Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7372 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הבנתי שכשיורדים ל1OHM עם מגבר הוא נותן יותר עוצמה(רמס..)

אבל אני לא יודע לעשות את הדבר הזה מישהו יכול לעזור לי ?

ובוא נגיד יש לי סאב שרשום עליו 4OHM (עדיין אין לי זה לעד שאני אקנה..) האם הוא יכול לרדת ל1OHM ???אם כן האם הדבר הזה יכול להזיק לסאב .???

 

בבקשה עזרה פשוט לחבר שלי שציינתי שיש לו מגבר LIGHTNING AUDIO S4.300

יש סאב שהוא 400 וואט RMS... אז המגבר מוציא לו בגישור רק 180 וואט RMS ב4OHM...

וכשהמגבר יורד ל 1OHM הוא מוציא 270 וואט רמס שזה יותר טוב אה ודרך אגב אם המגבר יורד ל1OHM הסאב צריך להיות בגישור?

פורסם

ירדה ל 1 אום צריכה להיות אופציה במגבר ובאלמנט שתחבר לו {לרוב סאב }.

אם תחבר סאב של 1 אום למגבר שלוא יודע לרדת ל1 אום {מובנה מראש במגבר } אתה תשרוף את המגבר!!

הדגם שלך לא יורד ל 1 אום http://www.audio-warehouse.com/detail.asp?mdl=S4.300

צרפתי לך מפרט של המגבר.

אריק

פורסם

אהה הבנתי טוב ואיך עושים את הדבר הבא :

 

270X1 ??? ב4OHM???

וגם איך יורדים ל2OHM כתוב שאפשר

פורסם

זה תלוי בשני דברים

 

א. ברמקול כאלמנט - רמקול שיש לו סליל אחד של 4 אוהם לא יכול לרדת יותר נמוך מזה, יש סאבוופרים שיש להם DVC - סליל דואלי או יותר נכון - שני סלילים

אם זה שני סלילים של 4 אוהם ואתה תחבר במקביל אתה תוריד את ההתנגדות של הסאב ל2 אוהם.

 

יש סאבים שיש להם שני סלילים של שני אוהם - ואז... אם תחבר אותם במקביל - אתה יורד ל1 אוהם... או במקרה שאתה צריך לחזור ל4 אוהם אתה תחבר אותם בתור...

 

ב. המגבר עצמו - המגבר צריך לדעת לעבוד יציב על ההתנגדות הרצויה - שים לב! מגבר שעובד בגישור לא יורד ל2 אוהם אלא נשאר על 4אוהם. כשרשום על מגבר שהוא עובד יציב ב2 אוהם הכוונה היא לכל ערוץ בנפרד ולא בגישור - עד היום עוד לא יצא לי לראות אחד שכן יורד בגישור ל2 אוהם...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

ישנם מגברים שיודעים לעבוד ב2 אוהם בגישור.

 

למעשה כל מגבר בעל ספק מתח מיוצב יוכל לעשות זאת.

דוגמא:

המגבר של פיניקס גולד מסדרת קסנון(XENON) דגם X100.4

יודע לספק 100 וואט RMS ב4 -1 אוהם סטריאו.

בגישור הוא יודע לתת 200 וואט RMS ב8-2 אוהם.

זאת הודות לספק המתח המיוצב.

under construction..

פורסם
אהה הבנתי טוב ואיך עושים את הדבר הבא :

 

270X1 ??? ב4OHM???

וגם איך יורדים ל2OHM כתוב שאפשר

אתה צריך לגשר את הערוצים, כלומר 2 יציאות {קדמי FRONT במגבר שלך } ליציאה אחת המפיקה 270W RMS כמובן שאם תחבר סאב שמפיק הספק דומה{RMS ] תקבל תמורה נאה.

אריק

פורסם

איך מגשרים את הערוצים ???

 

זאת אומרת אני לוקח פלוס מערוץ ומינוס מערוץ אחר ומכניס אותם לפלוס ומינוס של הסאב ?? אבל כך זה עשוי עכשיו..

פורסם
איך מגשרים את הערוצים ???

 

זאת אומרת אני לוקח פלוס מערוץ ומינוס מערוץ אחר ומכניס אותם לפלוס ומינוס של הסאב ?? אבל כך זה עשוי עכשיו..

כן, זה בדיוק הגישור.

לגבי הערוצים אז קבל תיקון:

(270wx1 @ 4ohms (Rear אתה צריך לחבר בגישור על הערוצים האחוריים של המגבר.

אריק

פורסם

מה זאת אומרת אחי אני לא בדיוק מבין את הכוונה שלך .. ???

יש לי 4 יציאות במגבר

2 - לרמקולים ..

2- לסאב-או שתיים..

עכשיו אני פשוט מאוד מחבר את הסאב על של הרמקולים.?????

פורסם

maz323,

 

אני אנסה להסביר לך, מקווה שתבין. במגבר שלך (LIGHTNING AUDIO S4. 300) יש 4 יציאות. ההספק של היציאות במגבר הנ"ל אינן זהות. יש זוג יציאות קדמיות שההספק שלהם הוא: 30W לכל ערוץ בודד, בהתנגדות של 4 אוהם. כמו כן היציאות הנ"ל מספקות הספק של 45W לכל ערוץ בודד, בהתנגדות מינימלית של 2 אוהם. כאשר תגשר את 2 היציאות הנ"ל תקבל הספק של 90W בהתנגדות מינימלית של 4 אוהם. מאידך קיימות במגבר הנ"ל עוד זוג של יציאות, היציאות האחוריות. יציאות אלה חזקות יותר משתי היציאות הקדמיות וההספק שלהם הוא: 90W לכל ערוץ בודד, בהתנגדות של 4 אוהם. כמו כן היציאות האלה מספקות הספק של 135W לכל ערוץ בודד בהתנגדות מינימלית של 2 אוהם. כאשר תגשר את 2 היציאות האלה תקבל הספק של 270W בהתנגדות מינימלית של 4 אוהם.

לכן 2 היציאות הקדמיות (החלשות יותר) מיועדות לרמקולים. 2 היציאות האחוריות (החזקות יותר) מיועדות לסאב.

מקווה שהבנת,

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

×
×
  • תוכן חדש...