכל מקרה כדאי שתשמע גם את האדייר-שיבה.

ZZR

פורסם

עם אחוריים אתה לא תגיע לתוצאת SQ טובה.

אם אתה רוצה תזמין מחו"ל יש סאב של סרווין וגה שכחתי את הדגם שהוא 600WRMS משהו משהו.

פורסם

מידן - אני שמעתי את האוקטן, אני רוצה יותר !

 

אבי - אתה מתכוון לv-max הכסוף החדש ? יש אותו גם בארץ ובמחיר לא רע, אני לא יזמין מחול בגלל בעיות מכס אחריות וכו ..

פורסם
מידן - אני שמעתי את האוקטן, אני רוצה יותר !

 

אני חושב ששמעת על מגבר גרוע /תיבה גרועה.

 

מגבר חזק יותר+תיבה נכונה = תוצאות טובות יותר = רועי א. יהיה מרוצה :wink: .

 

 

מההתרשמות הקצרה שלי עם הסאב הנ"ל, הופתעתי לטובה.

ZZR

פורסם

שמעתי אותו, מאוד אהבתי אותו .. אבל כמו שאמרתי, אני רוצה יותר.

 

בהגברה של 500 רמס

בתיבה אטומה 28 ליטר (מהמלצות של ניר)

 

אני חוזר, הסאב ממש טוב, בכל זאת .. אני רוצה יותר.

פורסם

500 ר.מ.ס - מגבר מונובלוק של קנווד שכתבתי בהודעה.

 

תפסיק לחשוב שהוא לא היה 100 אחוז, הסאב היה מדהים !

 

 

בכל אופן, בוא נרד מהפרק של האוקטן ..

על מה אתם עוד יכולים להמליץ, לזרוק מילה טובה ?

פורסם

1. jl , כל מילה מיותרת.

 

2.אינפיניטי קאפה פרפקט.

 

3.אם מדובר בתקציב נמוך, שווה לשקול סרוין-וגה בצבע כסף (לא זוכר שם מדוייק) .

 

4. הרץ-לא שמעתי עדיין.

ZZR

פורסם

 

 

עכשיו התקציב גדל הוא עומד על 1000 ש"ח לא כולל תיבה ואם תהיה מציאה שממש שווה הוספה אני לא חושב שאני יתפשר.

 

 

אינפינטי קאפה box - ב 1200 ש"ח כולל תיבה, אני חושב שהתוספת שווה את המחיר.

אם אתה מעוניין לחנויות שמוכרות את זה במחיר הנ"ל צור איתי קשר בפרטי.

פורסם

חבר'ה לי יש אינפיניטי קאפה והוא כרגע בתיבה אטומה

מפאת חוסר מקום אני שוקל לשים אותו כ FREE AIR על המדף האחורי יחד עם האחוריים

מה אתם אומרים ?

והאם יש המלצות לסאבים אחרים של FREE AIR??

פורסם

JL Audio נכנס בתקציב ? איזה דגם ?

פינקס גולד קסנון גם כן נכנס בתקציב ?

 

אני לא כל כך בקיא במחירים, אשמח לדעת איזה אופציות עומדות על הפרק.

אם רצוי אז אני אציין שהמגבר הוא 500 ב4 אום 850 ב2 אום.

×
×
  • תוכן חדש...