Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6507 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא ממש מבין השרשור הזה מלפני שנה וחצי- מה פתאום התעורר...?

אני דווקא לא שותף לחוסר ההבנה הזה שלך - בא מישהו שמצא את הפורום רק עכשיו, עם הרבה ידע בנושא , ומשתף אותנו בו - אין בכך כל רע, אלא להפך. לא צריך לבקר כל דבר - תשאיר את זה למנהלי הפורום.

MGC Roadster 1969

Jaguar 420 1967

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תכל'ס- כל עוד, יש על מה לדבר בנושא- למה לא? -זה לא, שמישהו ראה איזה שרשור מלפני שנים בסגנון של "מחפש צמיג למרצדס שנת69...", ואומר, שחושב, שיודע, איפה אפשר להשיג...:lol:

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

יש לי ביכטה מנוע פרקינס 60 כ'ס ,4 צילינדר ואומרים שזה מנוע טרקטור עם קולר (הסבה ימית) כי הוא מקורר ע'י מי הים ולא ע'י רדיאטור,אז אולי מישהו יודע לאיזה טרקטור הוא שייך?

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

יאיר לוסטיג שלום,

עליך לציין את השנה ואת הדגם המופיע בגרך כלל על משאבת ההזרקה בלוחית מתכת מטובעת.

כיוון שאין דגמים עם בדיוק 60 כ"ס, יש לדעתי שתי אפשרויות:

1. מדובר על מנוע התואם מייסי-פרגוסון 165 ו 155 מדגם Perkins A4.208 בעל 58 כ"ס.

חיצונית - הצינוריות ממשאבת ההזרקה יוצאים כלפי "אחורנית", וכן אין צלעות חיזוק בצידי בלוק המנוע.

2. מדובר על מנוע Perkins A4.236 עם 62 כ"ס של דגמי 165 המאוחרים ו 265.

(זהירות באבחנה - מנוע בעל קידוד זהה שודרג ל 67 כ"ס ומשוייך לדגמי 168 175 וכן 275 ).

חיצונית - הצינוריות ממשאבת ההזרקה יוצאים "משיק" לגליל של המשאבה, ויש צלעות חיזוק בצידי בלוק המנוע.

 

בברכה

mooscat

פורסם
יאיר לוסטיג שלום,

עליך לציין את השנה ואת הדגם המופיע בגרך כלל על משאבת ההזרקה בלוחית מתכת מטובעת.

כיוון שאין דגמים עם בדיוק 60 כ"ס, יש לדעתי שתי אפשרויות:

1. מדובר על מנוע התואם מייסי-פרגוסון 165 ו 155 מדגם Perkins A4.208 בעל 58 כ"ס.

חיצונית - הצינוריות ממשאבת ההזרקה יוצאים כלפי "אחורנית", וכן אין צלעות חיזוק בצידי בלוק המנוע.

2. מדובר על מנוע Perkins A4.236 עם 62 כ"ס של דגמי 165 המאוחרים ו 265.

(זהירות באבחנה - מנוע בעל קידוד זהה שודרג ל 67 כ"ס ומשוייך לדגמי 168 175 וכן 275 ).

חיצונית - הצינוריות ממשאבת ההזרקה יוצאים "משיק" לגליל של המשאבה, ויש צלעות חיזוק בצידי בלוק המנוע.

 

בברכה

mooscat

 

מה זה 4154,פעם אמרו לי שזה המנוע שלי,ואיך פתאום התעוררת בשרשור כזה ישן?


×
×
  • תוכן חדש...