Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7325 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הקטע העצוב עם כל הממליצים ו- 99% מחברי הפורום המכובד (למעט פספרטו) שבהמלצות ובבולשיט הם מעולים אך ביום ההחלטה על קנית רכב לאלפא הם לא יתקרבו ויהיו לכך 1000 סיבות, יקר להחזיק, סחירות נמוכה, ביטוח יקר, לא יודעים לטפל ועוד..... ובסוף כל מביני הפורום נוהגים 205 פואבר, טיגרות בלנואים, ליאנות ואימפרזה אוטומתית.

לצערי את מספר חברי הפורום שמחזיק מכוניות עם אוריאנטציה ספורטיבית וגם משתמש (אין הכוונה להקפות של כיכר סטרומה) בהן ניתן לספור על כף יד אחת עם אצבעות קטועות.

 

תפסיקו לחרטט ללא בסיס זה נראה ונשמע רע !!

הספיקו לנו הסיפורים על המיאטה "על הצד" ב- 160 בשלישי כשבסוף מסתבר שהרכב מסוגל להגיע בשלישי מקסימום ל- 130 ע"פ נתוני יצרן.

גבר גבר, לכל אחד הזכות להגיב גם אם הוא לא נוהג ב-911.

ואם הוא נוהג בליאנה, מה הבעיה עם זה?

לא ראיתי פה שום תגובה בסגנון המיאטה על הצד ב-160 בשלישי.

הבן אדם שאל שאלה ואנשים כותבים את דעתם ע"מ לעזור בהחלטה בבחירת המכונית.

Down shift to drift

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש הבדל בין להגיב לבין להמליץ נקודתית על רכב, שההכרות איתו מסתכמת בקריאת כתבה עליו או לחילופין נסיעה במונית מאותו הדגם (40 דקות שלמות! - לא ממציא).

[LEFT][B][FONT=Times New Roman]Damn it boy, you are about as useless as a cock-flavoured lollipop.[/FONT][/B] [FONT=Times New Roman][I]Coach Patches O'Hulihan[/I][/FONT][/LEFT]

פורסם
יש הבדל בין להגיב לבין להמליץ נקודתית על רכב, שההכרות איתו מסתכמת בקריאת כתבה עליו או לחילופין נסיעה במונית מאותו הדגם (40 דקות שלמות! - לא ממציא).

אתה מדבר על הבחורה שישב במושב האחורי של הפאסאט?

:)

Down shift to drift

פורסם

חיובי.

[LEFT][B][FONT=Times New Roman]Damn it boy, you are about as useless as a cock-flavoured lollipop.[/FONT][/B] [FONT=Times New Roman][I]Coach Patches O'Hulihan[/I][/FONT][/LEFT]

פורסם

אין קשר לחד-משמעית. יש קשר להמלצה על רכב שלא מכירים באופן אישי, אלא מקריאה או שמועות.

לא מדובר פה עליך, ההערה של ברשד (אני מניח) והתגובה שלי בנושא הן כלליות.

[LEFT][B][FONT=Times New Roman]Damn it boy, you are about as useless as a cock-flavoured lollipop.[/FONT][/B] [FONT=Times New Roman][I]Coach Patches O'Hulihan[/I][/FONT][/LEFT]

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
המתן קטנה אני שומע את המודם של בנאי מבצע התקשרות והתשובה שלו לא תגרום לך הפתעה.

 

ניחשת נכון תשובתו תתבסס על מצב החברות הנ"ל באליפות העולם ב- TWCC.

היייייייי :-P

מר אברגיל, חזרתי מחו"ל, נגמרה הפסקת החשמל, והמודם התחבר ...

מעניין איך אתה הגעת לת'רד הזה, יש לך חיפוש אוט' למילה לאון ???

 

אני, בניגוד לחברים האחרים, מחזיק לאון-4 ונסעתי די הרבה על אלפא 156 (בגירסאת ה 2.0 הידנית כמובן) שנמצאת אצל קרוב משפחה, שתיהן שמורות ומתוחזקות להפליא, ועל זה גם מר ברשד יכול להעיד.

 

הוא גם יכול להעיד שכשחיפשתי רכב כזה, התלבטתי בין השתיים, לבסוף החלטתי ללכת על הלאון, גם בגלל תדמית האמינות קונצרן VAG לעומת אלפא (והיו לי 3 אלפות, ג'וניור, ושני סודים) למרות שה156 די בסדר מהבחינה הזו, וגם בגלל הכח הזמין והנעת ה 4X4, כמו גם הפרשי מחיר של 30% לטובת הלאון (מה לעשות, מדינת ישראל ולוי יצחק חולי נפש)

 

אכן לטובת ה 156 יש שלדה מתנהגת להפליא, מערכת בלימה נהדרת, ממש כמו שצריך, והרכב נראה פשוט יפה, מבחינת כח המנוע, גם גירסת ה 2.5 לא מתקרבת ללאון, לא בכל טווח הסלד ובוודאי לא בשימושיות יומיומית (גמישות)

 

זהו, אני (כמו פותח הת'רד) מחזיק לאון-4, ואשאר איתה (בדרך סט מתלים בתקווה לשיפור ההתנהגות)

 

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם

מר בנאי, אתה מדבר על ה- 156 2.5 ליטר ?? דבר חלשששש אתה גורם ללחץ הדם של ג'ורג' לעלות.

 

אני יכול לומר שאם לא היה לי חשש (שאשמח שמישהו יעזור לי לפוגג אותו) מעלויות האחזקה של 156 2.0 הייתי הולך על יחידה משומשת כזו בלי בעיה ומעדיף אותה על הליאון 4 מהטעמים שמר בנאי כתב, אצלי לפחות התנהגות, תחושת הגה (שמשום מה מר בנאי השמיט) ומערכת בלימה שווים לא מעט (אפילו הרבה) סוסים.

 

בנאי, אולי תסביר לנו למה אתה נשמע מהוסס לגבי ההשקעה שלך בסט בולמים קפיצים לליאון שלך ??

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם

אולי הליאון של ליאור משופרת?

 

אולי...

אולי גם ה-156 שלי?

אולי...

אפשר לשאול את אופיר:-D

ג.

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם

אני? מה אני עשיתי?

 

תגיד, הראת לשניים ששאלו אם יש לך טורבו את תא המנוע כבר, שיבינו שלא? :roll:

 

האלפא מאיצה מהר, מאוד מהר, 6 הילוכים, די קצרים, קצת גז, אופס מנתק!

 

נהגתי על הלאון טורבו FSI החדשה, הגה מת, מנוע חזק, מתנהגת לא רע, עליתי איתה את העליות של כביש בית אורן, אהבתי יותר את האיביזה קופרה FR, למרות שגם לה יש הגה מת (חשמלי כמו בלאון)

נסיעה די קצרה, לא היה זמן ממש להתרשם, אבל לא כל כך עשתה לי את זה

פורסם
בנאי, אולי תסביר לנו למה אתה נשמע מהוסס לגבי ההשקעה שלך בסט בולמים קפיצים לליאון שלך ??

כי בניגוד לרכב השטח שלי, שבו בדקתי סט דומה על רכב דומה ורק אז הזמנתי , ושם המתלים משמשים אותי כל הזמן, בלאון-4 עם כזה סט לא נסעתי וגם לא שמעתי תגובות על הסט, לא בארץ ולא בפורומים בחו"ל, כך שזו אכן קניה מהוססת, מעין חתול בשק\קנייה בעיניים עצומות\הימור\מחק את המיותר, ואכן מה לעשות, יכול להיות שהשיפור לא יהיה דרמטי .... ולכן כתבתי "בתקווה שיהיה שיפור", יש מבין ?

 

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם
אני? מה אני עשיתי?

 

תגיד, הראת לשניים ששאלו אם יש לך טורבו את תא המנוע כבר, שיבינו שלא? :roll:

 

האלפא מאיצה מהר, מאוד מהר, 6 הילוכים, די קצרים, קצת גז, אופס מנתק!

 

נהגתי על הלאון טורבו FSI החדשה, הגה מת, מנוע חזק, מתנהגת לא רע, עליתי איתה את העליות של כביש בית אורן, אהבתי יותר את האיביזה קופרה FR, למרות שגם לה יש הגה מת (חשמלי כמו בלאון)

נסיעה די קצרה, לא היה זמן ממש להתרשם, אבל לא כל כך עשתה לי את זה

הייתי אצלם במוסך...

הם חיפשו על הליפט עם פנסים :-P

לא מצאו כלום המסכנים:roll:

ג.

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם
כי בניגוד לרכב השטח שלי, שבו בדקתי סט דומה על רכב דומה ורק אז הזמנתי , ושם המתלים משמשים אותי כל הזמן, בלאון-4 עם כזה סט לא נסעתי וגם לא שמעתי תגובות על הסט, לא בארץ ולא בפורומים בחו"ל, כך שזו אכן קניה מהוססת, מעין חתול בשק\קנייה בעיניים עצומות\הימור\מחק את המיותר, ואכן מה לעשות, יכול להיות שהשיפור לא יהיה דרמטי .... ולכן כתבתי "בתקווה שיהיה שיפור", יש מבין ?

 

ליאור

לפי מה שאתה כותב לא הייתי משקיע שקל.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם

החלפת בולמים וקפיצים בלאון נותן שיפור אדיר כמו גם החלפת חיישן מערכת ההלדקס לתחליפי שעובד על מומנט ולא רק על החלקה-בדוק

הלאון נמכרה הפיאט חזרה והפעם לתמיד!.....למה?

 

400 קמ.....40 מעלות בצל....ארבעה אנשים....שלש שעות......10/1ק"מ.....קאפיש!

פורסם

ההפרשים בין הליאון לאלפא בכמות הסוסים והתחושה היא זניחה לא כמו שהבחור עם הליאון מנסה להציג כאילו יש הבדלים של שמיים וארץ כמו בין פיאט אונו ללמבורגני דיאבלו.

בכל מצב, ה-156 מרגישה הרבה יותר חלקה, חיה ונושמת, המנוע שלה פשוט מצויין.

בעניין מערכת האלדקס "4X4"...הנ"ל לא אלא מערכת שמעבירה בזמנה הפנוי ולפי שיקול דעתה (המאוחר) חלק מהכוח לגלגלים האחוריים.

לדעתי ולדעת רבים וחכמים אחרים, מכוניות VAG שבהן מותקנת המערכת הנ"ל נחותות מהמקבילות בעלות ההנעה הקדמית בלבד, ע"ע אודי TT, גולף V6 וכו'.

בהקשר לשאר המכלולים, אין בכלל מקום להשוואה, ההגה של האלפא מדוייק ומהיר, בעל תחושה ופידבק

נדירים בעוד ההגה של הליאון פשוט מת ונטול תחושה, דיוק ופידבק לחלוטין.

כך גם בעניין השלדה, בלמים וכו', האלפא עדיפה עשרותץ מונים בכל הקשור לתחום הדינמי וההנאה.

גם בעניין האמינות, ה-156 אמינה בניגוד לתמידה והליאון דווקא לא כזו אמינה ומגלה בעיות חשמל לרוב

Down shift to drift


×
×
  • תוכן חדש...