Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7296 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בתור בעל לאון טורבו 2002

 

הרכב לא לנהג חדש נ-ק-ו-ד-ה.

 

גם אם יונדאי אקסנט מגיע ל 160, בלאון קל מאד לעשות שטויות שיגמרו רע, רע מאד, לא בגלל שהרכב לא יציב או לא סלחן, הוא מאד בטוח ומלא במערכות בטיחותיות, ABS, TCS, בלמים נהדרים והנעת 4X4 מכויילת לבטיחות, אלא בגלל שתוך מעט מאד שניות, אתה במהירות תלת ספרתית גבוהה, ואתה צעיר, כך שהשכל שלך עדיין לא הגיע למקומו הטבעי, לראש.

 

בגלל שכמעט כל נהג חדש חושב שהוא שומאכר, ופותח השירשור, עדיין אינו יודע כמה הוא לא יודע !!! יש עשרות שירשורים בפורום בסגנון: "אל תשאלו מה קרה לי" או "זקוק לעזרה לאחר תאונה" חלק מהכותבים אפילו כתבו מבית החולים !!! מומלץ לך פותח השירשור שתקרא את ההודעות , ותפנים !!!

 

  • הוצאות על הלאון יהיו כמו לכל VAG, טיפולים יקרים, אמינות נהדרת !!!
  • צריכת דלק: תלויה ברגל ימין, בסיביבות 1:10 ברגוע, יכול לרדת לחצי בלחיצות.
  • אבזור: 4 חלונות חשמל, נעילה מרכזית, הגה עור, סאנרוף חשמלי מקורי, ABS, ASC, כיוון כיסא נהג גם לגובה, כיוון הגה גם פנימה החוצה, חישוקי מגנזיום 16" ב 2002, 17" מ 2003, כמובן לכולם רביעיית דיסקים מאווררים, 6 הילוכים, ו 180 כ"ס

המלצתי לך, אתה חובב רכב או נהיגה, למרות שאין לך רישיון או טסט או תאוריה, עבור טסט בשקט, סע עם מלווה 3 חודשים, ורק אז תחזור אלינו, חפש לך רכב זול וחביב, עם ניהוג טוב ושילדה מתקשרת, אבל עם פחות מ100 כ"ס, פיג'ו 206, 306, סיטרואנים או כל רכב אירופאי ידני פשוט וחביב (מה לעשות, לא סובל יפנים) כך שתוכל להתבגר, להשתפשף ולעלות לרכבים חזקים יותר, הלאון לא יברחו לך ...

 

ליאור (לאון-4)

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

×
×
  • תוכן חדש...