Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7327 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

החלקים הם עבור הונדה סיוויק 97 אוטומט

4 פלאגים מקוריים או חילופיים שמתאימים לרכב

פילטר דלק

פילטר אוויר

פילטר שמן+גלון שמן מתאים+טבעת לבורג ריקון

אטם מיכסה שסתומים+4 גומיות מובילות

אנא פרטו בבקשה מה מחיר סביר עבור כל חלק

אגב אני מעוניין לקנות את החלקים בחנות ולבצע את העבודה בעצמי

תודה ושבוע טוב לכל חבריי הפורום

אין כמו קמארו עצבנית

פורסם
החלקים הם עבור הונדה סיוויק 97 אוטומט

4 פלאגים מקוריים או חילופיים שמתאימים לרכב

פילטר דלק

פילטר אוויר

פילטר שמן+גלון שמן מתאים+טבעת לבורג ריקון

אטם מיכסה שסתומים+4 גומיות מובילות

אנא פרטו בבקשה מה מחיר סביר עבור כל חלק

אגב אני מעוניין לקנות את החלקים בחנות ולבצע את העבודה בעצמי

תודה ושבוע טוב לכל חבריי הפורום

 

מישהו יודע במקרה כמה אמורים לעלות החלקים שציינתי בחנות חלפים?

אני נוסע לקנות מחר וברצוני לדעת בערך כמה זה מחיר סביר לשלם עבור כל חלק כדיי שלא יעבדו עליי

תודה

אין כמו קמארו עצבנית

פורסם

אני ארשום לך בתוך הציטוט, אבל המחירים הם "בערך".

 

החלקים הם עבור הונדה סיוויק 97 אוטומט

4 פלאגים מקוריים או חילופיים שמתאימים לרכב

120 שקל -+

פילטר דלק

תלוי אם מקורי או לא, אבל 30-40 שקל בערך.

פילטר אוויר

10-30 שקל

פילטר שמן+גלון שמן מתאים+טבעת לבורג ריקון

תלוי אם הפילטר מקורי, איזה סוג שמן וכו' וכו', בהנחה שאתה הולך על משהו בסיסי, אז 150 שקל +-

אטם מיכסה שסתומים+4 גומיות מובילות

שוב, תלוי אם מקורי או לא. על לא מקורי אני מהמר על 50 שקל גג.

אנא פרטו בבקשה מה מחיר סביר עבור כל חלק

אגב אני מעוניין לקנות את החלקים בחנות ולבצע את העבודה בעצמי

תודה ושבוע טוב לכל חבריי הפורום

אביחי

פורסם

מומלץ לקנות רק חלקים מקוריים או שבחלקם אפשר להתפשר על תחליפיים זולים יותר?

 

אגב הרכב 97 שעבר בקושי 90000 ק"מ אוטומט

 

האם בכלל משתלם לבצע טיפול כזה לבד או שעדיף פשוט להכנס למוסך ולתת להם לשבור את הראש?

 

אם אני קונה את כל החלקים שציינתי בהודעה בחנות חלפים ומבצע את הכל לבד ייצא לי יותר זול משמעותית

 

מאשר טיפול כזה במוסך מה דעתכם?

אין כמו קמארו עצבנית

פורסם

יוצא לך איזה 200-300 ש"ח יותר זול

 

השאלה היא האם אתה מסוגל לעשות את זה ויודע כיצד לעשות את זה ?

מיצ'ובישי לנסר ידנית מנוע 1300 12 שסתומים .

פורסם
יוצא לך איזה 200-300 ש"ח יותר זול

 

השאלה היא האם אתה מסוגל לעשות את זה ויודע כיצד לעשות את זה ?

 

כן אני יודע לבצע את העבודה לבד, אז אני מבין ששווה לקנות חלקים בחנות ולבצע את העבודה לבד

אין כמו קמארו עצבנית

פורסם

את העבודה אתה בוודאי יכול לבצע לבד, אני גם ביצעתי לבד ברכב של אישתי הונדה שנת 97', אבל כמדומני אתה צריך לעשות טיימינג בק"מ הנ"ל. בדוק את העניין, אם אני זוכר נכון בק"מ הנ"ל מומלץ להחליף גם שמן גיר, עצתי לך להתקשר למורשה הונדה ולשאול מה צריך לבצע ב-90,000. שלא סתם תחליף שמנים ודברים קטנים ובסוף דברים יותר מסובכים שדורשים כלים וליפט תרוץ למוסך.

כפי שכתבתי מומלץ לברר במורשה הונדה איזה טיפולים משמעותיים (טיימינג, בלמים, שמן גיר וכו') מומלץ בקילומטרג' הנ"ל.

פורסם
את העבודה אתה בוודאי יכול לבצע לבד, אני גם ביצעתי לבד ברכב של אישתי הונדה שנת 97', אבל כמדומני אתה צריך לעשות טיימינג בק"מ הנ"ל. בדוק את העניין, אם אני זוכר נכון בק"מ הנ"ל מומלץ להחליף גם שמן גיר, עצתי לך להתקשר למורשה הונדה ולשאול מה צריך לבצע ב-90,000. שלא סתם תחליף שמנים ודברים קטנים ובסוף דברים יותר מסובכים שדורשים כלים וליפט תרוץ למוסך.

כפי שכתבתי מומלץ לברר במורשה הונדה איזה טיפולים משמעותיים (טיימינג, בלמים, שמן גיר וכו') מומלץ בקילומטרג' הנ"ל.

 

 

קניתי את הרכב עם 69000 ק"מ וישר עשיתי יישור קו והחלפתי בין הייתר שמן גיר ,ולאחר מכן בסביבות

ה80000 ק"מ החלפתי רצועת טיימינג אז ככה שאני כמעט בטוח שאין לי צורך בהחלפת טיימינג ושמן גיר

אוטומטי

אין כמו קמארו עצבנית

פורסם

אם כך הכל בסדר, העבודה עצמה לא קשה רק הגישה קצת קשה בגלל גובה הרכב, חוץ מזה על מנת להוציא את הפלאגים אתה זקוק לבוקסה עם מוביל ארוך וקבוע (מרותך) על מנת שהבוקסה לא תשאר לך בתוך הצינור המעצבן שהונדה עשו. אני את הכלי השגתי מחבר מכונאי, אתה יכול או להשיג או לרתך בוקסה למוביל, שיהיה בהצלחה.

פורסם

מישהו יכל להסביר לי בבקשה איך אני מעלה הודעה חדשה, בנושא של חלקים (כך שאני לא מתחיל נושא חדש), שלא קשורה להודעה הזאת?!נרשמתי לפורום הזה היום, ואני קורא כאן כבר חצי שעה את החוקים והכללים ולא מבין איך מוסיפים הודעה חדשה שהיא לא תגובה להודעה קיימת. מישהו?

פורסם
את העבודה אתה בוודאי יכול לבצע לבד, אני גם ביצעתי לבד ברכב של אישתי הונדה שנת 97', אבל כמדומני אתה צריך לעשות טיימינג בק"מ הנ"ל. בדוק את העניין, אם אני זוכר נכון בק"מ הנ"ל מומלץ להחליף גם שמן גיר, עצתי לך להתקשר למורשה הונדה ולשאול מה צריך לבצע ב-90,000. שלא סתם תחליף שמנים ודברים קטנים ובסוף דברים יותר מסובכים שדורשים כלים וליפט תרוץ למוסך.

כפי שכתבתי מומלץ לברר במורשה הונדה איזה טיפולים משמעותיים (טיימינג, בלמים, שמן גיר וכו') מומלץ בקילומטרג' הנ"ל.

 

 

אתה יכול בבקשה לפרט איזה חלקים רכשת וכמה שילמת עבורם ובאיזה חנות?

אודה לך מאוד

אין כמו קמארו עצבנית

×
×
  • תוכן חדש...