Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7298 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כרגע אני מחפש מכונית שתשמש אותי בזמן הצבא ומצאתי את השתיים הללו

פולקסוואגן פולו 1400 ידנית

סיאט איביזה 1600 ידנית

(שתיהן שנת 2000, מחיר דומה - פחות או יותר 37K-39K)

איזו מהן עדיפה?

 

 

 

שמעתי שיש 2 גירסאות מנוע ל1.4 16V של הפולו וגם ל1.6 של האיביזה מהקריאה ראיתי שיש 100 ויש 75 כ"ס, איך אני יכול לברר?

 

אמינות גם נושא מאוד חשוב לי...

 

 

ואם יש הצעות אחרות אז...

התקציב הכללי שלי הוא 40K, מינימום שנת 2000 כמה שיותר חסכונית (נסיעות בעיקר בית שמש-רמת גן) ואמינה.. נמאס לי מהאוטומט במגאן של אמא שלי אז רק ידני

 

איזה מכונית תחשב קנייה טובה במגבלות האלה?

 

בתודה.. מקסים

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם

מה לגבי פיאט פונטו ספייס? תוכל לקנות אחת בשנתון יותר מתקדם, 01' או אולי אפילו 02'.

עלות החלפים אצלה יותר זול מאשר בשתיים שציינת, היא חסכונית יותר, מרווחת ובטוחה.

 

חפש גם סקודה פביה, רכב מצויין לכל הדעות.. במיוחד גרסת ה-16V הזריזה.

 

 

 

פיליפ.

פורסם

כן... הפונטו ספייס גם נשקלה.. מצאתי אפילו אחת יד ראשונה פרטית עם קילומטראז' נמוך...

איך האמינות שלה ביחס לאיביזה והפולו?

ומה בדבר האמינות של הפאביה?

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם

ניסיון של 4 שנים עם הפונטו, נקנתה מחברת השכרה, כרגע היא עברה 124K.. שנת 01'.

האמינות טובה למרות החיים הקשים שהרכב עובר.

הוחלף סטרטר, 300 ש"ח.

מספר נורות נשרפו כבר, כמה עשרות שקלים.

זהו, לא עולות לי תקלות נוספות שהיו לרכב..

 

 

לגבי הפביה, חכה שאוראל (RS) יכנס ויתן את חוות דעתו, הוא מומחה פביות :-)

פורסם

האיביזה מגיעה בשתי רמות גימור

Stella עם מנוע 75 כ"ס

Sport עם מנוע 100 כ"ס

 

המנוע של הסטלה נמצא בפאביה

בקיצור שלושת המכוניות מבוססות על אותה שלדה ומנועים דומים

הפאביה מגיע אך ורק ב-5 דלתות, והיא קצת יותר מכוערת

אבל היא יותר מרווחת

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

לפיליפ:

קודם כל תודה על העזרה

ולפונטו מנוע 1.25 80 כ"ס האם הוא לא קטן מידי על המכונית?

דבר שני, ידוע לך מה הן גירסאות האיבזור בפונטו?

 

לליאור:

תודה על המידע!

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם
האיביזה מגיעה בשתי רמות גימור

Stella עם מנוע 75 כ"ס

Sport עם מנוע 100 כ"ס

 

המנוע של הסטלה נמצא בפאביה

בקיצור שלושת המכוניות מבוססות על אותה שלדה ומנועים דומים

הפאביה מגיע אך ורק ב-5 דלתות, והיא קצת יותר מכוערת

אבל היא יותר מרווחת

אתה טועה לגבי המנועים..

לפביה שני מנועי 1.4 האחד עם 75 כ"ס והאחד עם 100 כ"ס!

התיבה האוט' מגיעה רק בגרסת ה-75 כ"ס.

 

לדעתי הפביה נראת טוב יותר מהאיביזה.

פורסם
האיביזה מגיעה בשתי רמות גימור

Stella עם מנוע 75 כ"ס

Sport עם מנוע 100 כ"ס

 

המנוע של הסטלה נמצא בפאביה

בקיצור שלושת המכוניות מבוססות על אותה שלדה ומנועים דומים

הפאביה מגיע אך ורק ב-5 דלתות, והיא קצת יותר מכוערת

אבל היא יותר מרווחת

המנוע 100 כ"ס מגיע גם בפאביה עם תיבה ידנית.

ה-75 כ"ס מגיע עם תיבה אוטו'.

הפאביה מגיעה גם בתצורת סדאן וסטיישן בנוסף לתצורת ההאצ'בק.

 

לדעתי האיביזה נראית יותר טוב (ובכלל סיאט עושים את העיצובים הכי יפים בקונצרן).

 

 

ופיליפ הקדים אותי בכמה שניות מסתבר...

פורסם

שניה.. האיביזה של שנת 2000 (הוצגה ב1999) היא מתיחת פנים מהדגם הקודם (והמאוד מכוער לפי דעתי) או דגם חדש?

 

לא ראיתי תגובות על קליאו... היא כ"כ גרועה?

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם
לפיליפ:

קודם כל תודה על העזרה

ולפונטו מנוע 1.25 80 כ"ס האם הוא לא קטן מידי על המכונית?

דבר שני, ידוע לך מה הן גירסאות האיבזור בפונטו?

 

לליאור:

תודה על המידע!

אומנם המנוע הוא בנפח קטן, אך המשקל של האוטו נמוך, ומתקבלים ביצועים טובים למדי, נתון של 12.3 שניות 0-100 מאשש את זה (לא שזה חורך אספלט, אך נתון זהה לרוב המשפחתיות 1.6 אוט').

אבזוב- בשנתון שנכנס בתקציב שלך הייתה גרסת ה-SX עם מנוע 1.25 8 שס' 60 כ"ס וגרסת ה-ELX 16 שס' 80 כ"ס, שהגיעה עם תיבה רציבה או ידנית.

ההבדלים באבזור קטנים מאוד לטובת ה-ELX, ריפוד קצת יותר איכותי, תא מתחת למושב ועוד קצת דברים ממש לא משמעותיים שאני לא זוכר כרגע.

 

פיליפ.

פורסם

תבדוק היטב,

היתה לנו סטלה 1.4 עם 60 כ"ס...

(שנת 2000) אם אני לא טועה ה1400 שווקה עם 60 כ"ס,

1600 עם 75 כ"ס

והספורט עם 100 כ"ס..

 

לי יש מילים טובות לומר על האוטו, למרות שפעם אחת כבל קלאץ נקרע,

חלונות חשמל נדפקו פעם בכמה זמן...

 

סה"כ בגדול הגדול האוטו היה אחלה..

3 וחצי שנים, 41 אלף קילומטר, שירת אותנו נאמנה..

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם
אתה טועה לגבי המנועים..

לפביה שני מנועי 1.4 האחד עם 75 כ"ס והאחד עם 100 כ"ס!

התיבה האוט' מגיעה רק בגרסת ה-75 כ"ס.

 

לדעתי הפביה נראת טוב יותר מהאיביזה.

פאביה אוטומטית הגיעה רק משנתון 2006 עד כמה שאני מכיר

זה הרבה מעל התקציב

 

אני דווקא זוכר שעד לא מזמן היו רק ידניות בפאביה

 

אבל אולי התעסקתי עם מוניות יותר מדי

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
פאביה אוטומטית הגיעה רק משנתון 2006 עד כמה שאני מכיר

זה הרבה מעל התקציב

 

אני דווקא זוכר שעד לא מזמן היו רק ידניות בפאביה

 

אבל אולי התעסקתי עם מוניות יותר מדי

זכרונך מטעה אותך ידידי...

פביה אוט' קיימות משנת 02'.

 

 

פיליפ.

פורסם

ליאור... נכנסת יותר מידי עמוק למוניות חחח

 

עכשיו... בקשר לנושא

מה דעתכם על קליאו 2002? גיליתי שהיא נכנסת לי בתקציב

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
×
×
  • תוכן חדש...