Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8400 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה, נסעתי היום עם האוטו ובדקתי לחצי אויר וגיליתי שחסר לי הרבה

אויר בצמיג השמאלי אחורי. אתמול מיליתי אויר בכל הגלגלים סביב ה32 PSI כפי

שרשום על דלת הנהג.

מבט בוחן בצמיג הראה שתקוע לי בורג בצמיג הזה. בקיצור, אני צריך

המלצה לפנצ'ר מעאכר לתקן את זה. המליצו לי על אנטון ביפו. יש למישהו

המלצה אחרת בסביבה?

כמו כן, יש לי רעידות בהגה. אני חושש שאני צריך איזון גלגלים ואו כיוון פרונט.

היום נכנסתי לבור בכביש בצורה קצת לא טובה (אני בד"כ מאיט עד לפחות עשרים

ועובר את הבורות האלה לאט, אבל ראיתי שאני לא מצליח להאט מספיק אז הרפיתי מדוושת הברקס כדי לא להכנס לבור עם בולם סגור

אבל לדעתי קיבלתי מכה בכ"ז)

אז ככה, כמה אמור לעלות לי כיוון פרונט , איזון גלגלים כולל (אם כבר אז כבר), וכמה אמור לעלות לי תיקון הפנצ'ר בצמיג

ואיפה מומלץ באמת לעשות את זה.

Race Smart

פורסם

בגבול גבעתיים - ת"א ... יש פנצרמכר מומלץ...

 

אם אני לא טועה קוראים למקום "צמיגי ליבוביץ"...

 

לאחרונה תיקנתי שם פאנצר... נתקעה לי מתכת בצמיג ...

 

הוא לקח לי 30 שקל...

פורסם

שים לב ל-106 GTI יש ג'אנט סגור קרי אין חור במרכז ולא כל הפנצ'ריות מחזיקות את המכונה ו/או את המתאם לאזן אותו.

שאל את הפנצ'ריה שלך אם היא מסוגלת לאזן ג'אנט סגור לפני שאתה נוסע אליה תתפלא לגלות שלפחות 70% מהן לא מסוגלות לטפל בך.

אני מחזיק באותה "נבלה" ובקטע הזה זה די מעצבן......

בהצלחה

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם

המלצה על פאנצ'רמעאכר?

אולי גם המלצות על מולקולות חמצן במכונות מילוי אויר?

 

כולה מסמר.. לך לזה שהכי קרוב אליך (תחסוך דלק), רק תוודא כמו שאמרו לך, שהוא יכול לאזן ג'אנט סגור.

לא צריך תואר שני במדעי הפאנצ'ר בשביל לתקן אחד.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם

ב-GTI זה לחץ אוויר 32 בכל הצמיגים? מוזר... אצלי 32 מאחור ו-36 מלפנים...

 

ובנוגע לג'נט הסגור - צודקים וחובה לבדוק את זה מראש.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
בפ"ת , היפר צמיג, מאוד ידועים ומאוד מומלצים :)

 

יותם,

הצמיגים של האוטו מגיא מ"היפר צמיג".

הוא יכול לאזן אותם.

 

ולגבי האיזון :cry:

פורסם
אז ככה, נסעתי היום עם האוטו ובדקתי לחצי אויר וגיליתי שחסר לי הרבה

אויר בצמיג השמאלי אחורי. אתמול מיליתי אויר בכל הגלגלים סביב ה32 PSI כפי

שרשום על דלת הנהג.

מבט בוחן בצמיג הראה שתקוע לי בורג בצמיג הזה. בקיצור, אני צריך

המלצה לפנצ'ר מעאכר לתקן את זה. המליצו לי על אנטון ביפו. יש למישהו

המלצה אחרת בסביבה?

כמו כן, יש לי רעידות בהגה. אני חושש שאני צריך איזון גלגלים ואו כיוון פרונט.

היום נכנסתי לבור בכביש בצורה קצת לא טובה (אני בד"כ מאיט עד לפחות עשרים

ועובר את הבורות האלה לאט, אבל ראיתי שאני לא מצליח להאט מספיק אז הרפיתי מדוושת הברקס כדי לא להכנס לבור עם בולם סגור

אבל לדעתי קיבלתי מכה בכ"ז)

אז ככה, כמה אמור לעלות לי כיוון פרונט , איזון גלגלים כולל (אם כבר אז כבר), וכמה אמור לעלות לי תיקון הפנצ'ר בצמיג

ואיפה מומלץ באמת לעשות את זה.

הוא בסדר . ויתרונו אם אני לא טועה שהוא פתוח בשבת :mm_smile:
×
×
  • תוכן חדש...